خرید تقویم رومیزی از تولید کننده تقویم و سررسید ۱۴۰۱

خرید تقویم رومیزی از تولید کننده تقویم و سررسید ۱۴۰۱
  • 1400/7/14
  • محمد عالی
  • 0

در سالهای اخیر شاهد پیشرفت روزافزون صنعت چاپ در کشور بودیم این پیشرفت در زمینه تولید و نشر اثار فرهنگی وهنری نیز به چشم می خورد. تولید تقویم و سالنامه یکی از این موضوعات بوده که هر ساله تولیدکنندگانی خلاق با تولید یک محصول جدید و خلاقانه به نوآوری در این صنعت کمک شایانی کرده اند. در این پست میخواهیم به انواع تقویم رومیزی ۱۴۰۱ و کاربری انها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی اشاره کنیم.

خرید تقویم رومیزی خاص و منحصر به فرد در واحد سالنامه مادگراف

بزرگترین تولید کننده تقویم رومیزی در مرکز کشور

خرید تقویم رومیزی خاص

واحد سالنامه مادگراف یکی از برترین تولید کنندگان تقویم رومیزی در مرکز کشور با متنوع ترین محصولات و توجه به سلایق گوناگون مشتریان خود در سالهای اخیر توانسته است که در مسیر خرید تقویم رومیزی شرکتها و موسسات دولتی و خصوصی را یاری نماید بطوریکه این مجموعه بالاترین سطح رضایتمندی را از مشتریان وفادار خود کسب کرده است . یکی از دغدغه های مهم در خرید تقویم رومیزی سطح کیفیت چاپ ، سطح کیفیت صحافی و تولید آن است در کنار این موارد قیمت منصفانه جهت عرضه به بازار نیز حائز اهمیت است.

چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۱ سپیدار ( تقویم رومیزی کوچک کرافت)

این تقویم رومیزی نیز درابعاد کوچکتری نسبت به تقویم رومیزی کرافت می باشد که یکی از دلایل این محصول جذابیت پایه با متریال کرافت است زیرا این تقویم رومیزی با پایه کرافت تولید و عرضه شده است و قیمت مناسب تری نسبت به تقویم رومیزی کرافت دارد . این تقویم رومیزی برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ به تولید انبوه رسیده است.

تقویم رومیزی

خرید تقویم رومیزی بصورت اینترنتی ( آنلاین )

واحد سالنامه مادگراف با سالها تجربه در زمینه تولید تقویم رومیزی در این راه شما مشتریان گرامی را یاری می نماید. شما با خرید اینترنتی محصولات ما می توانید بهترین قیمت تقویم رومیزی و بالاترین کیفیت را در محصول انتخابی خود داشته باشید.

واحد سالنامه مادگراف با سالها تجربه در امر تولید تقویم و سالنامه از سال ۱۳۸۷ تا کنون توانسته هر ساله پیشرفت چشمگیر در جذب مشتریان با سلایق گوناگون نماید.

لذا بدیهی است که با پشتوانه مشتریان متعدد این مجموعه امسال نیز در نظر دارد محصولات متنوع تر و با کیفیت تر نسبت به سالهای گذشته خود ارائه نماید .همراهی شما بزرگواران و نیز اعتماد هزاران شرکت و موسسه در طی این سالها مارا برآن داشت که جدیدترین تجهیزات روز صحافی به این مجموعه در یک فضای جدید اضافه شود تا بتواند این مجموعه بیش از پیش با محصولاتی جدیدتر و نیز با  کیفیت تر و همچنین تحویل به موقع در خدمت شما عزیزان باشد.

خرید تقویم رومیزی ۱۴۰۱

خرید تقویم رومیزی که اطلاعات کاملی از رویدادها و اتفاقات فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و مذهبی یک سال را به نمایش می گذارد، می تواند در نقش ابزار بازاریابی کارآمد، برای تبلیغ یک محصول یا ارائه خدمت نیز ظاهر شود. از تقویم های رومیزی می توان برای تقویت و بهبود یک کسب و کار خاص استفاده کرد. در واقع یکی از ایده های خلاقانه در بازاریابی به کارگیری از تقویم رومیزی است که در موقعیت های خاص می توان از وجود آن بهره لازم را برد. به جرات این مدل از تبلیغات را می توان یکی از موثرترین شیوه بازاریابی دانست چرا که با کمترین هزینه، دستاوردهای خوبی را برای مدیران سازمان ها، شرکت ها و یا صاحبان هر نوع حرفه ای دیگر به ارمغان خواهد آورد.

تقویم رومیزی

خرید انواع تقویم رومیزی با طرحهای متنوع

انواع تقویم رومیزی با مدل و طرح های گوناگون می تواند بهترین گزینه برای معرفی محصولی خاص و یا ارائه خدمت باشد. وقتی که شما برند کسب و کار خود را بر روی تقویم رومیزی خاص چاپ می کنید خیلی ظریف و ساده به مخاطبان خود نشان می دهید که شما در شغل تان متخصص، متعهد، جدی و حرفه ای هستید.  این عوامل از نظر روانشناسی می تواند ذهنیتی مثبت نسبت به شما و برندتان در مخاطب ایجاد کند. بسیاری از مشتریان تمایل دارند قبل از این که از محصول و یا خدماتی استفاده کنند، قدری با تخصص و تجربیات سازمان و یا شرکت شما آشنا شوند، از این رو می توانید با چاپ تقویم رومیزی و درج فعالیت های شرکت، نام و نشان تجاری خود را در دست مشتری قرار دهید.

محصولات و تولیدات تقویم و سالنامه ۱۴۰۱

دسته بندی تولیدات تقویم رومیزی واحد سالنامه مادگراف

خرید تقویم رومیزی دیاکو یادداشت دار

یکی از تولیدات واحد سالنامه مادگراف تقویم رومیزی همراه با یادداشت دو تکه می باشد. این تقویم از سال ۱۳۹۷ به تولید انبوه رسید و سال به سال با طراحی های جدید تر و ایجاد تمایز در طراحی این نوع تقویم در نظر مشتریان گرامی این مجموعه یکی از بهترین و پر فروش ترین محصولات سالنامه مادگراف شد تا جایی که هرسال بیش از ۸۰ درصد سفارشات اختصاصی تقویم رومیزی برای این مدل از تقویم رومیزی می باشد.

تقویم رومیزی دیاکو ۱۴۰۱ به همراه جعبه فانتزی متالایز با افکت برجسته و پلاک فلزی استیل همراه با چاپ اختصاصی برای شما مشتریان گرامی یکی از بهترین و ارزشمند ترین هدایای تبلیغاتی ویژه سال ۱۴۰۱ می باشد.

خرید تقویم رومیزی چوبی دیاموند با یادداشت دو تکه

محصول دیگر واحد سالنامه مادگراف تقویم رومیزی دیاموند می باشد این تقویم دارای پایه طرح چرم همراه استند چوبی یادداشت دو تکه می باشد .

 

این تقویم رومیزی همراه با جعبه مقوایی و یک پلاک مولتی استایل طلایی در قسمت جلوی تقویم همراه با حک لوگو بصورت سفارشی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

ست تقویم رومیزی و سررسید ۱۴۰۱ ( ست دوقلوی مدیران برتر)

ست دوقلوی مدیران برتر نام محصولی است که از سال ۱۳۹۸ طراحی و تولید آن آغاز شد با استقبال بی نظیر اکثر مدیران از این محصول باعث شد که واحد سالنامه مادگراف  این هدیه تبلیغاتی خاص را در سالهای بعد با طراحی و متریال جدید به تولید برساند و برای سال ۱۴۰۱ نیز این محصول با طراحی خاص و منحصر به فرد همراه با جعبه لمینتی به شما مشتریان تقدیم می گردد.

 

این محصول دارای قابلیت اختصاصی شدن در دو حالت می باشد:

 

حالت اول : درج لوگو روی پلاک استیل طلایی بر روی پایه تقویم رومیزی و درج لوگو اختصاصی بر روی پلاک فلزی نصب شده روی جلد سررسید

 

حالت دوم : چاپ تقویم رومیزی ست بصورت اختصاصی ( کلیه برگه های تقویم بصورت سفارشی چاپ می شود) و اضافه کردت لت گلاسه اختصاصی در ابتدای سررسید ۱۴۰۱

خرید تقویم رومیزی چوبی کوچک ( تقویم رومیزی یونیک)

این تقویم رومیزی در سایز و ابعاد کوچتری نسبت به تقویم رومیزی دیاموند طراحی و تولید شده است بطوریکه کلیه مشخصات ظاهری این تقویم رومیزی همانند تقویم رومیزی دیاموند بوده و فقط در قسمت پایه تقویم روکش آن بصورت ۴ رنگ اختصاصی سلفون سخت طراحی و تولید شده است. این تقویم شامل پایه چوبی بوده و در قسمت جلوی آن نیز یک پلاک بزرگ مولتی استایل نصب می شود که برروی آن لوگوی مشتری بصورت اختصاصی حک لیزر می شود.

چاپ تقویم رومیزی ملل ( تقویم رومیزی ویژه آژانس های مسافرتی)

یکی از دیگر از محصولات پرتیراژ و پرتقاضای واحد سالنامه مادگراف تقویم رومیزی ملل می باشد که بصورت متوالی در ۴ سال اخیر هر سال با طراحی جدید چاپ و تولید می گردد . این تقویم رومیزی در بخش محتوا شامل عکسهایی از کشورها و مقاصد توریستی بسیار زیبا بوده و از این رو اکثر آژانس های هواپیمایی و مسافرتی هرساله برای خرید این مدل تقویم رومیزی اقدام می کنند.

 

چاپ تقویم رومیزی کرافت ( تقویم رومیزی فانتزی|تقویم رومیزی خلاقانه)

تقویم رومیزی کرافت نام تقویمی است که از سال ۱۳۹۶ برای تولید و عرضه به بازار تقویم و سررسید طراحی و چاپ شد. در آن سال برای اولین بار این محصول توسط واحد سالنامه مادگراف تولید شده بود و با بارها تجدید چاپ این محصول در آن سال به دلیل تقاضای بالا در سال های اخیر نیز این محصول به یک تقویم رومیزی با هویت خاصو و منحصر به فرد تبدیل شد و برای امسال نیز این تقویم رومیزی مطابق سالهای گذشته با طراحی جدید و با حفظ استایل و متریال در سبد محصولات سالنامه مادگراف قرار گرفته است.

سخن آخر:کلیه محصولاتی که در قسمت بالا به شرح جزیی از آنها پرداختیم قابلیت چاپ اختصاصی دارند و شما با انتخاب هر محصول بدون محدودیت در تیراژ می توانید با تیراژ های حتی پایین بصورت سفارشی و با طرح دلخواه کلیه محصولات ما را سفارش دهید و در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت بالا آن ار از ماتحویل بگیرید. برای استعلام قیمت و موجودی و همچنین چاپ بصورت سفارشی می توانید فرم زیر را پر کرده و برای ما ارسال فرمایید و یا اینکه در واتساپ با شماره زیر در ارتباط باشید. واحد سالنامه مادگراف متنوع ترین محصولات تقویم و سررسید را به شما عزیزان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه خواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *