۴ تا از بهترین هدست‌های بلوتوث برای تماس‌های تلفنی، بررسی تابستان ۲۰۲۱

۴ تا از بهترین هدست‌های بلوتوث برای تماس‌های تلفنی، بررسی تابستان ۲۰۲۱
  • 1400/5/11
  • ملیکا امامی
  • 0

۴ تا از بهترین هدست‌های بلوتوث برای تماس‌های تلفنی، بررسی تابستان ۲۰۲۱

اگر بیرون از خانه هستید و می‌خواهید به آهنگ گوش دهید و یا با کسی تماس بگیرید، می‌توانید به راحتی به جای استفاده کردن از گوشی موبایل از هدفون استفاده کنید. از آنجا که اکنون تقریبا در هر هدفون، میکروفن و کنترل‌های داخلی وجود دارد، راحت‌تر از هر زمان دیگری می‌توانید یک تماس تلفنی را در هر جایی که هستید، برقرار کنید. امروزه استفاده از هدست‌های بلوتوث به سبک هدفون در افرادی که زیاد از تلفن همراه استفاده می‌کنند بسیار رایج می‌باشد، ما در مورد بسیاری از آن‌ها تحقیق کرده‌ایم و نتیجه موردنظر خود را دریافت کردیم، بنابراین در این مقاله هدفون‌های بلوتوث معمولی با میکروفون‌های خوب را نیز بررسی خواهیم کرد و به شما معرفی می‌کنیم.

ما در مورد تعداد زیادی هدست بلوتوث تحقیق کرده‌ایم و در زیر بهترین گزینه‌ها را برای شما قرار دادیم و شما می‌توانید بهترین هدست را برای تماس‌های خود انتخاب کنید.

 

بهترین هدست بلوتوث برای تماس‌های تلفنی: هدفون Bose 700 بی‌سیم

هدفون بی‌سیم Bose 700 بهترین هدست بلوتوثی است که ما مشاهده کرده‌ایم. این هدست‌ها که در گوش ما قرار دارند یک نگاه آینده نگرانه دارند و این باعث می‌شود که آن‌ها را از بقیه که به ظاهر معمولی هستند، برجسته‌تر نشان دهد. آن‌ها بسیار خوب ساخته شده‌اند و دارای کنترل‌های مناسبی هستند که از ترکیبی از کنترل‌های فیزیکی و حساس به لمس استفاده می‌کنند.

این هدست پس از ۲۱ ساعت شارژ شدن، می‌تواند به شما امکان استفاده از آن را در چند روز آینده بدهد و نیاز به شارژ مجدد نداشته باشد. آن‌ها یک میکروفن توسعه یافته ندارند، اما میکروفن یکپارچه با کیفیت ضبط خوبی دارد، بنابراین صدای شما واضح بر روی تلفن شنیده می‌شود. همچنین این هدست عملکرد عالی در کنترل نویز دارد، بنابراین آن‌ها برای ایجاد تماس در یک محیط پر سر و صدا مناسب هستند.

متاسفانه، در حالی که آن‌ها بسیار سبک وزن و خوب هستند، دو بلندگوی آن کمی سطحی هستند که برخی از شنوندگان ممکن است هنگام استفاده از آن‌ها برای مدتی احساس ناخوشایندی داشته باشند. در غیر این صورت، این هدفون از نظر عملکرد میکروفون بسیار مناسب است و اگر به دنبال یک هدست بلوتوث برای استفاده از تماس تلفنی هستید، گزینه بسیار خوبی است.

 

استفاده آسان‌تر از آن: JABRA EVOLVE2 85 بدون سیم

اگر یک هدست با کنترل‌های فیزیکی آسان‌تر می‌خواهید، ممکن است Jabra Evolve2 85 Wireless را انتخاب کنید. این هدفون‌های دارای قابلیت بلوتوث، به اندازه‌ی هدفون‌های بی‌سیم ۷۰۰Bose  خوب ساخته نشده‌اند، اما کنترل کردن آن‌ها آسان‌تر است و شامل یک عملکرد خاموش و روشن میکروفون می‌باشد. آن‌ها عمر باتری پیوسته طولانی‌تری دارند و گزینه‌های سفارشی سازی صوتی بیشتری در برنامه همراه خود دارند. این هدست، میکروفون با کیفیت بسیار خوبی دارد، بنابراین صدای شما روی تلفن کاملا واضح و طبیعی به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد لیوان‌های گوش و هدبند گوش به خوبی با آن سازگار است. آن‌ها همچنین دارای یک ویژگی ANC هستند که مقدار زیادی از صدای بیرون را مسدود می‌کند، اگرچه با صداهایی مانند موتورهای اتوبوس و موتورهای هواپیما روبه‌رو هستید می‌توانید از این ویژگی به خوبی استفاده کنید.

اگر می‌خواهید که هدست شما کیفیت ساخت قوی‌تری داشته باشد، به سراغ ۷۰۰Bose  بروید، اما اگر کنترل‌های فیزیکی را به کنترل‌های حساس ترجیح دهید یا عملکرد باتری بهتر را اولویت خود قرار می‌دهید، می‌توانید به سراغ Jabra Evolve2 85 Wireless بروید.

 

بهترین هدست بلوتوث مونو برای تماس‌های تلفنی: هدست بلوتوث BlueParrott B450XT

بهترین هدست بلوتوث مونو برای تماس‌های تلفنی که دیده‌ایم، هدست بلوتوث BlueParrott B450-XT است. این هدست بی‌سیم امکان به هم جفت کردن چند دستگاه را می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که تماس‌ها را از طریق گوشی خود دریافت کنید در حالی که به کامپیوترتان متصل هستید، همچنین تاخیر صوتی نسبتا کمی در دستگاه‌های تلفن همراه دارد.

باتری این هدست تا ۲۴ ساعت پاسخگوی درخواست‌های شما می‌باشد. میکروفون آن صدای شما را واضح و طبیعی و عمدتا بدون سر و صدای پس زمینه نشان می‌دهد که اگر شما در محیطی پر سر و صدا کار می‌کنید این ویژگی برای شما بسیار مفید و کاربردی است. همچنین این هدست به راحتی می‌چرخد و به شما امکان می‌دهد هدست را روی هر گوش قرار دهید. علاوه بر واکنش صدای زیر آن، صدا به اندازه کافی متعادل است که صداهای ورودی را سالم و آماده کند.

متاسفانه، تناسب آن ممکن است برای برخی افراد نامناسب باشد به خصوص برای افرادی که گوش‌های بزرگ‌تری نسبت به بقیه دارند. ساختار پلاستیکی آن که نیز باعث درجه بندی مقاومت IP54 در برابر گرد و غبار و آب می‌شود، به همین دلیل این هدست کمی ارزان و شکننده به نظر می‌رسد. اگر شما به دنبال یک هدست بی‌سیم مجهز به ویژگی‌های ذکر شده هستید، این هدست گزینه‌ی خوبی برای شما است.

 

جایگزین در گوش: هدست بلوتوث Plantronics Voyager 5200

اگر به دنبال هدست مونو داخل گوش هستید، هدست بلوتوث Plantronics Voyager 5200 را در گزینه‌های خود قرار دهید. این هدست دارای طول عمر بسیار کمتری نسبت به هدست بلوتوث BlueParrott B450-XT است و میکروفون آن برای ضبط صدا از کیفیت پایین‌تری برخوردار است، اما طراحی گوشواره‌ای آن را بسیار کوچک‌تر و قابل حمل‌تر ساخته است. بخش گوش هدست فشار زیادی بر روی گوش شما وارد نمی‌کند و وقتی شما تماس می‌گیرید هنگام حرکت نباید به اطراف حرکت کرده یا از گوش شما بیفتد. میکروفون در جدا کردن صدای شما از نویز پس زمینه بسیار عالی عمل می‌کند، بنابراین اگر در مکانی پر سر و صدا با کسی صحبت می‌کنید نباید نگران باشید، چرا که مخاطب شما به لطف این ویژگی هدست صدای شما را واضح می‌شنود.

اگر می‌خواهید هدستی با کیفیت ضبط بهتر و ماندگاری طولانی‌تر در باتری داشته باشید، به سراغ BlueParrott بروید، اما اگر گزینه راحت‌تر و قابل حمل‌تری را می‌خواهید در عوض Plantronics را در نظر بگیرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *