اجاره سوئیت در کلاردشت، بهشت گمشده مسافران

اجاره سوئیت در کلاردشت، بهشت گمشده مسافران
  • 1400/4/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

کلاردشت که از شهرهای زیبای استان مازندران به حساب می آید، منطقه ای کوهستانی می باشد که با وجود نداشتن نواحی ساحلی، همیشه مهمان تعداد زیادی از گردشگران است. آب و هوای بسیار متعادل و خنک کلاردشت و شرجی نبودنش باعث شده که این شهر، به ویژه در تابستان، انتخاب بسیاری از مسافران باشد. از آنجا که این شهر از دیرباز منطقه ای توریستی محسوب می شده، امکانات اقامتگاهی آن هم بسیار گسترش یافته. افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی برای مکان اقامت خود انجام دهند، سوئیت های این شهر را ترجیح می دهند.

 

با این حال اجاره ویلا کلاردشت، هم طرفداران بسیاری دارد. این ویلاها امکانات بسیار متفاوت و متنوعی دارند. برخی از آنها دوبلکس یا تریپلکس بوده و بعضی نیز وسایل و امکانات بازی مانند میز بیلیارد یا فوتبال دستی دارند. سیستم های صوتی و تصویری نیز در این ویلاها بسیار پیشرفته هستند و برای برگزاری مهمانی ها و جشن ها مناسب هستند. از لحاظ امنیتی نیز، پیش بینی های لازم فنی در آنها انجام شده. با این حال یکی از محبوب ترین انتخاب های همه گردشگران اجاره ویلا کلاردشت با استخر می باشد.

جاذبه های گردشگری کلاردشت

مناطق دیدنی کلاردشت بسیار زیاد بوده و در یک یادداشت کوتاه نمی توان به همه آنها اشاره کرد. برای اینکه بتوانید همه زیبایی های طبیعی و تاریخی این شهر زیبای شمالی را لمس کنید، باید سفری چند روزه به این شهر، برای خود ترتیب داده و در آرامش و زمان مناسب همه آنها را تجربه کنید. آن چه در این بخش از متن برای شما آورده می شود، تنها نمایی کوتاه از سه دیدنی این شهر می باشد تا با آشنایی با آنها بتوانید، تصویری از آن چه در کلاردشت پیش روی شماست، داشته باشید.

دریاچه ولشت

این دریاچه زیبا که در شمال شرق کلاردشت واقع گردیده و جزو ۱۰ دریاچه آب شیرین کشور محسوب می شود، زیستگاه بسیار مناسبی برای انواع گونه های جانوری و گیاهی می باشد. با اینکه سفر به این دریاچه، در چهار فصل سال مشکلی نخواهد داشت اما برای تجربه بهتر، دو فصل بهار و تابستان، پیشنهاد می شود. این دریاچه که در فهرست میراث طبیعی ایران قرار گرفته، در نزدیکی منطقه کوهستانی تخت سلیمان واقع شده و توسط تپه های کم ارتفاع از دید پنهان گردیده. وسعت دریاچه ولشت ۱۵ هکتار بوده و تقریبا ۲ میلیون متر مکعب آب در آن جای گرفته.

امکانات تفریحی و توریستی این دریاچه بسیار خوب و توسعه یافته است و برای سفرهای یک روزه و حتی شب مانی نیز بسیار مناسب می باشد. از جمله این امکانات می توان به اسکله رستوران با پخش موسیقی زنده، تفریحات آبی، زمین والیبال، کافه، رستوران، بوفه و سوپر مارکت و البته سوئیت های اقامتی اشاره کرد. برای اقامت در این دریاچه، یکی از گزینه های جذاب کمپینگ و چادر زدن در کنار آن می باشد که البته هزینه اندکی دارد و باید حتما فکر بارندگی و سرمای هوا را بکنید. به جز اقامت در سوئیت های اقامتی کنار دریاچه و شهر کلاردشت، شب خواب شناور، گزینه اختصاصی دریاچه ولشت می باشد. شما سوار بر شناوری مخصوص، شب را در میان آب ها به سر خواهید برد.

 

دهکده مازیچال

مازیچال دهکده ای دیدنی و بسیار زیبا در اطراف کلاردشت می باشد. ارتفاع این دهکده از سطح آب تقریبا ۲۶۰۰ متربوده و با رفتن به آن، شما احساس خواهید کرد که دارید در میان ابرها تنفس می کنید. هر کدام از فصول سال در این منطقه فوق العاده و بکر، زیبایی خود را دارند ولی برای اقامت شبانه، با توجه به آب و هوای مازیچال، مناسب ترین فصل تابستان خواهد بود. عنوان این شهر در گویش محلی به معنای گودالی برای درختان بلوط است. برای دسترسی به این شهر فوق العاده باید از جاده چالوس به مرزن آباد رفته و بعد از تغییر مسیر به سوی کلاردشت و گذر از میدان اصلی این شهر، باید ۷ کیلومتر در جاده عباس آباد برانید.

در این سفر شما طبیعتی بکر و دست نخورده را تجربه خواهید کرد و در آن، خبری از فروشگاه ها و امکانات رفاهی معمول، نیست. تنها امکان شب مانی در منطقه، کمپینگ است که در این صورت هم باید حسابی مجهز بوده و با وسایل لازم راهی سفر شوید. برای طی کردن ۱۰ کیلومتر پایانی مسیر به سمت بلندی های مازیچال، حتما باید از خودروی مناسب استفاده کنید، در غیر این صورت اتوموبیل تان به شدن آسیب خواهید دید. در ضمن در این منطقه چوب خشک برای درست کردن آتش یافت نمی شود.

جنگل آزو

این جنگل از جمله توابع کلاردشت بوده که مسیر آن از روستای ولبال می گذرد. مازیگاسر، عسلک، دشت جو پشت از جمله بخش های جنگل آزو به شمار می آیند. همچنین کوهی به نام کوه گرگ در نزدیکی این جنگل قرار گرفته که برای کوهنوردی بسیار مناسب بوده و هر روز کوهنوردان زیادی از آن بالا می روند. این جنگل از نظر پوشش جانوری نیز بسیار غنی بوده و حیواناتی همچون خوک، گرگ، پلنگ و خرس در آن زیست می کنند.

 

اجاره ویلا جنگلی در کلاردشت

در ابتدای این مقاله درباره چند نوع از اقامتگاه های کلاردشت صحبت کردیم.در این بخش می خواهیم از دو گزینه بسیار جذاب دیگر سفر به کلاردشت برایتان بگوییم. ویلا جنگلی های کلاردشت با توجه به اینکه در مناطق جنگلی این شهر قرار دارند، می توانند حس زندگی در طبیعت ناب را به شما هدیه دهند. در این ویلاها شما از سر و صدا و ترافیک مناطق شهری و حتی ساحلی دور خواهید بود و چشم انداز فوق العاده ای از درختان انبوه جنگلی را پیش روی خواهید داشت. اجاره خانه روستایی در کلاردشت، انتخاب دیگر شما در سفر به کلاردشت خواهد بود. در روستاهای اطراف کلاردشت از این اقامتگاه های رویایی بسیار یافت می شوند.

لوکس ویلا، سفری مطمئن و پر هیجان

شرکت گردشگری لوکس ویلا نه تنها در اقامت شما در کلاردشت که در تمامی سفرهای شما در داخل ایران، همراه شما خواهد بود تا بتوانید با اجاره ویلا و سوئیت و دیگر اقامتگاه های مناسب، با خیالی آسوده از سفر خود نهایت لذت را ببرید. در بخش ایرانگردی وبسایت لوکس ویلا نیز می توانید، مقالاتی درباره جاذبه های گردشگری نقاط مختلف ایران بخوانید و با دیدی بازتر به سفر اقدام کنید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *