سئو به نرخ روز |‌ قیمت سئو چطور تعیین می شود؟

سئو به نرخ روز |‌ قیمت سئو چطور تعیین می شود؟
  • 1400/6/23
  • بهراد جاود
  • 1

خرین تعرفه و قیمت سئو در سال ۱۴۰۰ چقدر ست؟ یک قدم به عقب بازگردیم، قیمت سئو چطور مشخص می شود؟ شرکت خدمات سئو برای ارائه خدمات چه مواردی را در نظر میگیرند؟ چطور بهترین شرکت خدمات سئو را انتخاب کنیم؟ تمام این‌ها سؤالاتی ست که در این مقاله علاوه بر پاسخ به آن‌ها، امکان مشاوره رایگان با نبض مارکتینگ را برایتان آورده ایمبیایید شروع کنیم.

بهینه سازی سایت ابزاری برای فروش بیشتر

اگر شما هم برای کسب و کار خود در پی طراحی سایت هستید و یا سایت دارید و به دنبال دیده شدن آن می گردید، سئو همان ابزاریست که در اصل به دنبال آن هستید و خود شامل ۳ بخش اصلی ست که قیمت سئو با توجه به خدمات هر حوزه مشخص می شود:

  • سئو داخلی

  • سئو خارجی

  • سئو تکنیکال

سئو داخلی (On-Page SEO)

در این بخش به بهینه سازی هر آنچه داخل سایت شماست پرداخته می شود؛ بهینه سازی لینک های داخلی (که راه جریان دادن به اعتبار ورودی سایت شماست)، بهینه سازی آدرس‌های URL (تا خوانا تر بوده و اثر بهتری در هنگام پیدا شدن بگذاردو همچنین بهبود طراحی سایت (مبحث UI و UX) از جمله مواردی ست که در این بخش بررسی می شود؛ عموما حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از قیمت سئو سایت شما مربوط به این بخش ست.

سئو خارجی (Off-Page SEO)

این بخش نیز همانطور که از اسمش پیداست، به بهینه سازی های مربوط به سایت شما در خارج از سایت می پردازد؛ ساخت بک لینک اصولی (برای افزایش اعتبار سایت و ایجاد ترافیک طبیعی)، سوشیال سیگنال و شبکات اجتماعی، آنالیز رقبا و همچنین تبلیغات و برندینگ در این حوزه قرار دارند؛ این بخش تخصصی ترین بخش سئو سایت شماست و به تجربه نیاز دارد و تقریباً بیش از ۶۰ درصد قیمت سئو نیز به خاطر این بخش ست.

سئو تکنیکال

بخش فنی سایت شما نیز در خیلی موارد نیاز به بهبود و بهینه سازی دارد؛ افزایش سرعت بارگذاری صفحات، رفع خطا های کدنویسی، افزودن نقشه و تگ های ابزار ها و … همه شامل موارد فنی ست که نیاز به بررسی دارد تا سایت شما در بهترین شرایط خودش باشدقیمت سئو اختصاص داده شده در این بخش با توجه به هر شرکت متفاوت ست اما حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کل قیمت سئو سایت این بخش اختصاص دارد.

قیمت سئو شرکت ها

آیا قیمت سئو شرکت ها متناسب ست؟ ۳ راه شناخت

در ارتباط با شرکت ها احتمالاً برای شما هم سؤال شده ست که قیمت پکیج های سئو ارائه شده بر چه اساس تعیین می‌شود و چطور میتوانیم شرکت مناسب کسب و کارمان را بیابیم؟ در این بخش نکاتی را برای هر شرکت خدمات سئو بررسی میکنیم تا خودتان آگاهی انتخاب شرکت مناسب را کسب کنید.

۱هزینه متعارف

بازه قیمت سئو مشخص ست و یک شرکت خوب، برای راحت تر شدن در تصمیم گیری، با توجه به هدف شما و سرمایه مدنظر، به شما میتواند چند پکیج و خدمات پیشنهاد دهدگرانی یا ارزانی این تعرفه، به معنای معتبر بودن شرکت نخواهد بود؛ پس یکی از نکات اصلی در انتخاب شرکت سئو مناسب، پیشنهادات آن ها برای رسیدن شما به هدفتان ستدر کنار این مسئله نحوه پرداخت هزینه هم از مسائل مهم قرارداد های سئو ست، آیا تمام مبلغ یکجا دریافت میشود یا پرداخت چند مرحله ای دارد؟

۲نمونه کار موفق

از مهمترین ملاک‌های تصمیم گیری صحیح، بررسی نمونه کار های قبلی شرکت و به‌خصوص نمونه کار های موفق آن ستتعداد زیاد پروژه به معنای مناسب بودن شرکت نیست بلکه باید نسبت پروژه های موفق به کل پروژه ها را مد نظر قرار دهیممیتوانید در کنار این مورد از این سؤالات برای نتیجه بهتر استفاده کنید:

  • قرارد سئو سایت چگونه است؟ شامل چه چیزهایی بوده و چگونه پایان می یابد؟

  • فرایند کنسل کردن قرارداد به چگونه است؟ بسیاری از قرارداد های سئو دارای بخش مشخصی برای انتهای خود ندارند.

  • آیا من دسترسی کاملی به وب سایت و اکانت آنالیتیکس آن دارم؟ اطلاع از اینکه چه کسانی به سایت دسترسی دارند، کمک کننده است.

  • آیا من صاحب وبسایت خودم هستم؟ بعضی از شرکت های سئو به شرط ساخت رایگان سایت، مالکیت آن را مال خود می کنند تا در صورتی که کنسل شدن قرارداد، شما هیچ حقی برای صاحب شدن آن نداشته باشیداکیدا از بستن چنین نوع قراردادهایی پرهیز کنید.

  • آیا گارانتی برای سئو وجود دارد؟ یک شرکت سئو خوب چنین کاری انجام نمی دهداگر با شرکتی صحبت می کنید که همه چیز را از ابتدا تضمین می کند، اکیدا توصیه می کنیم که از آنها دور شوید.

  • آیا برای وب سایت هایی مشابه با سایت ما نیز کار کرده اید؟ این مسئله بدین معنیست که پیدا کردن یک شرکت سئو که قبلا در حیطه کسب و کار شما فعالیت کرده است، می تواند بسیار به شما در پیشرفت سایتتان کمک کند.

  • چند وقت است که در حیطه سئو فعالیت می کنید؟

۳مشتریان سابق

صحبت با مشتریان سابق شرکت ها بر سر کیفیت خدمات و قیمت سئو برای رسیدن به نتیجه نهایی، مرحله مهمی از تصمیم گیری ست و در صورت رضایت آن‌ها می‌توان به شروع همکاری با شرکت مدنظر فکر کرد و در غیر این صورت بهتر ست به دنبال شرکت مناسب تری باشیم.

مشاوره سئو رایگان پاسخ سؤالات خود را بیابید!

اکنون که آگاهی خوبی نسبت به سئو و نحوه قیمت گزاری سئو و همچنین انتخاب شرکت مناسب پیدا کرده اید، هوشمندانه ترین کار مشورت با یک متخصص ست؛ ما در نبض مارکتینگ با در اختیار داشتن تیم کارشناسان سئو با تجربه و تعدد نمونه کار های موفق، همواره آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان هستیموقت طلاستفرصت را از دست نداده و همین حالا تماس بگیریدتلفن‌های تماس۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳ و ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۷۰

تماس با نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال سئو سایت اینستاگرام مارکتینگ و مشاوره کسب و کار

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. چقدر خوب میشه که سایت های راه ارتباطی با مشتریان سابقشون رو در اختیار مراجعه کنندگانشون قرار بدن.
    خیلی ممنون از مطلب مفیدتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *