ماکان بند و انتشار آهنگ های امروزی

ماکان بند و انتشار آهنگ های امروزی
  • 1400/7/27
  • مهیار سوری
  • 0

 گاهی اوقات موسیقی ها و آهنگ هایی که در کشور منتشر می شوند ریتم هایی تکراری داشته و یا در یک قالب و چهار چوب خاصی منتشر می شوند. گوش نیز به مانند بدن نیاز دارد تا گاهی تنوع را تجربه کند به مانند تجربه ورزش های گوناگون.

ماکان بند نیز به مانند سایر گروه های موسیقی خود را معرفی کرد اما ریتم خاصی را برای شنونده ها ایجاد کرد. این گروه موسیقی جوان که متشکل از دو نفر به نام های رهام هادیان و امیر مقاره می باشد آهنگ هایی امروزی خوانده و اکنون توانسته اند شهرت بی سابقه ای را برای خود فراهم کنند.

اهنگ جدید ماکان بند بعد از مدت ها به نام «با تو» به انتشار رسید. با انتشار این اهنگ برای مدتی کلمه دانلود اهنگ جدید ماکان بند را در رسانه های مجازی مشاهده می کردیم. اما این گروه در ابتدا حتی فکر این را هم نمیکردند که بتوانند به این سرعت پیش رفته و در یک سال کاری خود به شهرت برسند.

در پشت صحنه گروه ماکان بند اتفاقات بسیاری افتاد تا به این شهرت دست یافتند. همکاری این گروه با شرکت آوازی نو بوده که اکنون تهیه کنندگی تمامی اثرهای گروه ماکان بند را به عهده گرفته اند. بیایید کمی بیشتر با این گروه موسیقی جوان آشنا شویم و از انگیزه خوانندگان آن مطلع شویم.

 

رهام هادیان خواننده اول گروه ماکان بند

رهام هادیان متولد ۷ مرداد سال ۱۳۷۰ می باشد که اکنون در گروه موسیقی ماکان بند به عنوان خواننده اصلی شناخته می شود. رهام عزیز از همان دوران کودکی و نوجوانی علاقه خود را به موسیقی و ریتم آن نشان داد. همین مورد سبب شد تا به این رشته گرایش داشته باشد. وی در دوره نوجوانی بصورت تجربی این هنر را شروع به آموختن نمود.

رهام که دیگر در مسیر موسیقی قرار گرفته بود همراه با آهنگسازی در ترانه سرایی فعالیت خود را آغاز کرد. و در این دو زمینه به خوبی استعداد و هنرش را به نمایش گذاشت. مدرک تحصیلی رهام هادیان کارشناسی میکروبیولوژی و کراشناسی ارشد زبان می باشد اما علاقه به موسیقی او را از این مسیر دور کرد.

نکته جالبی که در رابطه با رهام هادیان وجود دارد این است که رهام هادیان برخلاف سنی که دارد شیطنت های بسیاری را در ساخت و انتشار آهنگ هایش در می آورد و این موضوع نیز توسط دوستان وی همیشه تایید شده است.

 

امیر مقاره خواننده دوم گروه ماکان بند

امیر مقاره متولد ۳ دی ماه سال ۱۳۷۴ می باشد که در گروه ماکان بند به عنوان خواننده فعالیت دارد. امیر مقاره بعد از یافتن علاقه خود به موسیقی این کار را با ترانه سرایی آغاز کرد. همین سبب شد تا امیر عزیز و هنرمند در این راه تجربه های فراوانی را بدست بیاورد. از سال ۱۳۹۳ امیر مقاره بصورت مستقل و حرفه این حرفه را پیش گرفت.

در همان سال بود که چندین قطعه را بصورت تک نفره اجرا و پخش کرد و بعد از مدتی چند کار گروهی را نیز به همراه دوستانش به انتشار رسانید. امیر مقاره ابتدا در زمینه مدلینگ فعالیت داشت و به دلیل استایل بیار خوبش با چندین شرکت ایرانی و خارجی قرارداد بسته بود.

 

شکل گیری ماکان بند

ماکان بند با همکاری رهام هادیان و امیر مقاره با یکدیگر شکل گرفت و پس از شکل گیری در سال ۱۳۹۵ “یاشار خسروی” آهنگساز و یکی از نوازنده ها معروف ساسیفون در کشور رهبری این گروه را به عهده گرفت. پس از گذشت مدت کوتاهی با حمایت حسن اردستانی مدیرعامل شرکت آوازی نو این گروه به شهرت بی سابقه ای دست یافت.

نام ماکان بند ریشه در کلمه شجاع داشته و درکل این اسم نام یکی از شخصیت های تاریخی بوده که در قرن ۱۴ زندگی میکرده است. ماکان درواقع یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران بوده که یکی از پرنفوذترین سربازان ابوالحسین ناصر در گرگان بحساب می آمد.

 

سبک جدید ماکان سبب شد تا در یک سال فعالیت خود به میزان کافی شهرت بدست آورده و کنسرت ها و تور کنسرت را در کشور آغاز کنند. اولین کارو اثر ماکان بند که شهرت بسیاری نیز دارد و در شبکههای مجازی وایرال شده بود قطعه «هربار این درو» می باشد.

ایده این موزیک زیبا و امروزی از گوشزدهای پدر رهام هادیان به او و برادرش برای آرام بستن بوجود آماده است. استقبال مردم و شنونده های موزیک به آهنگ های ماکان بند جدید سبب شد تا این گروه بعد از یکسال فعالیت های هنری اولین آلبوم را با حمایت شرکت آوازی نو و رهبری یاشار خسروی روانه بازار کنند.

این آلبوم که «دیوونه بازی» نام دارد دارای ۱۲ ترانه بود که در تاریخ ۳۱ مرداد سال ۱۳۹۶ به انتشار رسید. تمامی قطعه های هنری آلبوم دیوونه بازی ماکان بند ریتم هایی امروزی داشته و اکنون نیز در برخی پلی لیست ها به پوش میرسد.

از معروف ترین آهنگ های این آلبوم می توان: «دیوونهه بازی» «این خیابونا» «هربار این درو» «پنجره» و «با تو آرومم» را نام برد.

 

شما می توانید با مراجعه به رسانه موزیکیشو که یکی از وب سایت های موزیک خوب ایران برای دانلود اهنگ جدید بشمار می رود فول آلبوم ماکان بند را دانلود کرده و از شنیدن آن ها نهایت لذت را ببرید.

 

امیدواریم با مطالعه مطالب فوق نهایت لذت را برده باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *