رپورتاژ آگهی چگونه به سئو سایت کمک می‌ کند؟

رپورتاژ آگهی چگونه به سئو سایت کمک می‌ کند؟
  • 1400/4/20
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اگر یک کسب و کار آنلاین داشته باشید، حتماً افزایش ترافیک سایت به روش سئو در استراتژی کسب و کارتان وجود دارد! در واقع سئو یکی از پایدارترین، کم هزینه ترین و سودآورترین روش هایی است که برای افزایش ترافیک کسب و کارتان وجود دارد. سئو از بخش های مختلفی تشکیل شده است که یکی از مهم ترین آن ها استفاده از رپورتاژ آگهی است! در این مقاله می خواهیم به بررسی مفهوم رپورتاژ آگهی و تاثیری که روی سئو سایت دارد، بپردازیم! در واقع رپورتاژ آگهی مزایای زیادی دارد که به عنوان تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت بررسی می کنیم.

رپورتاژ آگهی چگونه به سئو سایت کمک می‌ کند

رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر قصد دارید به سئوی سایت خود کمک کنید، رپورتاژ آگهی مانند کاتالیزگر برای سایت شما است که به رشد سریع تر و بهتر سایت کمک می کند. در واقع رپورتاژ آگهی نوعی محتوا است در سایت های دیگر منتشر می شود و این محتوا، شامل کلمات کلیدی سایت شما به همراه لینک صفحه موردنظر است. در واقع شما محتوایی در حوزه فعالیت کسب و کارتان می نویسید و این مسئله به شما کمک می کند تا گوگل صفحه شما را مورد بررسی قرار دهد. همچنین اگر از سایت معتبر دست به خرید رپورتاژ آگهی زده باشید، گوگل با توجه به این که یک سایت معتبر به شما لینک داده است، سایت شما را هم رشد می دهد. بنابراین فراموش نکنید که خرید رپورتاژ آگهی یا در واقع، دریافت بک لینک از سایت های معتبر ارزش زیادی برای گوگل دارد.

پلتفرم های مختلفی برای خرید رپورتاژ آگهی وجود دارند که پیشنهاد ما به شما استفاده از بهترین پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی، یعنی پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو است. در تسمینو انواع رسانه ها در اختیار شما قرار دارد که می توانید متناسب با استراتژی خود رپورتاژ خود را در یک یا چند مورد از آن ها منتشر کنید.

همچنین اگر در رابطه با سئو سایت اطلاعات کافی ندارید میتوانید مقاله آموزش سئو مقدماتی تسمینو را مطالعه نمایید

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

اکنون که با مفهوم رپورتاژ آگهی و اهمیت آن آشنا شدید، حتماً این سوال برای شما پیش آمده که رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو دارد! رپورتاژ آگهی تاثیرات مختلفی روی سئو سایت دارد اما ما در این بخش می خواهیم ۷ مورد از مهم ترین آن ها را با هم بررسی کنیم:

  1. افزایش تعداد بک لینک

یکی از فاکتورهای سئو، لینک سازی خارجی است و اگر تعداد بک لینک های معتبر شما زیاد باشد، سایت شما رشد بیشتری پیدا می کند. فراموش نکنید که رپورتاژ آگهی نوعی بک لینک خارجی محسوب می شود و در واقع، گرفتن بک لینک یکی از اهداف اصلی و مهم رپورتاژ آگهی است که اگر به درستی انجام شود، تاثیر زیادی روی سئو دارد. گاهی اوقات کسب و کارها به جای خرید یک رپورتاژ آگهی، کمپین رپورتاژ آگهی راه اندازی می کنند که با استفاده از آن رپورتاژ خود را در چندین سایت منتشر می کنند. در این صورت است که تعداد بک لینک ها افزایش پیدا می کند و به رشد سئو سایت شما کمک می کند.

  1. افزایش کیفیت بک لینک

گاهی اوقات سایت ها برای دریافت بک لینک از سایت های دیگر، بک لینک خریداری می کنند اما این سایت ها بعضاً مزرعه لینک هستند! به عبارت ساده تر، سایت های مزرعه لینک که در آن ها هزاران لینک دیگر وجود دارد کیفیت بالایی ندارند و نمی تواند به رشد سایت شما کمک کند. حتی گاهی اوقات این سایت ها از نظر گوگل اسپم شناخته می شوند و قرار دادن لینک در آن ها ممکن است منجر به جریمه شدن سایت شما یا کاهش رتبه شود. رپورتاژ آگهی یکی از راه های دریافت بک لینک با کیفیت است که در قالب محتوای با کیفیت خواهد بود و این مسئله به رشد سئو کمک زیادی می کند.

افزایش کیفیت بک لینک با رپورتاژ آگهی

  1. افزایش بازدید سایت

انتشار رپورتاژ در سایت های دیگر تنها به دلیل بک لینک نیست و می تواند ترافیک مستقیم برای شما ایجاد کند! در واقع هنگامی که شما رپورتاژ آگهی منتشر می کنید، محتوای آن مانند انواع دیگر محتوای رسانه موردنظر است و این مسئله باعث می شود تا کاربران روی آن کلیک کرده و آن را بخوانند. حتی اگر محتوای رپورتاژ با توجه به رعایت اصول سئو تولید شده باشد، کاربران از طریق گوگل هم وارد صفحه رپورتاژ می شوند که در نهایت می تواند باعث ورود مستقیم کاربران به سایت شما شود. بنابراین رپورتاژ آگهی به افزایش بازدید مستقیم سایت هم کمک می کند و این مسئله روی سئو تاثیر مثبت خواهد داشت.

  1. برندسازی و جذب ترافیک بیشتر در صورت مشاهده سایت توسط کاربران

هنگامی که کاربران نام سایت شما را در سایت های معتبر مشاهده کرده باشند، به اعتبار برند شما اضافه می شود! حال اگر سئو سایت شما بهبود پیدا کند و کاربران نام سایت شما را در میان سایت رقیبان ببینند، وارد سایت شما می شوند. این مسئله به برندسازی مربوط می شود اما اگر خرید رپورتاژ آگهی به درستی انجام شده باشد، به راحتی می توانید برندسازی کنید و نزد کاربران محبوب باشید. پس اگر می خواهید کاربران هر جا که نام سایت شما را دیدند وارد سایت شوند، حتماً اقدام به خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت بزنید تا بتوانید برندسازی درستی به کمک رسانه های معتبر داشته باشید. هر چقدر ترافیک شما بیشتر باشد، سئو سایت هم بهتر است و در نهایت فروش شما هم بیشتر می شود.

  1. بک لینک دائمی و تاثیر همیشگی آن

اگر شما به جای خرید رپورتاژ آگهی اقدام به خرید بک لینک کنید، فقط تا زمانی که بودجه دارید می توانید آن لینک را نگه دارید. در حالی که اگر شما رپورتاژ آگهی خریداری کنید، به صورت دائمی است و همیشه در سایت موردنظر شما باقی خواهد ماند. بنابراین رپورتاژ آگهی فقط به صورت محدود تاثیر مثبت ندارد و می تواند برای همیشه تاثیر خود را داشته باشد. البته فراموش نکنید که تاثیر آن در در کمتر از یک ماه محسوس است و پس از آن ممکن است باعث رشد سئو سایت شما نشود اما اگر آن را بردارید، باعث سئو با رشد منفی خواهد شد.

  1. بک لینک گرفتن از یک صفحه با کلمات کلیدی خاص

اگر قصد انتشار رپورتاژ آگهی دارید، حتماً می دانید که رپورتاژ شما یک صفحه از رسانه میزبان را شامل می شود. در این صفحه کلمات کلیدی مختلفی وجود دارند اما محتوایی که در آن قرار دارد، تعیین کننده موضوع آن صفحه است. برای آن که بتوانید بهترین رشد مثبت سئو را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما این است که حتماً کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را در آن صفحه به کار ببرید، سپس از همان کلمه کلیدی مرتبط و کلمه کلیدی اصلی به سایت خود لینک بدهید. البته این مسئله ممکن است کمی ریسک باشد! زیرا گاهی اوقات صفحه رپورتاژ در رسانه میزبان از سایت شما در گوگل بالاتر است که در این صورت باید دردسرهای زیادی بکشید تا این مشکل رفع شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم هیچ گاه کلمات کلیدی اصلی سایت خود را به عنوان کلمات کلیدی اصلی رپورتاژ در نظر نگیرید و از کلمات مرتبط استفاده کنید.

  1. بهبود رتبه کلمات کلیدی با خرید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی رتبه کلمات کلیدی شما را هم جابجا می کند! در واقع خرید رپورتاژ آگهی برای رشد سئو است و رشد سئو، به معنای بهبود رتبه کلمات کلیدی است. اگر سایت شما با کلمات کلیدی سودآور بالا باشد، می توانید فروش بیشتری را تجربه کنید که این مسئله برای هر کسب و کاری ارزشمند است. بنابراین اگر به دنبال رشد سئو و کلمات کلیدی هستید، خرید رپورتاژ آگهی گزینه بسیار خوبی است که می توانید استفاده کنید.

در نهایت، اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی را دارید پیشنهاد ما این است که از پلتفرم های معتبر استفاده کنید. تسمینو یکی از معتبرترین و بزرگ ترین پلتفرم های خرید رپورتاژ آگهی است که در ایران فعالیت می کند! شما می توانید با ورود به سایت تسمینو، انواع رسانه ها را در اختیار داشته باشید و ویژگی های آن ها را ببینید. همچنین اگر کمپین رپورتاژ آگهی دارید، تسمینو به شما تخفیف های بسیار خوبی می دهد که با انتخاب دو رسانه یا بیشتر این تخفیف ها را مشاهده می کنید. از طرف دیگر، تیم مشاوره و پشتیبانی تسمینو در کنار شما است تا اگر مشکلی به وجود بیاید، آن را رفع کنند و پاسخگوی سوالات شما باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *