انتخاب بهترین برند قفل دیجیتال

انتخاب بهترین برند قفل دیجیتال
  • 1400/6/28
  • لادن عوائدی
  • 0

در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین قفل دیجیتال را برای منزل یا محل کار خود انتخاب کنید.

کاربرد قفل دیجیتال چیست ؟

قفل های هوشمند یک تکنولوژی نوظهور می باشند که می توانید این محصولات را جایگزین قفل های سنتی درب کنید. با وجود قفل دیجیتال امنیت منزل شما افزایش پیدا خواهد کرد، دیگر به کلید نیازی ندارید و نگران قفل کردن درب منزل خود نخواهید بود.

امروزه قفل های دیجیتال در برند ها و سیستم های دسترسی متنوعی در بازار وجود دارند که می توانید با توجه به نیاز خود مدل های متنوعی را انتخاب کنید.

قفل هوشمند بر روی انواع درب های چوبی و ضدسرقت قابلیت نصب را دارند و به راحتی می توانید جایگزین قفل های سنتی درب کنید.

راه های دسترسی مختلف برای باز کردن قفل الکترونیکی وجود دارد مانند رمز،اثر انگشت، کارت، تشخیص چهره. برخی از این محصولات قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارند و می توانید از راه دور درب منزل را کنترل کنید.

قفل دیجیتال

بهترین برند قفل دیجیتال ؟

شرکت های متنوعی در طراحی و تولید قفل دیجیتال فعالیت دارند، با یک سرچ ساده در اینترت می توانید لیست تمامی شرکت های فعال در این حوزه را مشاهده کنید.

در میان برندهای گوناگون نام برخی از برند های برتر و معروف در دنیا به چشم خواهد خورد، برند های مانند قفل دیجیتال فیلیپس ، برند سامسونگ، برند بوش که می توان این برند ها را معروف ترین برند های موجود در این حوزه معرفی کرد.

برند فیلیپس برترین برند قفل هوشمند در دنیا می باشد که تمامی محصولات این شرکت دارای بالاترین کیفیت و استانداردهای معتبر جهانی می باشد.

اگر بودجه کافی برای خرید قفل دیجیتال در نظر گرفته باشید انتخاب برند فیلیپس بهترین گزینه می باشد چون از هر لحاظ خیال شما از کیفیت و کارای محصول راحت خواهد بود.

بسیاری از افرادی که قسط خرید این تکنولوژی را دارند شاید نتوانند هزینه بالای را برای این نوع محصولات صرف کنند.

اگر توان خرید قفل های هوشمند در برندهای برتری مانند فیلیپس، بوش یا سامسونگ را ندارید به نکات زیر توجه کنید.

انتخاب برند های معتبر و با پشتوانه ؟

برای خرید قفل دیجیتال به برندهای متنوعی بر خواهید خورد که شاید تا به حال اسم آن ها را نشنیده باشید.

برندهای معتبر و با پشتوانه شرکت های می باشند که تولید کنندگان بزرگ در این صنعت می باشند. اکثر شرکت های تولید کننده قفل هوشمند در چین، مالزی و کره جنوبی فعالیت دارند.

قبل از این که اقدام به خرید یک برند ناآشنا کنید ابتدا نام لاتین برند را در اینترنت سرچ کنید، اگر شرکت معتبری باشد دارای سایت و رزومه کاری می باشد که می توانید به راحتی در اینترنت به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

در قسمت خدمات می توانید خدماتی که شرکت برای نمایندگی های خود ارائه می دهد را مشاهده کنید و لیست نمایندگی در کشورهای مختلف را مشاهده کنید.

با این برسی حداقل خیال شما بابت خدمات پس از فروش و اصالت کالا راحت خواهد شد.

انتخاب برند های نو نیم و بی پشتوانه ؟

با گسترش بازار سیستم های هوشمند درب  و استقبال ازاین بازار برندها و مدل های متنوعی از این محصولات وارد کشور شده اند. متاسفانه برخی از شرکت اقدام به واردات برندهای نامعتبر و بی پشتوانه کرده اند.

این شرکت ها به دلیل پایین بودن قیمت محصولات شرکت های نو نیم، اقدام به واردات این محصولات کرده اند. برند حک شده بر روی این محصولات به سفارش مشتری می باشد.

این نوع محصولات دارای کیفیت بسیار پایینی می باشند و باعث به دردسر افتادن خریداران بعد از مدت کوتاهی خواهند شد.

برای این که برند های نو نیم را شناسایی کنید کافی است نام برند درج شده بر روی قفل را در اینترنت سرچ کنید متوجه خواهید شد هیچ شرکت معتبری تولید کننده این محصولات نمی باشد.

خرید این محصولات بی کیفیت شما را دارای دردسر های جدی خواهد گرد و بجای لذت بردن از این محصولات شاهد پایین آمدن امینت درب ورودی منزل و هزینه های گزاف برای تعمیرات باشید و در نهایت مجبور به تعویض این قفل الکترونیکی خواهید بود

قفل دیجیتال

توجه به قیمت قفل دیجیتال ؟

قبل از اقدام به خرید این محصولات ابتدا هزینه ای که می خواهید برای خرید این محصولات صرف کنید را مشخص کنید. مدل های متنوعی با رنج قیمت های متنوعی در بازار وجود دارد که اگر در ابتدا هزینه را مشخص کنید انتخاب برای شما راحت تر خواهد شد.

برخی اوقات انتخاب یک قفل دیجیتال با قیمت پایین شاید برای شما سنگین تراز انتخاب یک قفل با قیمت مناسب در بیاید!

قیمت یک قفل دیجیتال بسته به عوامل متعددی مانند برند، نوع آپشن های قفل و مدل دستگیره قفل بستگی دارد. رنج قیمت قفل های الکترونیکی موجود در بازار ایران مابین ۳ تا ۳۰ میلیون تومان می باشد.

توجه به نوع درب :

قفل های هوشمند قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی وضدسرقت را دارند، ولی قبل از نصب حتما مدل درب خود را با فروشنده این تجهیزات در میان بگذارید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.

عواملی مانند ضخامت درب، اندازه بائو درب و داشتن سیستم مولتی بر روی درب برای انتخاب قفل حائز اهمیت دارد.

نصب قفل دیجیتال را اغلب افراد متخصص با دستگاه و ابزارهای مخصوص انجام می دهند بنابراین بهتر است در صورت نداشتن تجربه دست به نصب این نوع کالا ها نزنید.

انواع آپشن ها در قفل دیجیتال ؟

اگر بخواهیم سه عدد از کاربردهای مهم قفل دیجیتال را بیان کنیم می توان به افزایش راحتی در عبور و مرور، افزایش امنیت و جلوه دادن به ساختمان های مدرن امروزی اشاره کرد

انواع راه های دسترسی در قفل دیجیتال:

شناسایی رمز، شناسایی رمز در تمامی قفل های هوشمند که برای واحدهای مسکونی می باشد وجود دارد،رمز یکی از اصلی ترین و محبوب ترین راه های ورود می باشد. قابلیت شناسایی رمز یک بار مصرف، شناسایی رمز مهمان و رمز مدیر از سیستم های رمز دهی در قفل های الکترونیکی می باشد.

شناسایی کارت ، کارت یکی از قدیمی ترین راه های دسترسی در این محصولات می باشد به گونه ای که خیلی از افراد این محصولات را به عنوان قفل کارتی می شناسند.

قابلیت شناسایی اثر انگشت، باز کردن قفل با اثر انگشت یکی از سریع ترین و امن ترین راه های ورود در قفل دیجیتال می باشد.

تشخیص چهره، باز کردن درب منزل توسط چهره افراد بدون شک یکی از لذت بخش ترین راه های ورود می باشد که امن ترین و راحت ترین سیستم ممکن برای کودکان و افراد مسن می باشد.

قفل دیجیتال

انواع سیستم های امنیتی در قفل دیجیتال :

یک قفل هوشمند مجهز به سیستم های امنیتی پیشرفته ای مانند سیستم ضدسرقت،سیستم ضدشوک، سنسور اعلان حریق و سیستم ضد هک می باشد . بسیاری از قفل های نونیم فاقد سیستم ضدشوک می باشند که با وارد کردن برق ولتاژ بالا به دستگاه درب باز خواهد شد.

استفاده از مغزی های تمام اتوماتیک چند زبانه ضد دیلم وضد برش باعث افزایش چند برابری درب ورودی منزل شما خواهد شد.

یکی از سیستم های امنیتی که در برخی از قفل های هوشمند مانند برند فیلیپس وجود دارد قابلیت دیدن تصاویر افراد پشت درب منزل بر روی موبایل همراه می باشد که می توانید تصاویر افراد را ثبت یا با آن ها مکالمه انجام دهید.

اتصال قفل دیجیتال به تلفن همراه یکی دیگر از سیستم های پیشرفته در این محصولات می باشد که به راحتی می توانید ورود و خروج به منزل خود را چک کنید و تمامی آلارم های قفل را بر روی گوشی همراه خود مشاهده کنید.

خلاصه مطلب:

برای خرید یک برند نام آشنا مانند فیلیپس یا سامسونگ باید هزینه زیادی را نسبت به برندهای دیگر پرداخت کنید ولی طول عمر این محصولات و خرابی کم در این برندها در بلند مدت برای شما به صرفه تر از خرید قفل های نو نیم و ارزان در خواهد آمد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید قفل دیجیتال با ما در تماس باشد:

گروه بازرگانی آرین سیف

۰۲۱۴۴۶۱۶۱۶۳

ariansafe.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *