پرفکت مانی چه کاربرد هایی دارد؟

پرفکت مانی چه کاربرد هایی دارد؟
  • 1400/6/21
  • رقیه کُرد
  • 0

صرافی آنلای ارز دیجیتال از مراکزی است که خدمات پرداخت بین المللی را تماما به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می‌دهد. استفاده از خدمات صرافی آنلاین در زمان کوتاه قابل انجام است و مراحل ساده ای دارد.صرافی های آنلاین خدمات متنوعی را به مشتریان عرضه می‌کنند این خدمات می‌تواند شامل خرید پرفکت مانی و خرید ارز دیجیتال   و مانند آن باشد.

 

پرفکت مانی یک شیوه ی پرداخت آنلاین بین المللی است که با استفاده از آن می توان به خرید آنلاین از وبسایت های خارجی که از پرفکت مانی استفاده می‌کنند برای مثال خرید آنلاین از وبسایت های مختلف و شارژ حساب آلپاری یا روبوفارکس برای کسانی که شاغل در بازار های مالی بین المللی فارکس هستند اشاره کرد.

پرفکت مانی کاربرد های متفاوتی دارد هم می‌توان از آن برای پرداخت بین المللی استفاده کرد و هم با استفاده از کیف پول دلاری آن واریز های دلاری از مبدا های خارجی دریافت کرد، این مورد برای کسانی که بصورت فریلنسری کار می‌کنند بسیار کاربردی است.

این افراد در وبسایت های آنلاین خارجی پروژه دریافت کرده و سپس حقوق خود را در کیف پول پرفکت مانی ذخیره می‌کنند.

یکی دیگر از امکانات پرفکت مانی،ووچر آن است. ووچر حاوی یک کد است که با استفاده از آن می‌توان پرداخت انجام داد. مثلا شما یک ووچر ۱۰ دلاری دارید و با وارد کردن کد آن ۱۰ دلار پرداخت انجام می‌دهید.در این صورت برای پرداخت به هیچ اطلاعات هویتی نیاز ندارید.این ناشناس بودن یکی از مهمترین مزایای ووچر پرفکت مانی است که مزیتی کم نظیر است.

همچنین برای استفاده از ووچر نیازی به افتتاح حساب در وبسایت پرفکت مانی نداریم. به همین منظور پرداخت با استفاده از آن با سرعت بیشتری قابل انجام است.

پرداخت هایی که با استفاده از پرفکت مانی انجام می‌شود ایمن شمرده می‌شود.البته که امن بودن پرداخت ها با استفاده از پرفکت مانی به اندازه ایمنی پرداخت های بانکی بین المللی نیست اما از آنجا که بانک های جهانی در ایران شعبه ندارند، پرفکت مانی به خوبی توانسته است جای آنها را پر کند.

کارمزد پرداخت پرفکت مانی نیز مبلغ معقولی است در صورت تایید حساب شما برای هر تراکنش تنها ۰٫۵% کارمزد می پردازید. توصیه می‌کنیم ‌چنانچه تراکنش های با حجم بالا دارید، در اولین فرصت نسبت به تایید حساب خود اقدام کنید.

کارمزد تراکنش در صورتی که تنها برای مدت کوتاه می‌خواهید از پرفکت مانی استفاده کنید و فرصت لازم برای تایید حساب کاربری را نداشته باشد به ازای هر تراکنش ۲% کارمزد می‌پردازید.

برای استفاده از پرفکت مانی و خریداری و فروش آن ها به صرافی های آنلاین نیاز داریم. این صرافی ها در ازای معادل ریالی به شما ووچر می‌دهند یا اینکه کیف پول دلاری شما را شارژ می‌کنند.برای تبدیل پرفکت مانی خود به ریال نیز می توانید کد ووچر خود را به صرافی داده و یا پس از انتقال پرفکت مانی به آدرس صرافی معادل ریالی آن را دریافت کنید.
داماهی پی به آدرس https://damahipay.com/  یکی از وبسایت های معتبر در این حوزه برای خرید و فروش ارز دیجیتال و شارژ کیف پول های دلاری است.

شما در حساب پرفکت مانی خود سه نوع شماره حساب دارید که با استفاده از آن می‌توانید دلار،یورو و یا طلا به حساب خود واریز کنید.

  • حساب دلاری با حرف U شروع می‌شود.
  • حساب یورویی با حرف E شروع می‌شود.
  • حساب مربوط به معادل طلا با G آغاز می‌شود.
  • حساب مربوط به بیت کوین که با حرف B آغاز می‌شود.

یکی از سوالاتی که ممکن است پیش بیاید این است که در صورتی که برای یک نفر بیت کوین یا سایر موارد را ارسال کردم و سپس متوجه شدم که آدرس وارد شده درست نیست آیا می‌توانم سفارشم را لغو کنم؟

در پاسخ به این پرسش باید بگویم تراکنش ها در پرفکت مانی برگشت ناپذیر هستند و برای جلوگیری از اشتباه پیشنهاد می‌شود آدرس را به صورت کپی پیست وارد کرده و از وارد کردن دستی آن خودداری کنید.همچنین پیش از ارسال وجه حداقل یک بار اطلاعات وارد شده را چک کنید.

سابقه تراکنش های قبلی و نیز امکان فیلتر تراکنش ها بر حسب نیاز در پنل کاربری پرفکت مانی شما وجود دارد.

پرفکت مانی هر بار که آدرس IP شما تغییر کند یک ایمیل حاوی یک کد برای شما ارسال می‌کند که با استفاده آن می‌توانید به حساب خود وارد شوید. این کار برای جلوگیری از هک شدن حساب و بالاتر رفتن امنیت حساب شما انجام می شود.

توصیه می‌کنیم از صرافی های مطمئن و با اعتبار برای پرداخت های آنلاین خود استفاده کنید. پیشیبانی مناسب و داشتن سایت حرفه ای که فرایند ثبت نام و احراز هویت در آن به آسانی و با سرعت مناسب انجام شود یکی از ویژگی های صرافی آنلاین خوب است. توجه کنید صرافی مورد نظر شما نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد.

 

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *