۴ تا از بهترین پاوربانک‌های سال ۲۰۲۱، بهترین شارژرهای قابل حمل

۴ تا از بهترین پاوربانک‌های سال ۲۰۲۱، بهترین شارژرهای قابل حمل
  • 1400/5/11
  • ملیکا امامی
  • 0

۴ تا از بهترین پاوربانک‌های سال ۲۰۲۱، بهترین شارژرهای قابل حمل

با مشاوره خرید و بهترین بررسی پاوربانک‌ها، بهترین پاوربانک را با ویژگی‌های سریع‌ترین سرعت شارژ و عملکرد نهایی خوب آن پیدا کنید.

همه پاوربانک‌ها قدرت یکسانی ندارند. پاوربانک‌ها همانند نیازهای مصرف کننده متفاوت می‌باشند، آنها انواع ارزان قیمت و گران قیمت دارند و گاهی اوقات شما فقط برای یک اسم هزینه می‌کنید. اما انتخاب شارژر قابل حمل خیلی بیشتر از یافتن ارزان‌ترین نسخه خیلی بهتر است.

ما می‌خواهیم سریع‌ترین سرعت شارژ را برای شارژ کردن خود پاوربانک و شارژ کردن یک تلفن متصل و قابل حمل بودن آن را بررسی کنیم. ولی ما نمی‌خواهیم که پاوربانک جیب‌های ما را پر کند.

ما به یک شارژر برای شارژ کردن چندین ابزار نیاز داریم که نیاز زیادی به پریز برق نداشته باشد و به صرفه باشد. ما نمی‌خواهیم همراه خود چندین کابل شارژر حمل کنیم، در واقع ما اصلاً نمی‌خواهیم کابل داشته باشیم.

طراحی و ظرفیت بسیار مهم هستند، اما چه چیزی در مورد شارژ بی‌سیم یا حتی انرژی خورشیدی مهم است؟ صفحه LCD چطور؟ خصوصیات ضد آب بودن آن به چه شکل است؟ شما می‌توانید بهترین و جدیدترین پاوربانکی را که می‌توانید بدون پرداخت پول بسیار زیاد بدست آورید.

این روزها حتی می‌توانید پاوربانک‌ها را به دلخواه و در صورت نیاز اجاره کنید. برای اطمینان از دریافت بهترین پاوربانک برای نیازهای خود، با هر شکلی، مقاله‌ی ما را بخوانید.

 

پاوربانک Charmast 10،۰۰۰mAh، به طور کلی بهترین

بسیاری از افراد طرفدار این پاوربانک پر قدرت و زیبا هستند. این پاوربانک فوق العاده جمع و جور است و در هر جیب یا کیفی به راحتی جا می‌شود، این پاوربانک با وجود سایز کوچکش دارای یک قدرت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که تلفن شما را دو تا سه بار شارژ می‌کند.

ما این طراحی را دوست داریم، پوشش شیاردار آن ما را از به یاد مدل‌های گران‌ قیمت می‌اندازد و و آن را به بهترین وجهی که از نمای آجری مشکی مات استفاده می‌کند، طراحی کرده است.

یک درگاه USB-C PD در این بانک قرار دارد که توانایی ۱۸ وات را دارد. این هم ورودی و هم خروجی است، که می‌تواند یک دستگاه متصل و یا خودش را به سرعت سه ساعت شارژ کند.

اگر بخواهید تلفن و پاوربانک را با هم شارژ کنید، در انتهای دیگر یک پورت ۱۸ وات USB-A نیز وجود دارد، اگرچه تنها یک بار می‌تواند سرعت شارژ سریع ۱۸ وات را همزمان ارائه دهد.

یک لمس فوق العاده زیبا و راحت، کیف حمل مش نرم و کابل کوتاه USB-A به USB-C است که در جعبه ارائه شده است.

 

پاوربانک Charmast 10400 میلی آمپری، بهترین پاوربانک با LCD

زمانی بود که پاور بانک‌ها با LCDs نسبتا گران ‌قیمت بودند و همانطور که قیمت‌ها شروع به پایین آمدن کردند، آنها شروع به طغیان بازار کردند. اما امروز این Charmast تنها مدلی است که دارای LCD در دور موتور خودش است.

این صفحه نمایش برای دانستن اینکه چقدر قدرت در پاوربانک باقی مانده است، بسیار مفید است. هنگامی که شما با مقادیر نسبتا زیادی از قدرت سر و کار دارید، به طور قابل‌ توجهی تلاش برای حدس زدن اینکه آیا یک یا دو LED روشن است، مفیدتر است.

این پاوربانک همچنین دارای سه خروجی است که اگر چندین دستگاه برای شارژ داشته باشید برای شما مفید خواهد بود. دو USBs با اندازه کامل وجود دارند، به اضافه یک پورت USB-C PD که می‌تواند به عنوان ورودی و خروجی عمل کند و هر سه شارژ ۱۸ وات سریع را پشتیبانی می‌کنند، هر چند این عملکرد تنها یک بار و در یک زمان انجام می‌شود.

در کنار آن یک Micro-USB اضافی سازگار با Quick Charge 2.0 قرار دارد که می‌تواند برای شارژ پاوربانک نیز استفاده شود. دستگاه شما با آداپتور Quick Charge / PD در حدود ۳٫۵ ساعت شارژ می‌شود، اما با یک شارژر استاندارد ۱۰ وات در حدود ۵٫۵ ساعت شارژ می‌شود.

قسمت پایین طراحی این است که کمی بزرگ‌تر از بسیاری از مدل‌های بسیار باریک و متوسط در بازار است. عرض این Charmast تقریباً برابر با تلفن است، اما کمی کوتاه‌تر و کمی تیزتر است. وزن آن به ۲۲۸ گرم می‌رسد، که شما می‌توانید تصمیم بگیرید که اگر از یک کیف استفاده کنید مناسب‌تر است تا از جیب استفاده کنید.

Charmast یک کیف حمل مش نرم و یک کابل USB-A متصل به USB-C کوتاه در جعبه را فراهم می‌کند.

 

پاور بانک JIGA 30،۰۰۰mAh، همه کاره‌ترین پاوربانک

JIGA از نظر فناوری پاوربانک، برای ما نام جدیدی است اما پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی آمپری آن به دلایلی جالب توجه است: نه تنها ظرفیت زیاد که در سفرهای دور از برق شهری راحتی خواهد داشت.

با وجود فلش LED داخلی (مطمئناً برای سفرهای کمپینگ بسیار مفید است) و طراحی با دوام اما پلاستیکی، این یک بازگشت بزرگ به قدرت بانک‌ها از چند سال پیش است.

این پاوربانک با ظرفیت بالای خود به طرز حیرت انگیزی کوچک می‌باشد، اما بیشتر مناسب کیف می‌باشد تا جیب.

ورودی‌های JIGA دارای ورودی‌هایUSB-C ، Micro-USB و Lightning است که به شما امکان می‌دهد باتری آن را با استفاده از هر کابل دیگری که در دست دارید پر کنید. این نکته‌ی بدی در مورد این پاوربانک است که درگاه USB-C نیز به عنوان خروجی کار نمی‌کند، اما سه دستگاه USB-A کامل وجود دارد که هر کدام در ۱۰٫۵ وات رتبه‌ بندی شده‌اند.

به طور کلی این پاوربانک برای شارژ تلفن (یا چندین تلفن) بسیار سریع است. اگر تنها چیزی که شما نیاز دارید یک جریان برق سالم برای نگهداری از تعدادی دستگاه تلفن همراه است، این پاوربانک یک وسیله بسیار مفید برای شما خواهد بود.

 

پاوربانک Anker Essential 20،۰۰۰ PD، بهترین و با ارزش‌ترین پاوربانک با ۲۰،۰۰۰mAh

Hailing از Anker، یک برند معتبر در بازار پاوربانک، این برند ۲۰۰۰۰ میلی آمپری قابل‌ حمل نشان ‌دهنده ارزش بسیار خوبی در این ظرفیت است.

این پاوربانک ۳۴۵٫۵ گرم وزن دارد و به شکل یک آجر پلاستیکی مشکی است، هرچند از نظر قدرت قابل تحمل نسبتاً جمع و جور است. این پاوربانک دارای سطح بالایی با بافت است که باعث بهبود چسبندگی در دست و همچنین ظاهر کلی ان می‌شود.

ما خوشحالیم که پشتیبانی Power Delivery را پیدا کردیم، اما توجه داشته باشید که قدرت آن فقط تا ۱۸ وات است و بنابراین برای شارژ یک لپ تاپ USB-C کافی نیست. البته برای شارژ سریع تلفن یا رایانه لوحی این یک دستگاه مفید است.

یک خروجی USB در اندازه کامل که از الگوریتم شارژ هوشمندانه PowerIQ آنکر استفاده می‌کند، با یک درگاه USB-C که هم ورودی و هم خروجی است، به آن متصل می‌شود. در بالا یک دکمه روشن، خاموش با چهارLED  یکپارچه وجود دارد که ظرفیت باقیمانده را نشان می‌دهد و می‌توانید با استفاده از این حالت به حالت شارژ قطره‌ای مناسب برای ساعت‌های هوشمند و هدفون‌ها بروید.

یک کابل USB-C به USB-C و یک کیف حمل نرم مش در جعبه ارائه شده است که بسیار مناسب است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *