صرافی کوینکس

صرافی کوینکس
  • 1400/7/18
  • بابک شالکونژاد
  • 0

همه ما علاقه مندیم که یک سرمایه گذاری خوب در بازارهای مالی داشته باشیم و اکنون که بازار ارزهای دیجیتال داغه، به فکرمان خطور می کند که در این بازار سرمایه گذاری کنیم. بدین منظور باید از یک صرافی مطمئن استفاده کنیم. از بین همه صرافی های داخلی و خارجی، صرافی کوینکس بدون تحریم ایران از کاربران ایرانی با زبان فارسی پشتیبانی می کند و این برای ما بسیار خوشایند است که از یک صرافی در سطح بین المللی و ایمن بتوانیم نهایت استفاده را ببریم.

در مورد این صرافی و ویژگی های خوب آن هر چه بگوییم کم گفته ایم چرا که هر خواسته ای که از صرافی ما بخواهیم داشته باشد را دارد و مهمتر از همه این است که نگران بلاک شدن سرمایه مان هم نخواهیم بود چرا که ایران را تحریم نکرده است.

مزایای صرافی کوینکس:

پشتیبانی از زبان فارسی

پشتیبانی از ایرانیان

دارای مارکت بیش از ۶۳۲ جفت ارز دیجیتال

دارای ارزش ۲۴ ساعته ۷۰۴٫۱۶MUSD

دارای ارزش ۷ روزه ۲۰۰۳۸۱٫۹۴BUSD

دارای ارزش ۳۰ روزه ۴۶۳۵۱۹٫۷۰BUSD

دارای اپلیکیشن برای گوشی های اندروید و ios

دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روزه هفته

دارای شبکه های اجتماعی مختلف با زبان های مختلف برای راحتی کاربران

دارای خدمات vip

کارمزد کم

پشتیبانی از شبکه های مختلف ارزهای رده بالا چون بیت کوین، اتریوم، ترون، بایننس اسمارت چین و کاردانو و …

دارای تیم قوی و کاربلد و حرفه ای در زمینه ارزهای دیجیتال

دارای رابط کاربری راحت و ساده برای هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه ای

دارای قسمت های اسپات و فیوچرز

دارای روش های پرداخت مختلف و استفاده از ارزهای فیات

دارای معاملات اهرم دار یا لوریج دار برای دوستداران پروپشوال

دارای کیف پول اختصاصی ویاولت viawallet

دارای استخر viaBTC

دارای صرافی غیرمتمرکز

پشتیبانی از کوینکس اسمارت چین

دارای بخش مایننینگ و شرکت کردن کاربران در این استخر

دارای قسمت سپرده گذاری و استکینگ

دارای بخش قراردادهای AMM

دارای قسمت های مختلف برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

یکی از مزایای خوب دیگری که کوینکس دارد این است که شما بدون احراز هویت هم می توانید در این صرافی کار کنید و تا مبلغ ده هزار دلار برداشت داشته باشید و پوشش دهی ارزهای مختلف برای خرید و فروش است. از ارز شیبا هم پشتیبانی می کند.

در بخش اکسچنج این صرافی که وارد شوید، در قسمت اسپات تریدینگ صرافی گزینه های مختلفی وجود دارد که هم افراد مبتدی بتوانند ارزهای مختلف را خرید و فروش نمایند و هم افراد حرفه ای..

حالت های مختلف سفارش گذاری هم در این صرافی وجود دارد که لیمیت و مارکت پرایس و استاپ لیمیت و استاپ مارکت می باشند. در قسمت لیمیت شما می توانید خودتان قیمت و تعداد ارزی را که می خرید یا می فروشید تعیین نمایید. در قسمت مارکت پرایس شما می توانید فقط تعداد را مشخص کرده و با قیمت لحظه ای در همان زمان ارز بخرید یا بفروشید که این برای زمانی استفاده می شود که شما سریع می خواهید ارزها را بخرید یا به فروش برسانید.

قسمت استاپ لیمیت برای عزیزانی است که برای معاملات خود حد ضرر و حد سود قرار می دهد و با انتخاب این گزینه مثلا می توانید آن قیمتی که حدضرر شماست را مشخص کرده تا خود صرافی برای شما ارزها را بفروش برساند یا زمانی که از نظر تحلیل شما یک ارزی حمایت یا مقاومت خود را به صورت قوی شکسته یا پولبک زده و نقطه ورود مناسبی است، کافی است شما از قبل سفارش خود را قرار داده باشید تا خود صرافی برای شما این کار را انجام دهد.

در قسمت استاپ مارکت، شما می توانید با مشخص کردن یک قیمت، که اگر قیمت ارز به این عدد برسد، خود صرافی برای شما در قیمت مارکت، ارز بخرد یا بفروشد.

در ضمن اگر ارزی داشته باشید که بخواهید آن را در این صرافی لیست کنید از قسمت مارکت می توانید درخواست اپلای آن را بدهید.

رتبه صرافی کوینکس هم اکنون ۴۳ سایت کوین مارکت کپ می باشد و همچنین ثبت نام در این صرافی راحت و آسان است و شما فقط با یک جیمیل یا ایمیل می توانید در آن ثبت نام کرده و از هزاران مزایای آن استفاده نمایید.

همان طور که مطالعه کردید متوجه شدید که این صرافی مورد توجه بسیار زیادی از افراد درکشورهای مختلف قرار گرفته و ایرانیان هم چه قبل از تحریم ایران توسط بایننس و چه بعد از اینکه بایننس، ایران را تحریم شدید کرد، باعث شد به دنبال صرافی امنی باشند و تنها صرافی که طی ۴ سال فعالیت خود مشکلی با ایرانیان نداشته و ندارد، کوینکس می باشد و با خدمات متنوع خود، می تواند بخش عظیمی از خواسته های کاربران خود را تأمین نماید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *