بهترین دوربین گوشی‌ها در سال ۲۰۲۱

بهترین دوربین گوشی‌ها در سال ۲۰۲۱
  • 1400/5/11
  • ملیکا امامی
  • 0

بهترین دوربین گوشی‌ها در سال ۲۰۲۱:

اکنون هر فردی یک عکاس است و این تعجبی ندارد، چون که شما با بهترین گوشی‌های دوربین‌دار و به لطف یک نرم‌ افزار بسیار هوشمند می‌توانید به طوری عکاسی کنید که با دوربین‌های فشرده ممتاز و حتی DSLRها رقابت کنید.

احتمالا این سوال به سرعت در ذهن شما ایجاد می‌شود که شما چطور بین همه تلفن‌های دوربین عالی تصمیم‌ گیری کنید و کدام یک برای شما بهترین است؟ آیا اولویت شما برای خرید بهترین تلفن دوربین‌دار ارزان قیمت بودن آن است؟ آیا به بهترین لنز زاویه دید گسترده نیاز دارید؟ یا بیشتر طرفدار یک ضبط ویدئویی هستید، که نیاز به سرعت بالا ۱۲۰ فریم در هر ۴K  را دارید؟

برای کسانی که از طریق عکاسی زندگی روزمره می‌کنند، گرفتن یکی از بهترین دوربین‌های موجود همچنان حیاتی است. اما گوشی هوشمند شما می‌تواند به عنوان یک پشتیبان بسیار عالی عمل کند. اکنون در اینجا بهترین دوربین‌های گوشی‌های سال ۲۰۲۱ را بررسی می‌کنیم.

 

Samsung Galaxy S21 Ultra:

ابعاد: ۱۶۵٫۱ x 75.6 x 8.9 میلی متر

سیستم عامل: اندروید ۱۱

اندازه صفحه نمایش: ۶٫۸ اینچ

وزن: ۲۲۷ گرم، ۲۲۹ گرم

وضوح تصویر: ۱۴۴۰۳۲۰۰ x

رم: ۱۲ GB، ۱۶ GB

فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت

باتری: ۵۰۰۰ آمپر

دوربین عقب: MP + 10MP + 10MP + 12MP 108

دوربین جلو: ۴۰ مگاپیکسل

Samsung Galaxy S21 Ultra تمام آنچه را که لازم دارید انجام می‌دهد. یک الگو بزرگ، روشن، پررنگ و زیبای صفحه شما را خیره می‌کند در حالی که به محتوای مورد علاقه خود نگاه می‌کنید. پشتیبانی قلم S  (قلم S، به صورت جداگانه فروخته می‌شود)، نه برای اشاره به متنوع‌ترین سیستم دوربین موجود، بلکه یک مجموعه خلاق برای خود است، این قلم به شما این امکان را می‌دهد که با دوربین عکاسی ۱۰۸MP و بزرگنمایی ۱۰ برابر از خود فیلم ۸K و عکس بگیرید.

اگر بتوانید از قیمت بالای این گوشی و اندازه سنگین آن عبور کنید این گوشی با یک پردازنده با خط بالا، شارژ بی‌سیم، مقاومت آب و یک رابط هوشمند، یک گوشی بدون ایراد است. این تلفن حتی به لطف DeX، رابط کاربری صفحه نمایش بزرگ سامسونگ زمانی که آن را به رایانه یا مانیتور وصل می‌کنید، به کار می‌رود.

 

اکنون سامسونگ با این محصول خود که عیب و نقص‌های کمتری دارد در بین گوشی‌های اندروید بهترین می‌باشد و در صدر بازار اندروید قرار دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد گوشی  Samsung Galaxy S21 Ultra را حتی به آیفون ۱۲ پرو مکس ترجیح می‌دهند.

 

iPhone 12 Pro Max (آیفون ۱۲ پرو مکس):

وزن: ۲۲۸ گرم

ابعاد: mm x 78.1mm x 7.4mm  ۱۶۰٫۸

سیستم عامل:iOS 14

اندازه صفحه نمایش: ۶٫۷ اینچ

وضوح تصویر: ۱۲۸۴ x 2778

رم: ۶ گیگابایت

فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت

باتری: ۳۶۸۷mAh

دوربین عقب:  ۱۲MP + 12MP + 12MP

دوربین جلو: ۱۲ مگاپیکسل

آیفون ۱۲ پرو مکس در نزدیکی بالای لیست به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های دوربین‌دار در جهان قرار گرفته است. این دوربین برای پرتره‌های عالی حالت شب دارای یک دوربین اصلی ۱۲MP f/1.6 ، یک دوربین تله‌ای ۱۲MP f/2.2  همراه با بزرگنمایی نوری ۲٫۵ برابر، یک دوربین فوق العاده عریض ۱۲MP f / 2.4 و یک اسکنر جایزه LiDAR می‌باشد.

آیفون ۱۲ پرو مکس باعکس گرفتن در تاریکی و شب و یا با نور کم بسیار معروف است و به خوی عمل می‌کند که این امر توسط حسگر بزرگ آن امکان پذیر است. حالت شب گوشی را می‌توان با سنسورهای اصلی و فوق العاده گسترده نیز استفاده کرد، که یک امتیاز مفید دیگر برای عکاسی در نور کم است.

ویژگی جدیدی که اپل معرفی کرده است، HDR3 است که چندین نوردهی را برای ایجاد بهترین عکس ممکن ترکیب می ‌ند که می ‌واند در همه شرایط نوری اعمال شود.

به مجموعه‌ای از ویژگی‌های عالی ویرایش و ویدئوی Dolby Vision نگاه کنید، کاملاً واضح است که این گوشی بهترین تنظیمات دوربین اپل تاکنون تولید شده است. برای بسیاری از مردم، این بهترین تجربه دوربین گوشی‌های هوشمند است که در حال حاضر در دسترس است، چرا که مشکل عمده برنامه Huawei Mate 40 Pro را ندارد.

 

Huawei Mate 40 Pro:

وزن: ۲۱۲ گرم

ابعاد: ۱۶۲٫۹ x 75.5 x 9.1میلی متر

سیستم عامل: اندروید ۱۰

اندازه صفحه نمایش: ۶٫۷۶ اینچ

وضوح تصویر:  ۱۳۴۴ x 2772

رم: ۸ گیگابایت

فضای ذخیره سازی: ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایت

باتری: ۴۴۰۰mAh

دوربین عقب:  ۵۰MP (wide, f/1.9) + 12MP (periscope telephoto, f/3.4) + 20MP (ultrawide, f/1.8)

دوربین جلو: ۱۳MP (ultrawide, f/2.4)

اول از همه، Mate 40 Pro  یک عیب غم‌انگیز دارد و این یک مانع برای اکثر مردم است. با توجه به ممنوعیت تجارت گوگل در آمریکا، شما نمی‌توانید به فروشگاه برنامه گوگل دسترسی داشته باشید. فروشگاه Huawei همچنان درحال جابجایی است و شما احتمالاً از کار نکردن برخی از برنامه‌ها ناامید خواهید شد، حتی اگر بتوانید آنها را به راحتی در اینترنت بارگیری کنید.

با گفتن این مطلب ، Mate 40 Pro با ارائه بهترین بسته کامل، همچنان بهترین تلفن دوربین‌دار در جهان است. هم عکس‌های معمولی و هم عکس‌های فوق العاده با زاویه دید عریض در هر دو شرایط روشن و هم تاریک، عالی به نظر می‌رسند، در حالی که بزرگنمایی نوری ۵ برابر حتی در نور کم نیز عملکرد چشمگیری دارد. فوکوس سریع است و دوربین سلفی جلویی نیز به لطف لنز زاویه دید گسترده‌اش، در گروه‌های بزرگ‌تر جمع می‌شود.

فیلم ویدئویی ثابت را با استفاده از HDR با دقت زیاد به دور بیندازید، زیرا شما یک گوشی هوشمند با دوربینی دارید که در هر کاری که به آن اهمیت می‌دهید، بسیار کوشا باشد. اگر بیش از هر چیز دیگری به عکاسی اهمیت می‌دهید، این گوشی هوشمند فعلی است که باید از آن استفاده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *