معرفی ۵ تا از بهترین آنتی ویروس های اندروید  در سال ۲۰۲۲

معرفی ۵ تا از بهترین آنتی ویروس های اندروید  در سال ۲۰۲۲
  • 1400/7/25
  • محمد عالی
  • 0

ما قصد داریم در این مقاله به به  معرفی  ۵ آنتی ویروسی که به عنوان بهترین آنتی ویروس های اندروید در سال ۲۰۲۲ معرفی شده اند را به شما معرفی کنیم تا شما با اطمینان بیشتر اقدام به نصب یکی از این آنتی ویروس ها کنید.
رتبه بندی بهترین آنتی ویروس ها معمولاً سالانه به روز می شود ، بنابراین بهترین آنتی ویروس ها برای سال ۲۰۲۲ در اینجا آمده است. اگر این چیزی بود که شما قصد جستجوی آن را داشتید، مقاله خوبی را انتخاب کردید!

با گذشت زمان ، اکثر برنامه های آنتی ویروس باید قابلیت اطمینان ، سرعت ، حفاظت در زمان واقعی ، تشخیص تهدید و سایر ویژگی های خود را بهبود بخشند. این بهبود ضروری است زیرا میزان تهدیدات سایبری روز به روز در حال افزایش است. اکثر آنتی ویروس ها برای فعالسازی به لایسنس نیاز دارند پس اگر میخواهید یک آنتی ویروس قوی داشته باشید باید برای خرید آنتی ویروس اقدام کنید.

مطالعات  اخیر نشان می دهد که بیش از ۲۲۰۰ حمله سایبری در روز باعث ۱ حمله در هر ۳۹ ثانیه می شود.

بنابراین ، نیاز به شرکت های آنتی ویروس برای به روز رسانی نرم افزار خود ضروری می شود.

پس از انجام این به روزرسانی ها ، لیست جدیدی از بهترین آنتی ویروس ها ظاهر می شود که هر سال باعث تغییر رتبه می شود.

۵ آنتی ویروس برتر ۲۰۲۲

این رتبه بندی قبلاً توسط برخی از کارشناسان امنیت سایبری در صنعت تأیید شده است.

در اینجا لیستی از بهترین آنتی ویروس های موبایل برای سال ۲۰۲۲ خلاصه شده است:

 

 

  1. ESET
  2. Bitdefender
  3. Norton
  4. Kaspersky
  5. McAfee

 

  • ESET Mobile Security

ESET ، مخفف عبارت Essential Security against Evolving Threats ، برای ما ایرانی ها نام آشنا می باشد. و جز محبوبترین نرم افزار های امنیتی در بین کامپیوتر و گوشی های کاربران جا خوش کرده است. یکی از سایت هایی که در زمینه خرید لایسنس نود ۳۲ اندروید فعالیت می کند سایت آی نود می باشد.

 

این اپلیکیشن در موبایل با نام ESET Mobile Security  معرفی شده است این اپلیکیش می تواند از دستگاه شما در برابر ویروس ها ، فیشینگ ، جاسوس افزارها و سایر تهدیدات سایبری محافظت کند.

 

این اپلیکیشن عملکرد فوق العاده ای دارد. با اشغال منابع کم، می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

ESET Mobile Security  شما را در برابر حملاتی مانند فیشینگ و دزدی اطلاعات از طریق فرم های ثبت نام با مروگر امن ESET  ایمن می کند.

اپلیکیشن ESET Mobile Security  دارای  ضد سرقت نیز می باشد شما می توانید پس از گم شدن تبلت یا گوشی خود آن را با GPS ردیابی کنید و همچین از طریق دوربین سلفی از فرد مورد نظر از راه دور عکس بگیرید.

 

پس از نصب موفقیت آمیز بیشتر ویژگی های آن در معرض دید شما قرار می گیرد. به هر حال ، ممکن است برخی از آنها را در زیر مشاهده کنید.

 

ویژگی های کلیدی:

 

نرم افزار ضد ویروس

مدیر رمز عبور

دارای مرورگر امن و ویژگی محافظت از وب است

حفاظت ضد سرقت

تشخیص پیشرفته

کنترل والدین

رمزگذاری دستگاه

شما برای فعالسازی اپلیکیشن نیاز به لایسنس eset mobile security  دارید.

  • Bitdefender Mobile Security

Bitdefender یکی از پیشرفته ترین برنامه های امنیت سایبری برای اندروید است که از نظر حفاظت و امنیت بسیار ارائه می دهد. این واقعیت که برنامه امنیتی Bitdefender Mobile 4.6 از ۵ رتبه بندی خود را حفظ کرده است ، در لیست بهترین برنامه های آنتی ویروس برای Android قرار گرفته است.

 

این برنامه بهترین امنیت را برای داده های شما در برابر چشم های کنجکاو فراهم می کند. این برنامه کاربردی ساده دارای یک موتور اسکن پیشرفته است که همیشه در پس زمینه کار می کند و محافظت کامل از دستگاه شما در برابر انواع ویروس ها و بدافزارها را تضمین می کند.

 

علاوه بر این ، این شرکت به طور مداوم پایگاه داده ویروس را به روز می کند و برنامه همچنان آخرین تعریف ویروس را به لیست خود اضافه می کند تا شما را از آخرین فایل ها/برنامه های مخرب محافظت کند.

 

ویژگی های کلیدی:

ابزار ضد سرقت: امکان دسترسی به تلفن ، قفل و پاک کردن همه داده ها ، در صورت سرقت یا گم شدن.

فناوری اسکن ابر: این ویژگی منجر به اسکن سریع می شود.

حفاظت از وب: از “Web Shield” استفاده می کند که همه سایت های مخرب را مسدود کرده و سایت های مضر را به شما اطلاع می دهد.

حریم خصوصی حساب: وقتی اطلاعات حساب شما فاش شد به شما اطلاع می دهد. علاوه بر این ، همه گذرواژه های شما را ایمن نگه می دارد و در یک مکان مدیریت می شود.

Bitdefender VPN: با مخفی کردن IP ، حضور آنلاین کاربر را ناشناس نگه دارید. همچنین به شما امکان می دهد از محتوای محدود جغرافیایی استفاده کنید.

حداقل تخلیه باتری: با موتور اسکن پیشرفته خود از مقدار بسیار کمی از باتری هنگام اسکن استفاده می کند.

همچنین امنیت ساعت هوشمند شما را تامین می کند. هنگام گم شدن می توانید دستگاه خود را با زنگ تلفن تشخیص دهید.

  • Norton – Android Antivirus App

Norton Antivirus در رده شناخته شده ترین برنامه ها در دنیای امنیت سایبری قرار دارد. به نظر می رسد این برنامه دارای همه چیزهایی است که می توانید از بهترین برنامه های ضد بدافزار برای اندروید انتظار داشته باشید.

 

نورتون نه تنها در محافظت در برابر حملات بدافزار عالی عمل می کند ، بلکه برخی ویژگی های برجسته را که هیچ برنامه دیگری ارائه نمی دهد ، ارائه می دهد. پرفروش ترین ویژگی Norton “App Advisor” آن است که قبل از بارگیری برنامه های مشکوک هشدار می دهد.

 

علاوه بر این ، بهترین چیز در مورد این برنامه این است که با انجام “اسکن هوشمند” به امنیت دستگاه شما کمک می کند. این برنامه ها و کارت SD شما را در زمان انتخابی شما اسکن می کند که به تشخیص هر گونه ویروس موجود در دستگاه کمک می کند.

 

ویژگی های کلیدی:

مشاور هوشمند حفظ حریم خصوصی: قبل از بارگیری ، همه برنامه های مشکوک را اسکن و به شما اطلاع می دهد تا خطر تجاوز به حریم خصوصی شما کاهش یابد.

مکان یابی از راه دور: کمک می کند تا دستگاه خود را از راه دور بیابید و در صورت سرقت یا گم شدن اطلاعات را پاک کنید.

قفل سیم کارت: اگر کسی بخواهد سیم کارت را حذف کند ، دستگاه را به طور خودکار قفل می کند.

امنیت Wi-Fi: شما را از Wi-Fi مطلع می کند که نباید به آن اعتماد کرد و ممکن است دارای مشکلات حفاظت از حریم خصوصی باشد.

مشاور برنامه استفاده از باتری: در صورت خالی شدن باتری دستگاه به کاربر هشدار می دهد.

حفاظت از وب: کاربر را از تهدیدات آنلاین مطلع می کند و از دستگاه در برابر سایت های مخرب ، کلاهبرداری های آنلاین و جاسوس افزارها محافظت می کند.

پشتیبان گیری تماس: به کاربر کمک می کند تا همه مخاطبین را به راحتی در هر دستگاه Android یا iOS بازیابی کند. علاوه بر این ، به کاربران امکان می دهد مخاطبین خود را با دوستان/خانواده به اشتراک بگذارند.

  • Kaspersky Mobile Antivirus

 

کسپرسکی که در سال ۱۹۹۷ راه اندازی شد ، پیشرو در دنیای جرایم سایبری است که از داده های شما در برابر رمزگذاری باج افزارها و انواع ویروس ها محافظت می کند.

 

این برنامه آنتی ویروس مجموعه ای از عملکردهای امنیتی را ارائه می دهد. از آگاهی شما از پیوندهای مخرب ، تشخیص یک Wi-Fi امن ، ابزار ضد سرقت برای مکان یابی سریع دستگاه شما در صورت سرقت ، همه اینها یک راه حل برای امنیت تلفن همراه است.

 

اگر شما از کسانی هستید که به ویژگی های قفل برنامه علاقه دارید ، یکی از بهترین قفل های برنامه را دارد. قبل از اینکه تلفن خود را به کسی بدهید ، فقط باید برنامه های دارای اطلاعات حساس را انتخاب کنید و برنامه با کد PIN یا اثر انگشتی که برای دستگاه خود استفاده می کنید آن را قفل می کند.

 

ویژگی های کلیدی:

فیلتر تماس: شما را قادر می سازد تا تماس مورد نظر خود را فیلتر کرده و مخاطبین ناخواسته را به لیست سیاه منتقل کنید.

ابزار ضد سرقت: به تلفن شما دسترسی از راه دور می دهد. همچنین تصویر شخصی را که سعی می کند قفل تلفن شما را بیش از سه بار قفل کند ، ضبط می کند.

App-Lock: برنامه ای را که حاوی اطلاعات حساس است با کمک اثر انگشت یا الگو قفل می کند.

حفاظت در زمان واقعی: به طور مداوم دستگاه شما را با اسکن های آنتی ویروس پیشرفته نظارت می کند که از حفاظت کامل دستگاه شما اطمینان می دهد.

Anti-Phishing: برای ایمن سازی اطلاعات شخصی شما در حین بانکداری و خرید آنلاین کار می کند.

حفاظت از وب: با محافظت از دستگاه خود در برابر پیوندها/برنامه های مخرب ، گشت و گذار در وب خود را ایمن کنید.

دستگاه من را پیدا کنید: دستگاه Android خود را پیدا کنید. می توانید زنگ هشدار را فعال کرده و پیام کوتاهی را روی صفحه نمایش دهید که به راحتی به مکان یابی دستگاه کمک می کند.

  • McAfee – Android Malware Security App

دارای تعداد زیادی از ویژگی های شگفت انگیز است. نه تنها از برنامه های مخرب محافظت می کند ، بلکه به اتصال Wi-Fi ایمن نیز کمک می کند ، نکات رایگان و توصیه های مفیدی را برای کاربران خود برای حفظ امنیت تلفن همراه خود ارائه می دهد.

 

McAfee برخی ویژگی های رایگان را که اکثر برنامه ها به نسخه های پولی خود محدود کرده اند ، ارائه می دهد. بزرگترین مزیت این برنامه باید ویژگی “حالت مهمان” باشد. هنگام دادن تلفن خود به شخص دیگر ، می توانید یک حساب مهمان ایجاد کنید و برنامه های دلخواه خود را اضافه کنید.

 

همچنین می توانید با ارتقاء به نسخه پولی آن ، به یک برنامه بدون آگهی بروید. نسخه پولی نیز برخی ویژگی های اضافی را ارائه می دهد که مطمئناً شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

 ویژگی های کلیدی:

تمیز کننده ذخیره سازی: همه زباله های غیر ضروری را در یک مکان ذخیره می کند و می توانید فقط با چند کلیک آن را پاک کنید.

VPN: مکان خود را تغییر دهید تا حضور آنلاین شما ایمن و ناشناس باشد.

قفل امن برنامه: با استفاده از اثر انگشت یا الگو ، برنامه های خاص شما را ایمن می کند.

ساعت مچی من: شما را از میزان باتری تلفن ، بلوتوث و Wi-Fi ایمن برای یک عمر سالم تلفن مطلع می کند.

Wi-Fi ایمن: شبکه ها را اسکن می کند و شما را از اتصال ایمن Wi-Fi مطلع می کند.

حالت مهمان: با استفاده از برنامه های دلخواه خود هنگام کار با دستگاه خود به دیگران ، یک حساب مهمان ایجاد می کند.

سخن پایانی:

اگر نمی خواهید برای خرید آنتی ویروس اقدام کنید. می توانید سراغ McAfee بروید. اگر نمیخواهید هزینه زیادی بابت خرید لایسنس کنید پیشنهاد ما ESET Mobile Security  است. اگر امکانات بیشتر و انتظارات بیشتری برای امینت گوشی خود می خواهید پیشنهاد ما Bitdefender است و در رده بعدی می توانید Norton و Kaspersky  پیشنهاد ما می باشد. دلیل اینکه گزینه اول ما ESET بود به دو دلیل میباشد. دلیل اول آن پشتیبانی این محصول در سایت های ایرانی خیلی بیشتر از سایر آنتی ویروس است. و دومین دلیل آن قیمت کم این محصول نسبت به سایر رقیب های خود میباشد که با این قیمت کم اکثر امکانات و امینت سایر آنتی ویروس ها را نیز دارد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *