خدمات کاشت مو و کاشت ابرو در کلینیک زیبایی آرین سیما

خدمات کاشت مو و کاشت ابرو در کلینیک زیبایی آرین سیما
  • 1400/7/11
  • سمیه شماعی زاده
  • 0

منظور از بهترین روش کاشت مو چیست؟

کاشت موی طبیعی  یکی از پرطرفدارترین روش‌های درمانی – زیبایی در میان آقایان است که در عصر حاضر با افزایش عمل‌های زیبایی همچون کاشت مو  ، توجه بیشتر آقایان به زیبایی‌شان را نشان می‌دهد.

حقیقت آن است که کاشت طبیعی مو، در حقیقت یک تغییر ساختاری برای شما ایجاد می‌کند. به کمک این فعالیت شما دوباره شاهد رشد مو در سر خود هستید و پس از طی کردن این پروسه، به تدریج اعتماد به نفس شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

کاشت مو چیست

با توجه به اینکه کاشت مو تقریبا یک عمل زیبایی دائمی به حساب می آید و مشتریان انتظار دارند که موهای ترمیم شده عمر طولانی داشته باشند، بنابراین باید برای انجام این عمل به کلینیک کاشت مو معتبر مراجعه کنند که علاوه بر داشتن تجربه، امکانات و تجهیزات کافی و پیشرفته را در اختیار داشته باشند.

 

کاشت مو روشی است که با استفاده از آن موهای از دست رفته را مجدداً به سر بازمیگرداند. روش انجام کاشت مو با استفاده از موی طبیعی خود فرد می باشد. بدین گونه که در اغلب اوقات مو از نواحی پشت گوش فرد که بیشترین تطابق و مناسب ترین حالت برای انجام کاشت مو را دارد با روش های گوناگون برداشت و در محل مورد نظر که توسط تشخیص پزشک انتخاب می شود کاشته می شود.

مراحل کاشت مو

سالها است که کلینیک تخصصی پوست و مو آرین سیما توانسته رضایت بیماران خود را در زمینه ی کاشت مو جلب نماید و زیبایی و جذابیت را به افراد متعددی بازگرداند. تعهد تیم پزشکی و تخصصی ما به افرادی که سلامت و زیبایی خود را به ما سپرده اند از جمله مواری است که توانسته ما را از کلینیک های دیگر متمایز سازد.

انواع روش های کاشت مو

با توجه به تحقیقاتی که انجام داده ایم به طور کلی تمامی روش های کاشت مو دارای مراحل یکسانی می باشد با این تفاوت که شیوه انجام هریک از مراحل کاشت موممکن است با پیشرفت تکنولوژی بهبود هایی در زمینه غیر تهاجمی بودن، عدم نیاز به جراحی، بدون درد و بدون بیهوشی و … در آنها به وجود آمده باشد. اگر بخواهیم به صورت کلی مراحل کاشت مو را بیان کنیم می توان گفت کاشت مو دارای ۳ مرحله علامت گذاری مناطق و تعیین روش کاشت، برداشت مو از نواحی منتخب و کاشت آنها در مناطق علامت گذاری شده می باشد. اما روش های کاشت مو به طور کلی به شرح زیر می باشد؛

کاشت مو به صورت نواری

در این روش کاشت مو که بیشتر در گذشته انجام می گرفت جهت برداشت فولیکول مو، برشی در عرض سر به صورت نواری و با ضخامت کم به وجود می آمد و پس از آن منطقه ای که برش خورده بود بخیه می خورد. این روش با استفاده از بیهوشی انجام می گیرد و دوران نقاهت طولانی مدتی دارد.

کاشت مو با استفاده از روش استخراج فولیکول مو از سر

یکی دیگر از روش های مورد استفاده در کاشت مو روش استخراج سازی فولیکول مو از سر می باشد که از این روش در تکنیک های مختلفی همچون کاشت مو به روش SUT ، کاشت مو به روش FIT ، کاشت مو به روش BHT و … مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این روش پزشک بدون نیاز به جراحی و با استفاده از بیهوشی موضعی فولیکول های مو را به صورت تک تک از سر برداشت و آن را با ایجاد سوراخ های بسیار ریز در محل کاشت منتقل می نماید. تفاوت روش های مختلف این تکنیک در سرعت انجام تکنیک ، نحوه انجام تکنیک به وسیله پزشک یا دستگاه، تعداد فولیکول های کاشته شده و… می باشد.

بطور مثال با استفاده از کاشت مو به روش SUT که جز جدید ترین روش های کاشت مو می باشد می توان به جای انجام مراحل به صورت دستی با دستگاهی مخصوص این کار مراحل را انجام داد که دقت و سرعت کار را بالا برده و تعداد گرفت های بسیار بیشتری را می توان به وسیله این روش نسبت به سایر روش ها در محل مورد نظر کاشت انجام هریک از این روش ها به نیاز شما، میزان ریزش و تشخیص پزشک بستگی دارد تا بهترین انتخاب جهت کاشت مو برای شما انجام گیرد.

کاشت ابرو

امروزه کاشت ابرو طبیعی به عنوان یک عمل زیبایی در بین مردم به ویژه در ایران محبوبیت زیادی دارد. در واقع ابرو، عضور بسیار مهم صورت انسان است که زیبایی طبیعی و هارمونی را برای چهره فراهم می آورد. ابروها همیشه از عضوهای مهم صورت بوده اند که دوستداران زیبایی به آن توجه کرده اند.

مراکز معتبر خدمات کاشت ابرو برای انتخاب بهترین روش درمانی ابرو و بهترین پیوند ابرو به شما کمک می کند. این یک واقعیت است که نمی توان پیوند ابرو انجام داد، مگر اینکه تجزیه و تحلیل عمیق و مشاوره بیمار انجام شود. بعد از بررسی کامل وضعیت فرد و انتظارات او کاشت ابرو انجام می شود.

در عصر حاضر تمرکز و توجه بیشتری نسبت به گذشته راجع به ابروها وجود دارد. شاید به این دلیل است که روش های بیشتری برای تغییر آنها به وجود آمده که نتایج بهتری را نیز نسبت چند دهه قبل برای زیبایی صورت دارد.

دوران نقاهت و مراقبت های بعد از روش های کاشت ابرو

بعد از این عمل زیبایی، اغلب بیماران یک روند بهبودی نسبتاً ساده را تجربه می کنند. ممکن است بعد از کاشت ابرو طبیعی مقداری کبودی سطحی و یا پوسته پوسته شدن روی پوست اطراف ابروهای خود تجربه کنند. اکثر بیماران فقط سه روز پس از پیوند به فعالیت های عادی خود بر می گردند.

از آنجا که روش کاشت ابرو غیر تهاجمی است – عموماً فقط به بیهوشی موضعی احتیاج دارد – شما قادر خواهید بود خودتان را به خانه و طی دو ای سه روز به فعالیتهای عادی خود برگردید. برخی از کبودی ها بعد از طبیعی است و در مورد لمس ابروها حداقل ۲۴ ساعت پس از کاشت ابرو باید احتیاط شود. علاوه بر این، به شما توصیه می شود که از خیس کردن ابروهای خود خوداری کنید و ممکن است از شما خواسته شود که استفاده از آرایش را برای چند روز محدود کنید.

اگرچه در مقایسه با روش های دیگر پیوند ابرو بهبودی بسیار سریع است، اما رشد موهای ابرو تقریباً چهار ماه طول می کشد، در حالی که رشد حداکثری در زمان تقریباً یک سال به اوج خود می رسد. دلیل این است که قبل از رسیدن به نتیجه مطلوب، موهای شما باید چرخه رشد و ریختن منظم خود را طی کنند. در این چرخه مراقبت ها و رعایت نکاتی که توسط پزشک متخصص توصیه می شود بسیار ضروری است. مراقبت های بعد از کاشت ابرو طبیعی باعث می شود که اکثر بیماران در طی و بعد از عمل راحت باشند و نتایج مطلوب تری را نیز به دست بیاورند.

عوامل مؤثر بر ریزش ابرو

دلایل مختلفی در ریزش ابرو نقش دارند که ما در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

 

تغییرات هورمونی یا وجود انواع بیماری‌ها اعم از اگزما، درماتیت، عفونت

اختلالات تیروئیدی که منجر به پرکاری یا کم کاری تیروئید خواهد شد

تغذیه نامناسب که سبب کمبود انواع ویتامین مانند E در بدن می‌شود

کمبود آب در بدن و همچنین بیوتین، پروتئین و موادهای معدنی مثل آهن

اسکار ناشی از تومور یا سوختگی

استفاده از موادهای آرایشی بی‌کیفیت

ارتباط با کلینیک زیبایی آرین سیما

میدان ونک، نبش گاندی جنوبی، ابتدای کوچه بیستم، ساختمان شماره ۱۴۲، طبقه ۳

شماره های تماس پاسخگویی ۹ صبح تا ۸ شب

۰۲۱۸۸۸۷۶۰۰۱

۰۲۱۸۸۸۷۶۰۰۲

۰۲۱-۸۷۷۰۰۸۸۰

۰۹۱۲۶۴۵۷۳۷۹

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *