راهنمای نحوه خرید آنتی ویروس نود ۳۲ + از نمایندگی نودسرو

راهنمای نحوه خرید آنتی ویروس نود ۳۲ + از نمایندگی نودسرو
  • 1400/7/27
  • الهه چگینی
  • 0

نودسرو بیش از ۱۵ سال است که لایسنس محصولات Nod32 را ارائه می کند. همه محصولات ارائه شده گارانتی تا آخرین روز و اصالت آنها تضمین شده است. در حال حاضر نودسرو فقط نماینده فروش لایسنس اصلی محصولات ESET می باشد

معرفی مختصر در مورد ESET Security

eset یا ایست یک شرکت امنیت فناوری اطلاعات در اسلواکی است که از سال ۱۹۹۲ فعالیت می کند. این شرکت یکی از موفق ترین شرکت های امنیتی ضد ویروس در جهان است که دارای دفاتر مختلف در شهرهای بزرگ جهان است. طبق آزمایشات انجام شده توسط متخصصان فناوری ، این آنتی ویروس یکی از سریع ترین و بهترین برنامه ها برای محافظت از رایانه شما در برابر انواع ویروس ها ، تروجان ها و کرم های اینترنتی است.

راهنمای خرید آنتی ویروس eset

نودسرو نماینده فروش Nod32 در ایران است

وب سایت نودسرو بیش از ۱۵ سال قدمت دارد و لایسنس اصلی Nod32 را ارائه می دهد ، که تلاش می کند همه کاربران با خرید لایسنس نود ۳۲ نودسرو ، از تمامی امکانات Nod32 برخوردار شوند. همه محصولات ارائه شده در گارانتی ، ضمانت تا آخرین روز داشته و پشتیبانی تا روز آخر دارند

نسخه های مختلف آنتی ویروس Eset :

شرکت eset نرم افزارهای امنیتی مختلفی ارائه کرده است که در بین آنها سه ورژن مهم عبارت اند از:

ESET Internet Security یکی از کاملترین بسته های آنتی ویروس eset است. این نسخه علاوه بر ویژگی های آنتی ویروس ، سایر ویژگی های محافظت آنلاین را نیز شامل می شود. لیست ویژگی های این نسخه از نرم افزار شامل: ضد ویروس و ضد جاسوس افزار ، ضد فیشینگ ، حالت بازی  ، مسدود کردن کد مخرب و ویژگی های محافظت آنلاین برای کاربران از جمله: اسکن ابر ، محافظت در برابر حملات اسکریپت ، حفاظت در بانکداری و پرداخت ، فایروال ، ضد هرزنامه ، حفاظت از حمله شبکه ، محافظت از وب کم ، نظارت بر خانه هوشمند ، ضد سرقت. این نسخه همچنین جایگزین نسخه Smart Security شده است (به نسخه Smart Security توجه داشته باشید ، نه نسخه Premium Smart Security)

ESET NOD32 Antivirus: یکی از سبک ترین نسخه های آنتی ویروس ESET است که قابلیت های کاملی برای محافظت از سیستم ویندوز شما دارد. ویژگی های این نسخه شامل ویژگی هایی است که در نسخه Internet Security ذکر شده است ، به جز حفاظت آنلاین برای کاربران.

ESET Smart Security Premium: یکی از کاملترین نسخه های آنتی ویروس با قیمت لایسنس بسیار بالا. تنها تفاوت قابل توجه بین این نسخه و نسخه Internet Security مدیریت رمز عبور است. این قسمت شامل برنامه آنتی ویروس خاصی نمی باشد و می توانید از رمز عبور مرورگر داخلی برای ذخیره رمز عبور استفاده کنید.

در بین نسخه های ارائه شده ، نسخه Internet Security کاملترین نسخه است و ترکیبی از آنتی ویروس قوی و فایروال قوی است.

لایسنس نود 32 نودسرو

نحوه خرید و نصب آنتی ویروس Node32

برای نصب Node32 Antivirus ،  میتوانید نحوه خرید آنتی ویروس نود ۳۲ را مطالعه کنید. پس از بارگیری نرم افزار از وب سایت رسمی eset.com ، هنگام نصب به لایسنس فعال سازی آنتی ویروس نیاز دارید. لایسنس یا لایسنس ترکیبی از اعداد و حروف ۲۰ نویسه است. برای خرید لایسنس Node32 ، به وب سایت نودسرو بروید و یکی از بسته های مورد نیاز را تنظیم کنید. پس از وارد کردن لایسنس آنتی ویروس ، در زمان دریافت لایسنس فعال می شوید و می توانید از تمام ویژگی های آنتی ویروس اصلی استفاده کنید.

 چگونه آنتی ویروس اصلی Node32 را تشخیص دهیم؟

لایسنس آنتی ویروس اصلی Node32 یا سایر نسخه های آنتی ویروس eset به عنوان یک کد ۲۰ رقمی ارائه شده است. از آنجا که ما در حال حاضر تحت تحریم های دولتی هستیم ، همه لایسنس های موجود با پیشوندهای مختلف ارائه شده به کشورهای مختلف یکسان عمل می کنند. برخی از پیشوندها RN – BH – AF هستند – درصد زیادی از لایسنس‌ها نیز دارای کلیدهای تصادفی هستند و قانون خاصی ندارند. هیچ راهی برای تمایز بین لایسنس اصلی و ظاهر لایسنس وجود ندارد. بنابراین ، از آنجا که هیچ سرویس eset مستقیم برای ایران وجود ندارد ، حساسیت به پیشوندهای لایسنس آنتی ویروس در حال حاضر اشتباه است و هیچ مبنای علمی ندارد. در اینجا چند روش برای تشخیص لایسنس اصلی نود و ۳۲ eset از جعل وجود دارد:

  • آنتی ویروس را از وب سایت رسمی آنتی ویروس به آدرس com و نه از سایتهای داخلی بارگیری کنید زیرا اکثر سایتهای داخلی سعی در دستکاری آنتی ویروس دارند. پیوند در وب سایت نودسرو یک پیوند مستقیم از وب سایت eset است.
  • لایسنس خریداری شده را بدون هیچ عیب و نقصی مستقیماً وارد برنامه کنید.
  • توجه داشته باشید که برای فعال سازی آنتی ویروس نیازی به نرم افزار اضافی ندارید (نسخه های ایرانی سعی می کنند آنتی ویروس را کرک کنند).
  • اگر با وارد کردن لایسنس آنتی ویروس فعال و به روز شده بود ، لایسنسی که دریافت کرده اید یک لایسنس اصلی است.
  • با خرید لایسنس Node32 ، لایسنس اصلی را از وب سایت نودسرو دریافت خواهید کرد.

خرید آنتی ویروس نود 32 ارزان

تفاوت قیمت خرید لایسنس Node32 در ایران چیست؟

خرید لایسنس Node32 به صورت مستقیم و بدون رابط: نودسرو ارائه دهنده خدمات آنتی ویروس مستقیم eset در ایران برای شرکت ها و کاربران عمومی است. به همین منظور کاربران برای خرید آنتی ویروس ارزان از نودسرو خرید انجام می دهند

خرید عمده ، دریافت تخفیف بیشتر: نودسرو هر بار که خرید می کنید بسته های بزرگی خرید کرده و به کاربران نهایی تا ۶۰ درصد تخفیف قیمت ارائه می کند

لایسنس به نام نودسرو ثبت می شود: با خرید لایسنس به نام نودسرو ، بدون نیاز به ثبت لایسنس ، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد

آدرس سایت نود ۳۲ نودسرو : https://original-nodsrv.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *