بهترین اپلیکشن آنفالویاب اینستاگرام

بهترین اپلیکشن آنفالویاب اینستاگرام
  • 1400/6/15
  • فرید دانشفر
  • 0

آیا در اینستاگرام صفحه ای دارید و می خواهید مشهور شوید؟ ممکن است روزانه صدها نفر شما را دنبال کنند، شما همچنین متقابلا برخی از آنها را دنبال می کنید. اما ممکن است برای شما هم سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان همه دنبال کنندگان را پیگیری کرد؟ اگر ۱۰۰ نفر را دنبال کنید آسان است، اما اگر بیش از ۱۰۰۰ حساب مختلف را دنبال کنید چه؟ برنامه های خاصی ایجاد شده است که حساب هایی را که دنبال می کنید پیگیری می کند. این برنامه ها به شما کمک می کند تا هزاران حساب را به سرعت آنفالو کنید.

در ادامه ما به شما بهترین اپلیکشن آنفالویاب اینستاگرام را برای  Android و iOS را معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین اپلیکشن آنفالویاب اینستاگرام

بهترین اپلیکشن آنفالویاب اینستاگرام

۵ برنامه آنفالویاب اینستاگرام

۱- Mass Unfollow for Instagram

این برنامه به شما امکان می دهد چندین کاربر اینستاگرام را همزمان آنفالو کنید. دیگر مجبور نیستید ساعت ها به صورت دستی برای غیرفعال کردن هر حساب کاربری زمان بگذارید. همچنین می توانید دنبال کنندگانی که هیچ فعالیتی در پیج شما ندارند را مسدود کنید. شما با توجه به این برنامه می توانید به راحتی پست های با کمترین فعالیت و تعامل را حذف کنید. این برنامه آمار کاملی از حساب شما و همه عکس های شما را در اختیارتان قرار می دهد. می توانید دنبال کنندگان خود را فیلتر کرده و موارد غیر ضروری را مسدود کنید.

۲- Unfollow for Instagram – Non followers & Fans

این برنامه یک ابزار مدیریت عالی برای اینستاگرام است. با این برنامه می توانید همه کاربرانی را ببینید که شما را دنبال نمی کنند، همچنین به شما این امکان را می دهد تا کاربران را به صورت تک یا چند نفره آنفالو کنید. اگر شما هم به دنبال رشد حساب کاربری خود هستید، بهتر است بدانید یکی از بهترین ابزارهای رشد برای اینستاگرام برنامه  Unfollow for Instagram – Non followers & Fans است. برای استفاده از آن باید در برنامه ثبت نام کنید، ثبت نام بیش از یک دقیقه طول نمی کشد. برنامه یک لیست کامل از کاربرانی را که شما را دنبال نمی کنند نشان می دهد. شما می توانید برخی از کاربران خود را به لیست سفید اضافه کنید.

۳- Followers & Unfollowers

این برنامه برای ورود به نام کاربری و رمز ورود شما به اینستاگرام نیاز دارد، نگران اطلاعات شخصی خود نباشید. این یک برنامه قابل اعتماد است که از اطلاعات شخصی شما استفاده نمی کند. می توانید حساب هایی را که دنبال می کنید به لیست موارد دلخواه اضافه کنید. شما می توانید تمام اطلاعات دقیق در مورد همه دنبال کنندگان خود را در آن بیابید. این برنامه دنبال کنندگان شما را مرتب می کند، می توانید بفهمید چه کسی شما را دنبال نمی کند. همچنین خواهید فهمید چه کسی اخیرا شما را دنبال کرده است. این برنامه برای یک وبلاگ نویس تازه کار کمک کننده خوبی است. شما می توانید چندین حساب به این برنامه اضافه کنید و کنترل حساب اینستاگرام برای شما آسان تر خواهد بود.

بهترین اپلیکشن آنفالویاب اینستاگرام

۴- Unfollow Users

اگر متوجه شدید که تعداد فالوورهای شما در حال کاهش است، باید بررسی کنید که چه کسانی شما را آنفالو کرده اند. اگر برای این کار وقت ندارید بهترین کار این است که این برنامه را نصب کنید. این برنامه Unfollow Users به شما کمک می کند همه حساب هایی را که شما را دنبال نمی کنند را آنفالو کنید. همچنین به شما کمک می کند تا تعداد بیشتری فالوور داشته باشید، زیرا با این برنامه می توانید از تمام آمارهای حساب اینستاگرام خود مطلع شوید. استفاده از این برنامه آسان است و طراحی برنامه مدرن است. می توانید لیست دنبال کنندگان خود را مرتب کنید، فقط کافیست گزینه مرتب سازی را انتخاب کنید. شما باید در این برنامه ثبت نام کنید و برای تأیید حساب خود، داده ها را به ایمیل خود ارسال کنید.

۵- Followers – Unfollowers

یکی دیگر از برنامه هایی که می توانید توسط آن بفهمید چه افرادی دنبال کننده شما هستند، برنامه Followers – Unfollowers را بارگیری کنید. لیست دنبال کنندگان خود را بر اساس تاریخ، تعداد دنبال کنندگان، فعالیت در حساب خود مرتب کنید. روی ستاره در سمت چپ صفحه کلیک کنید تا حساب ها به لیست سفید اضافه شوند. این برنامه به شما اجازه نمی دهد حساب ها را به طور تصادفی با یک ستاره لغو کنید. همچنین همه حساب های کاربری روح( غیرفعال) را به شما نشان می دهد. با نصب این برنامه خواهید فهمید چه کسی شما را دنبال می کند. بهتر است بدانید این یک برنامه عالی برای کنترل دنبال کنندگان شما در اینستاگرام است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *