سرور مجازی برای بایننس

سرور مجازی برای بایننس
  • 1400/8/4
  • زهرا حاجی
  • 0

سرور مجازی برخلاف هاست اشتراکی، منابعی مانند رم، CPU و فضای هارد خود را با دیگر سایت هایی که از همان سرور استفاده می کنند، به اشتراک نمی گذارد. درواقع اختصاصی بودن منابع در سرور مجازی یکی از مزایای اصلی سرور مجازی است.

در سرور مجازی یا vps، کل منابع سرور همانند یک سرور اختصاصی به یک کاربر داده نمی شوند، بلکه بین دو یا چند ماشین مجازی تقسیم می شوند. در واقع با استفاده از مجازی سازی، چندین سرور مجازی می توانند بدون تأثیر گذاشتن بر عملکرد یکدیگر، روی همان تک سرور فعالیت کنند.

به همین دلیل سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی هزینه کمتری دارد و از هاست اشتراکی گران تر است. سرور مجازی سرعت و عملکرد بهتری نسبت به هاست اشتراکی دارد.

از مزایای دیگر سرور مجازی می توان به امکان عیب یابی سریع و انتقال اطلاعات به ماشین مجازی دیگر و گسترش آسان منابع سرور اشاره کرد.

کاربرد VPS در دنیای هاستینگ بسیار وسیع تر از آنچه تصورمی کنید است. سرور مجازی در وب سایت های بزرگ فروشگاهی و یا برای ارسال ایمیل مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین در وب سایت های اشتراک ویدئو برای بارگذاری فایل های سنگین از سرور مجازی استفاده می شود.

Vps کاربردهای دیگری نیز دارد. مثلاً استفاده از سرور مجازی در راه اندازی گیم سرور و یا برای انجام معاملات مالی مثل بورس که به سرعت بالا و پینگ پایین نیاز داریم.

 

بهترین vps برای بایننس

بایننس یک سرویس تبدیل ارز دیجیتال بزرگ است که کاربران سراسر جهان می توانند ارزهای دیجیتال خود را به ارزی دیگر تبدیل کنند.

برای انجام معاملات مالی سرعت بالا و پینگ پایین مورد نیاز است تا درخواست های شما کمترین زمان ممکن ثبت گردد. همانطور که گفته شد، با استفاده از سرور مجازی دستیابی به سرعت و عملکرد بهتر با هزینه کمتر نسبت به سرور اختصاصی، برای شما امکان پذیر است.

یکی از مزایای سرور مجازی، در اختیار داشتن سروری با IP اختصاصی است. در بازارهای مالی آنلاین، در اختیار داشتن IP ثابت و در برخی از موارد IP خارج از ایران مورد نیاز است.

سرورهای مجازی خارجی برای وصل شدن به وب ‌سایت‌ هایی که جهت اتصال به آنها به آی پی خارج از ایران نیاز است، مناسب هستند. سرورهای خارجی، در واقع سرورهای مجازی می باشند که مرکز اتصال آنها در خارج از کشور می باشد.

با دسترسی به یک وی پی اس، شما به راحتی می توانید به حساب کاربری خود در سایت بایننس مراجعه کرده و با سرعت بالا و بدون هیچ محدودیتی، به معامله یا انجام امور مربوطه بپردازید.

وی پی اس اروپا صباهاست در موقعیت های آلمان و فرانسه از جمله دیتاسنتر ovh قرار داشته و شما می توانید بسته به نیاز خود، سیستم عامل ویندوز و یا لینوکس را بر روی این سرورها نصب کنید.

بهترین سرور مجازی در ایران

پس از آنکه اطمینان حاصل کردید که سرور مجازی برای کسب و کار شما مناسب است. قدم بعدی خرید سرور مجازی از شرکت های معتبر هاستینگ است.

از مهمترین فاکتورها در انتخاب سرور مجازی، آپ تایم، سرعت و منابع سخت افزاری است.

از میان شرکت های ارائه دهنده سرور مجازی، صباهاست با ارائه پنج پلن؛ پایه، اقتصادی، برنزی، نقره ای و طلایی و پشتیبانی ۲۴ ساعته یکی از بهترین گزینه های موجود است. سرورهای مجازی صباهاست برای ایران و خارج از ایران موجود است.

مهمترین ویژگی های پلن های عنوان شده عبارتند از: آپ تایم نزدیک به ۱۰۰%، پورت ۱ گیگ شبکه، تکنولوژی ابری، استفاده از Waf اختصاصی جهت جلوگیری ازحملات DDoS و تأمین امنیت بیشتر سرور و دسترسی کامل به VNC،Reboot  و   OSReload می باشد.

هزینه پلن پایه سرور مجازی خارج از ایران برای مدت زمان یک سال حدود ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان است.

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *