نمایشگر لمسی تبلیغاتی یا نمایشگاهی چیست؟

نمایشگر لمسی تبلیغاتی یا نمایشگاهی چیست؟
  • 1400/7/14
  • سمیه شماعی زاده
  • 0

تبلیغات از اون دسته فعالیت‌های شیرین، مهم و اثرگذاره. اثرگذار بودنش که دقیقا به دلیل نقش مهمی هست که توی دیده شدن و فروش بیشتر کالا یا ارائه بیشتر خدمات داره. اما چرا شیرینه؟ به دلیل همون نقشی که توی موفقیت شما داره. در ادامه همراه projectorstore باشید.

با مانیتور لمسی تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای مهم تبلیغات چقدر آشنا هستین؟ میدونین که توی نمایشگاه‌ها، غرفه‌های مختلف، سالن‌های همایش و… خیلی زیاد از این اسمارت بردها استفاده می‌شه؟ اصلا میدونید خرید نمایشگر لمسی چه تاثیری در تعامل تبلیغات شما با مخاطبین داره؟

نقش نمایشگر لمسی تبلیغاتی در دیده شدن

برای نشون دادن اهمیت استفاده از این مانیتورها به یه مثال توجه کنین. یه بعد از ظهر دلچسب با دوستان‌تون به نمایشگاه می‌رید. چه نمایشگاهی؟ هر چی، مثلا نمایشگاه جدیدترین موبایل‌های بازار ایران. از کنار یه غرفه رد می‌شین که تعدادی از محصولاتش رو توی غرفه گذاشته و یکی دو نفر از کارمندان‌شون هم توی غرفه آماده‌ان تا شما رو راهنمایی کنن. یکی دو غرفه اون ورتر، یه نمایشگر تاچ می‌بینید که می‌تونید از طریق اون نمایشگر،  تمامی محصولات اون غرفه رو ببینید. نزدیک می‌شید و می‌بینید چه قدر راحت با لمس چند تا دکمه به تمامی مدل‌ها دسترسی دارید، می‌تونید قیمت‌ها رو مقایسه کنید و این بین، سوالات‌تون رو هم از افراد توی غرفه بپرسید.

کدوم یکی از این دو تا غرفه بیشتر شما رو مجذوب می‌کنه؟ اگه بخواید خرید کنید احتمالا از کدوم یکی خرید می‌کنید؟ اصلا کدوم یکی از این دو تا غرفه می‌تونن شما رو جلوی غرفه برای چند دقیقه هم که شده نگه دارن تا شانس خرید رو افزایش بدن؟

جواب همه این سوال ها مطمئنا غرفه دوم هست و همین دلیل مهمی هست که وقتی شما فروشنده هستین حواستون باشه که تاثیر نمایشگر تبلیغاتی چه‌قدر زیاده. همه کسب‌و‌کارها نیاز به تبلیغات و معرفی بیشتر دارن و به همین دلیل حیطه استفاده از مانیتور تاچ اسکرین خیلی گسترده است. از این نمایشگرها برای نمایش کاتالوگ، محصولات، نمایش نقشه آدرس شرکت، موسسه یا فروشگاه، نمایش طرح‌های مختلف برای همه دیزاینرها از جمله طراحان ساختمانی، طراحان لباس، طراحان جواهرات و…استفاده می‌شه.

نمایشگر لمسی

داستان سرایی از طریق نمایشگرهای تبلیغاتی

مطمئنیم که تا به حال داستان سرایی خیلی از مجموعه‌ها رو شنیدین اما شاید بهش توجه نکردین! یا شاید نمی‌دونستین که این کار با چه اهداف بزرگی انجام می‌شه. چند روز پیش با دوستام رفته بودیم نمایشگاه لوازم تحریر، مدرسه، دانشگاه و… یکی از غرفه ها از طریق نمایشگر لمسی‌ای که داشت، یه فیلم پخش می‌کرد از رقص و شادی بچه ها با آواز “باز آمد بوی ماه مدرسه، بوی بازی‌های راه مدرسه…”

نیازی به توضیح نیست که چه‌قدر این غرفه شلوغ بود. نه تنها بچه ها بلکه پدر و مادرها و ما که سالیان سال از روزهای مدرسه مون می‌گذره،  به اون غرفه جذب شدیم. این یه نمونه کوچیک از داستان‌سرایی هست، یعنی شما سعی می‌کنین از طریق یه داستان کسب‌و‌کارتون رو به مشتری معرفی کنین. حالا فکرش رو بکنین این داستان زیبا داشت از طریق یه نمایشگر حرفه‌ای هم پخش می‌شد، قطعا نمیشد در برابر وسوسه سر زدن به این غرفه مقاومت کنیم.

همه خدمات تون رو نمایش بدید

به همون مثال جدیدترین مدل‌های موبایل توی بازار برگردیم. حتما می‌دونین که اجاره یه غرفه، رقم ارزونی نداره. البته این رقم بستگی به مساحت غرفه و نوع نمایشگاه هم داره. شما یه انبار محصولات جدید دارین اما چند تاش رو می‌تونین توی غرفه بیارین؟ اصلا مگه چقدر فضا دارین؟

به ذهنتون رسید که کاتالوگ دستی بدید دست مردم؟ کسی این روزا اصلا توجه می‌کنه به این کاتالوگ ها؟ نه که بخوایم بگیم استفاده از کاتالوگ چاپ شده، کار بی نتیجه‌ای هس، اما قطعا در مقایسه با اثر تصاویر، فیلم و… خیلی کم نتیجه است.

مانیتور تاچ اسکرین

بقیه مشتریان‌تون رو معرفی کنید

حتما دیدین که بعضی از شرکت های حرفه‌ای، همون کاربلدها، سوابق کار با بقیه مشتری‌هاشون رو در معرض دید مخاطب قرار میدن. این کار نتیجه خیلی خوبی داره و اونم اینه که اعتماد شما به کار خودتون رو نشون میده و علاوه بر این اعتماد مخاطب جدید رو براتون به ارمغان میاره. این جا هم مانیتور تاچ کمک می‌کنه همه سوابق چندین سال فعالیت‌تون رو نشون بدین بدون این که کاغذی دور بیافته.

راحتی بیشتر برای مشتریان

اگر شما فروشنده کیف، چمدون و…باشین می‌تونین از طریق نمایشگر لمسی تمامی ویژگی‌های هر کدوم از محصولات رو به مشتری نشون بدین. اون شخص به راحتی می‌تونه کیفیت جنس رو با تصاویری که در اختیارش قرار می‌دین چک کنه، نوع زیپ رو ببینه، بررسی کنه که حجم این چمدون چه‌قدر هست؟ و…

در آخر قرار دادن امکان خرید آنلاین باعث می‌شه که مشتری مجبور نباشه چمدونش رو بگیره زیر بغل و از نمایشگاه خارج بشه!

مزایای صفحه نمایشگر لمسی

نمایشگرهای تاچ مزایای زیادی دارن. بعضی از این مزایا رو بخونید:

  • مشتری به همه محصولات شما دسترسی داره
  • مشتری مجبور نیس کالاهای سنگین و حجیم رو با خودش به خونه ببره
  • این نمایشگرها به مشتری شما القا می‌کنه که اولا به او احترام می‌ذارین و دوما فوق‌العاده حرفه‌ای هستین.
  • مشتری می‌تونه سفارش شخصی خودش رو به راحتی داشته باشه مثلا کیفی که رنگش قرمز تا ۳ کیلوگرم تحمل وزن داشته باشه و البته زیپش هم‌رنگ خودش نباشه!

خرید نمایشگر لمسی

نمایشگرهای لمسی از نظر سخت افزاری

این نمایشگرها رو به اسامی مختلفی مثل کیوسک، صفحه نمایشی تجاری، صفحه نمایشی تبلیغاتی و… میشناسن. نمایشگر لمسی می‌تونه از ۵۵ تا ۹۸ اینچ وسعت فیزیکی داشته باشه. مانیتورهای لمسی تبلیغاتی هم در واقع نوعی نمایشگر هستن که ممکنه روی دیوار، قفسه، صفحه های مختلف و.. نصب بشن. نوعی نمایشگر تاچ فریم باز هم وجود داره که می‌تونین اون رو با نمایشگرهای موجود ادغام کنین.

بهترین نمایشگر لمسی برای شما

تعیین این که چه نمایشگر لمسی ای برای شما مناسبه خیلی بستگی داره به این که چه نیازی دارین و برای چه کاربردی می‌خواین نمایشگر تهیه کنین. ما توی پروژکتور استور انواع مختلف نمایشگر لمسی تبلیغاتی رو تهیه کردیم که می‌تونین برای نمایشگاه‌ها، غرفه‌های مختلف، سالن‌های همایش و… از اون‌ها استفاده کنین. پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان مجرب ما از طریق شماره ۰۲۱۸۸۹۷۰۲۱۴ تماس گرفته و با راهنمایی اون‌ها نمایشگری انتخاب کنین که براتون بهترین باشه.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *