ثبت نام در آموزشگاه طراحی لباس اولین گام برای ورود به دنیای جذاب طراحی

ثبت نام در آموزشگاه طراحی لباس اولین گام برای ورود به دنیای جذاب طراحی
  • 1400/7/21
  • رقیه کرد
  • 1

طراحی لباس یک هنر است. این هنر میتواند به عنوان یک حرفه نیز برای شما باشد منتها به شرطی که صفر تا صد آن را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. حرفه ای ترین افراد در زمینه طراحی لباس نیز روزی از صفر شروع کرده اند و شما هم اگر تصمیم گرفته اید تا با لباس های زیبا و منحصر به فرد زیبایی را به پوشش دیگران هدیه دهید همین حالا باید آغاز کنید. اما چگونه؟ یک آموزشگاه معتبر و با سابقه در این زمینه که دارای کادر حرفه ای است میتواند شروع انفجاری برای شما باشد.

یک آموزشگاه طراحی لباس حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی یکی از رشته های پر درآمد در دنیای امروز است به همین خاطر توجه بیشتری به آن می شود. اما شما نمی توانید در این رشته بدرخشید جز با آموزش و تسلط به کار، برای یادگیری نیاز به یک مربی و آموزشگاه خوب دارید. برای انکه بتوانید آموزشگاه خوبی را انتخاب نمایید باید توجه کنید که یک سری ویژگی ها را داشته باشد که عبارتند از:

کادری حرفه ای و مجرب داشته باشد: هرچه اساتید یک آموزشگاه حرفه ای و با تجربه باشند میتوانند هنرآموزان را بهتر آموزش دهند.آموزشگاه هنر پارس با کادری مجربه و حرفه ای مطابق با جدید ترین استاندارد ها و اصول طراحی شما را آموزش می دهند.

سابقه کار داشته باشد: تجربه همیشه به نفع انسان بوده و داشتن سابقه کاری نیز نشان از پخته بودن مدرسان آن مجموعه می باشد. آموزشگاه طراحی هنر پارس با چند دهه سابقه و تجربه برترین مدرسان را برای آموزش دوره های خود قرار داده است.

دوره آموزشی داشته باشد: قطعا برای انکه بتوانید به یک طراح حرفه ای تبدیل شوید باید آموزش  طراحی لباس را به صورت دسته بندی شده یاد بگیرید. طراحیلباس مجلسی با مانتو و لباس راحتی فرق می کند و … به همین خاطر در ابتدا باید از لول های پایین شروع کنید و از آسان به دشوار پیش بروید تا بتوانید پس از پایان هر دوره طراحی های بی نقصی را ارائه دهید و در نهایت با گذراندن تمامی دوره ها به یک  طراح لباس درجه یک تبدیل شوید.

دوره های طراحی لباس هنر پارس را بشناسیم

دوره های مختلفی در اموزشگاه طراحی هنر پارس وجود دارد که می توانید ثبت نام نمایید. انتخاب اینکه در کدام دوره شرکت کنید به تجربه، مهارت و نظر شما بستگی دارد. البته میتوانید از مشاوره های مشاوران آموزشگاه نیز کمک بگیرید. اگر سابقه ای ندارید و هنوز ابتدای کار هستید از آسان به سخت شروع کنید و تمام دوره ها را پشت سر بگذارید اما اگر سابقه کار دارید و برای کسب اطلاعات و مهارت های جدید می خواهید در هر یک از دوره ها که تصمیم داشته باشید میتوانید ثبت نام نمایید. دوره های جدید آموزشگاه عبارتند از:

دوره طراحی لباس

دوره طراحی لباس شما را برای طراحی هر نوع لباسی آماده می کند. در این دوره شما با اصول و بیس کار آشنا خواهید شد و رفته رفته به مراحل پیشرفته خواهید رسید. تمامی مهارت های ابتدایی و ضروری را یاد خواهید گرفت و میتوانید به تنهایی طرح های خود را آماده کنید. طراحی ها و نکاتی که در این دوره یاد میگیرید متناسب با بازار کار خواهد بود.

دوره آموزش نازک دوزی

این دوره پایه است که به شما دوختن و کار با سوزن و … را یاد خواهد داد. قطعا طراحی بدون دوخت به معنای واقعی خود نخواهد درخشید و شما نیاز دارید آن را یاد بگیرید تا بتوانید طرح های خود را از ذهن و کاغذ بر روی پارچه درآورید و آن را به یک لباس خوش دوخت و خوش ظاهر تبدیل کنید.

دوره آموزش ضخیم دوزی

از دیگر دوره های مهارتی برای طراحی لباس و دوخت ضخیم دوزی است که باید آن را آموزش ببینید. این دوره تکمیل کننده دوره نازک دوزی است که برای لباس های ضخیم و کلفت همانند لباس های زمستانه و … مناسب می باشد. شما باید به صورت عملی آن را تمرین کرده و یاد بگیرید.

دوره آموزش مانتو و شومیز

بحث مانتو و شومیز با سایر لباس ها متفاوت است. بانوان توجه ویژه ای به این لباس ها می دهند و بیشتر در معرض دید است. شما باید بتوانید بی عیب و نقص و متناسب با سلیقه عموم آن را طراحی کرده و اجرا نمایید. به همین خاطر باید نکات کلیدی آن را اموزش ببینید که با در این دوره در اختیار هنرجو ها قرار داده ایم.

دوره خیاطی

شما با دوره های آموزشگاه هنر پارس به یک حرفه ای همه فن حریف تبدیل خواهید شد. علاوه بر طراحی دوره های خیاطی نیز وجود دارد که به کمک آن هر لباس و طرحی را میتوانید اجرایی کنید. اگر در طراحی حرفه ای هستید برای مهارت یافتن در زمینه خیاطی و کار با ابزارهای خیاطی نیز میتوانید در این دوره شرکت کنید.

دوره رایگان طراحی لباس

این دوره شامل یک سری از مهارت ها و آموزش ها است که به صورت رایگان در اختیار هنراموزان قرار داده می شود. ترفند های جالب و نکات خاص که از شما یک خیاط و طراح بی نقص می سازد. میتوانید برای نمونه و همچنین جلب اطمینان این دوره ها را در سایت مشاهده نمایید و تا با شیوه های آموزش و تخصص اساتید هنر پارس اشنا شوید و سپس به سراغ دوره های صفر تا صد آن بروید و بعد از گذراندن آن مدرک رسمی نیز دریافت نمایید تا بتوانید کسب و کار مستقل خود را شروع نمایید و به فعالیت بپردازید.

هزینه دوره ها

سوالی است که همه هنرجوها در ابتدای کار نگران آن هستند و همیشه می پرسند، نگران نباشید دوره ها و آموزش های ما د رآموزشگاه با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه ارائه می شود. هزینه هر دوره قبل از شروع دوره دریافت می شود و نیاز نیست هزینه همه دوره ها را به صورت یکجا پرداخت نمایید. شما با ثبت نام در آموزشگاه طراحی لباس هنر پارس مهارتی یاد خواهید گرفت که تا همه عمر از آن درامد خواهید داشت و از کار خود لذت خواهید برد. قطعا برای داشتن چنین موقعیتی هزینه کردن یک سرمایه گذاری است پس این فرصت را از دست ندهید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *