به روزترین و جذابترین هدایای دیجیتال

به روزترین و جذابترین هدایای دیجیتال
  • 1400/8/8
  • گویا آی تی
  • 1

جذابیت دنیای مدرن آن جایی خود را نشان می‌دهد که با گجت‌های هوشمند تمام کارها آسان می‌شود. به همین دلیل است که این روزها هیچ فردی دوست ندارد جدا از این ابزارهای هوشمند به زندگی خود ادامه دهد. همین دلیل برای این که به دنبال به روزترین و جذابترین هدایای دیجیتال باشید، کافی است.

بدون شک هدایایی از این جنس قرار است که مخاطب را برای همیشه اسیر خود کنند و از آن‌ها مشتری وفاداری برای شما بسازند. هدایایی که در تمام زندگی مخاطبان شما کاربردی هستند و زندگی را برای آن‌ها شیرین‌تر می‌کنند.

با ما همراه باشید تا بهترین هدایا را از این جنس به شما معرفی کنیم.

چرا به روزترین و جذابترین هدایای دیجیتال؟

کدام فردی را می‌بینید که در زندگی مدرن امروز بدون ابزارهای دیجیتالی دوام بیاورد؟ همه ما حتی برای گذراندن روزمره‌های ساده خود نیز به این ابزارها نیاز داریم. این نیاز روز به روز با معرفی ابزارهای جدید و به روزتر بیشتر می‌شود. از طرفی دیگر تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت و معرفی محصولات جدید است. بنابراین اگر می‌خواهید در دنیای ابزارهای دیجیتال یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی دیجیتال را برای برند و کسب و کار خود انتخاب کنید، بدون شک باید سراغ به روزترین آن‌ها بروید.

البته اینجا دیگر تنها به روز بودن محصولات مطرح نمی‌شود، بلکه باید محصولاتی را انتخاب کنید که برای مشتریان نیز کاربردی باشند و در روند تجارت شما تاثیر بگذارند.

هدایای تبلیغاتی و دیجیتالی به روز

هدایای از جنس موسیقی و آرامش از هدایایی هستند که روح مخاطبان شما را درگیر می‌کنند. این دسته از هدایای تبلیغاتی در روزهای سخت یا بی‌حوصلگی‌های مخاطبان همراهشان خواهند بود. گاهی نیز در میان شلوغی‌های کاری روزمره از همراهان کاربردی برای آن‌ها می‌شوند که نبودشان آن روز کاری را دشوارتر خواهد کرد.

حتما متوجه شده‌اید که به دنبال معرفی هندزفری‌های به روز هستیم. هندزفری‌هایی که مانند گذشته دست و پاگیر نیستند و هدیه‌ای جذاب برای مخاطبان شما خواهند بود.

ایرباد؛ صدا در اعماق گوش‌های شما

ایربادها این روزها حجم بزرگی از بازار گجت‌های دیجیتال را به خود اختصاص داده‌اند. گوشی‌های کوچکی که در گوش مخاطب جای می‌گیرند و تمام نیازهای او را فراهم می‌کنند؛ از گوش کردن به آهنگ گرفته تا جواب دادن به تماس‌های ضروری.

ایرباد از به روزترین و جذابترین هدایای دیجیتال است که با توجه به کوچکی، سبکی و مهمتر از همه به روز بودن جذابیت زیادی برای مخاطبان شما دارد. از این رو به خوبی می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کرده و نام برند شما را در ذهن آن‌ها حک کند. شاید این هدیه به روز بهانه خوبی باشد برای این که کسب و کار شما را نیز به سایر اطرافیان خود نیز معرفی کند.

ایرفون؛ جذاب و به روز

یکی دیگر از به روزترین و جذابترین هدایای دیجیتال ایرفون‌ها هستند. ایرفون‌ها در ظاهر مانند ایربادها هستند، با این تفاوت که به طور کامل وارد گوش نمی‌شوند. از آن جایی که ایرفون‌ها تفاوت ظاهری زیادی با ایربادها ندارند، شاید انتخاب میان این دو گزینه برای شما سخت باشد.

اما یادتان باشد که مهم نیست کدام یک از این گزینه‌ها را انتخاب می‌کنید، مهم این است که در انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی پا را فراتر از حد معمول گذاشته‌اید. همین اصل کافی است که توجه مخاطبان خود را جلب کنید.

هدست‌ها؛ کاربردی و جذاب

نوع دیگری از هندزفری‌ها به روز هدست‌ها هستند که جذابیت زیادی در میان طرفداران گجت‌های دیجیتالی دارند. این هدست‌ها با قرار گرفتن دور گردن مخاطبان شما، آن‌ها را از سیم‌های بلند هندزفری‌های قدیمی خلاص می‌کنند؛ از این رو می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشند که به مخاطبان برند خود هدیه می‌دهید.

واقعیت این است که این هدست‌ها در جلب توجه مخاطبان شما بسیار قدرتمند عمل می‌کنند. با این گجت‌های کاربردی دیگر مخاطب شما نیاز به دست گرفتن گوشی در تمام روز ندارد، بلکه می‌تواند با این گجت هوشمند به تماس‌های خود پاسخ دهد یا حتی بدون هیچ سیم مزاحمی همواره آهنگ گوش کند.

هدفون؛ همراه همیشگی علاقه‌مندان به موسیقی

هدفون‌ها خیلی وقت است که در بازارهای دیجیتالی دیده می‌شوند، اما هنوز کارایی خود را از دست ندادند. با توجه به محبوبیت هدفون‌ها این گجت فوق‌العاده همگام با تکنولوژی روند تکامل خود را طی می‌کند. به همین دلیل است که همچنان یکی از گزینه‌های به روز و پرطرفدار برای هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود.

هدفون‌ها یکی از انتخاب‌های همیشگی علاقه‌مندان به موسیقی است؛ کسانی که می‌خواهند در حال و شرایطی به موسیقی گوش دهند، از ورزش‌های صبحگاهی یا در باشگاه گرفته تا زمان‌هایی که در محل کار مشغول هستند.

بنابراین اگر سراغ هدفون‌ها آمده‌اید، مطمئن باشید که دست روی گزینه خوبی گذاشته‌اید. کارایی این گزینه به گونه‌ای است که همه جا در هر موقعیتی همراه مخاطبان شما خواهد بود. اینجاست که شما در هر لحظه از زندگی مخاطبان خود نقش مثبت خواهید داشت.

گجت‌های هوشمند به روز و باارزش

گاهی شاید لازم باشد برای جلب توجه مخاطبان خاص کسب و کار خود قدم فراتر از گزینه‌های معمولی بگذارید. برای این کار کافی است که سراغ به روزترین و جذابترین هدایای دیجیتال بروید که اگرچه کمی گران هستند، اما به طور حتم جذابیت بیشتری نسبت به سایر گجت‌های هوشمند دارند.

اگر می‌خواهید متفاوت‌تر از سایر رقبا در این حوزه وارد شوید، در ادامه گزینه‌های جدیدی را به شما معرفی می‌کنیم.

ساعت‌های هوشمند

ساعت‌های هوشمند یکی دیگر از گزینه‌هایی هستند که این روزها بسیاری از کارها را برای ما آسان کرده‌اند، بدون این که نیازی به دست گرفتن گوشی‌های هوشمند باشد. همین رفاهی که مخاطب شما در کار با ساعت‌های هوشمند حس می‌کند، در جان و تن او می‌نشیند. در نهایت همین تاثیر ویژه مخاطب را همیشه به یاد برند شما می‌اندازد.

این ساعت‌ها قرار است که همیشه روی مچ مخاطبان شما باشند و به یکی از همراهان همیشگی آن‌ها تبدیل خواهند شد. در میان ساعت‌های هوشمند به عنوان هدایای تبلیغاتی، می‌بندها نیز گزینه بسیار مناسبی هستند.

مچ‌بندهای هوشمند

زمانی که به دنبال انتخاب و خرید به روزترین و جذابترین هدایای دیجیتال هستید، حتما نام دستبندهای هوشمند نیز در لیست شما خواهند بود. شاید در ابتدا مچ‌بندهای هوشمند گزینه‌های چندان کاربردی به نظر نیایند، اما واقعیت این است که قابلیت‌های این گجت‌ها روز به روز به ساعت‌های هوشمند نزدیک‌تر می‌شود.

از گزینه‌های دیگری که در انتخاب دستبندهای هوشمند برای صاحبان کسب و کارها مهم است، گستردگی انتخاب آن‌ها است. آن‌ها می‌توانند از میان گزینه‌های متنوع با کارایی‌ها و قیمت‌های مختلف یکی از بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنند.

عینک‌های هوشمند

با ورود عینک‌های هوشمند به بازار خیلی از کارها دیگر مانند گذشته انجام نمی‌شود. این عینک‌ها با این هدف تولید شدند که برخی از کارها از طریق سر و دست انجام شوند. این گجت هوشمند یکی دیگر از ابزارهای دیجیتالی به روز است که در کنار تفلن‌های همراه استفاده می‌شود.

بنابراین اگر به روز بودن هدیه دیجیتالی برای شما اهمیت دارد، عینک‌های هوشمند را از دست ندهید. این عینک‌ها نام برندتان همیشه جلوی چشمان مخاطبان قرار می‌دهند. در این صورت برای همیشه از تاثیر هدیه دیجیتالی خود مطمئن خواهید بود.

از میان گزینه‌های معمولی به روزترین را انتخاب کنید

یکی از رایج‌ترین گزینه‌ها در میان گجت‌های هوشمند، پاوربانک ها و اسپیکرها هستند. شاید این گزینه‌ها در نگاه اول جدید نباشند و بسیاری از کسب و کارها از آن برای تبلیغات خود استفاده کرده باشند، اما این بدان معنا نیست که این گزینه‌ها را از لیست خود حذف کنید.

حتی گاهی رایج‌ترین و معمولی‌ترین گزینه‌ها نیز می‌توانند به شکلی متفاوت در مخاطبان شما تاثیر بگذارند؛ تنها کافی است که در میان این گزینه‌ها سراغ جدیدترین مدل‌ها بروید. شاید مدل‌های به روز این گجت‌ها چیزی جدیدی برای ارائه نداشته باشد، اما قطعا ظاهر و کیفیت آن‌ها تغییر کرده است.

در این صورت می‌توانید سراغ گزینه‌هایی بروید که ظاهر خاص و متفاوتی دارند و می‌توانند توجه مخاطبان شما را نیز جلب کنند.

با هدایای به روز مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید

زمانی که وارد حوزه تبلیغات می‌شوید، باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید. اولین و مهمترین فاکتور جنبه تبلیغاتی هدایا است؛ این که از نظر مخاطب جذاب و البته کاربردی باشند. اگر کسی کارایی هدایای تبلیغاتی را بی‌اهمیت می‌داند، قطعا در مسیر اشتباهی قدم گذاشته است. اما چنانچه می‌خواهید این فاکتور مهم را در انتخاب هدایای تبلیغاتی خود مد نظر داشته باشید، سراغ به روزترین و جذابترین هدایای دیجیتال بروید.

اما این بدان معنا نیست که باید هر گزینه کاربردی را برای هدایای تبلیغاتی خود انتخاب کنید؛ قطعا بودجه شما مرزهایی را تعیین خواهد کرد. ما به شما در این مقاله بهترین گزینه‌ها در لیست هدایای دیجیتالی که تمام فاکتورهای بالا را در کنار به روز بودن دارند، معرفی می‌کردیم.

تیم حس هفتم می‌توانند شما را در این حوزه به خوبی راهنمایی کنند. از این افراد کمک بگیرید و با هدایای تبلیغاتی به روز و هوشمند مخاطب خود را تحت تاثیر قرار دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *