ارز دیجیتال تتر ، کاربرد و مزایای آن

ارز دیجیتال تتر ، کاربرد و مزایای آن
  • 1400/7/7
  • بابک شالکونژاد
  • 0

تتر از دسته ارزهای دیجیتال ثابت است یعنی ارزش آن ثابت است. تتر اولین بار در سال ۲۰۱۴ به نام ( real coin )  معرفی شد اما کمی بعد توسط شرکت بنیان گذار آن تغییر نام پیدا کرد. ساده ترین کار برای خرید تتر  پیدا کردن یک صرافی خرید تتر است، که صرافی بیت مهر بهترین خدمات را در این زمینه ارائه میدهد.

تتر یک ارز دیجیتال ثابت است و ارزش هر توکن تتر همواره برابر ۱ دلار آمریکا است. اما چطور؟ بنیان گذاران تتر ادعا میکنند که تمامی توکن های عرضه شده در بازار به طور صد درصدی توسط ارزهایی همچون دلار و یورو پشتیبانی میشوند. هرچند دراین باره بحث زیاد است. در حال حاضر تتر به عنوان محبوب ترین و پر استفاده ترین ارز دیجیتال ثابت  قرار دارد و معامله میشود به طوری که بسیاری از بازرگانان مبادلات تتری را به عنوان دلار جایگزین کرده اند.

 

کاربرد تتر

کاربرد اصلی و پایه ارزهای دیجیتال ثابت حفظ کردن دارایی شما از نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال و انتقال پول راحت و سریع است. تتر را میتوان به سادگی در کیف های پول دیجیتال بر روی کامپیوتر شخصی و یا گوشی هوشمند خود داشته باشید. همچنین اگر قصد پرداخت در خارج کشور را دارید و یا میخواهید پول ارسال کنید میتوانید از تتر استفاده کنید البته در این باره راهکارهای دیگری نیز همچون خرید پرفکت مانی و یا خرید ووچر پرفکت مانی نیز وجود دارد.

 

مزایا تتر

یکی از مزایای تتر سرعت در نقل و انتقال و یا خرید تتر آن است که این امر به سرعت ارسال کردن یک ایمیل است.

همانطور که پیش تر گفته شد از دیگر مزایای تتر میشود به ثبات قیمت آن اشاره کرد در زمینه ارزهای دیجیتال قیمت ارزها باتوجه به تراکنش ها تغییر میکند.

از دیگر دلایلی که باعث محبوبیت تتر شده است کارمزد کم آن است که تقریبا نزدیک به صفر است به همین علت این ارز در بین کسانی که در بازار های بین المللی خرید و فروش انجام میدهند محبوب است.

تمامی این دلایل دست به دست هم دیگر داده اند و به تتر کمک کرده اند تا به عنوان محبوب ترین و بهترین ارز دیجیتال  ثابت در رتبه اول  قرار بگیرد.

آیا تتر امن است؟

امنیت تتر به پشتوانه مالی آن بر میگردد متاسفانه در این زمینه نمیشود پاسخ دقیقی داد زیرا تا به الان مدارک موثقی برای تایید ادعا تتر در ارتباط با پشتیبانی صد درصدی آن با ارزهای همچون دلار در دسترس نیست هرچند که شرکت بیت فینکس که یکی از معتبرترین صرافی ها در دنیا است. هر چند وقت یکبار اسنادی در ارتباط با تایید این ادعا نشر میدهد البته این اسناد از لحاظ اعتباری زیاد معتبر نیستند.

البته باید به این نکته توجه داشت که اطلاعات قطعی در مورد امنیت و پشتیبانی تتر در حال حاضر در دسترس نیست اما برای دادن اطمینان به شما عزیزان باید گفت شرکت تتر بزرگ تر از آن است که بخواهد برشکست شود و یا توکن های آن از ارزش بیافتند در حال حاضر تتر در بین ارز های دیجیتال ثابت در رتبه اول و در بین ارزهای دیجیتال همچون (بیتکوین، اتریوم و …) در رتبه چهارم قرار دارد. پس میتوان گفت به طبع معاملات تتر و گردش مالی آن خودش برای این شرکت به نوعی اعتبار محسوب میشود.

 

چگونه تتر خریداری کنیم؟

سپس شما باید در سایت مورد نظر ثبت نام کنید. وقتی مراحل احراز هویت شما به پایان رسید و هویت شما احراز شد. به شما اجازه خرید و فروش تتر داده میشود و میتوانید به سادگی با پرداخت ریالی تتر خود را خریداری کرده و در کیف پول دیجیتالی خود نگهداری کنید. و یا آن را تبدیل به ارز دیجیتال کنید و یا آن را انتقال دهید.  صرافی ارز دیجیتال بیت مهر بهترین خدمات را در زمبنه ارز دیجیتال ارائه میکند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *