کد تخفیف برترین سایت های ایران اینجاست!

کد تخفیف برترین سایت های ایران اینجاست!
  • 1400/8/10
  • زهرا معبودی
  • 0

تخفیف یکی از بهترین راه‌های کاهش هزینه‌ و درنهایت بهینه‌سازی مخارج بدون آسیب به کیفیت و سبک زندگی است؛ اما بزرگترین مشکل در این مسیر، عدم دسترسی دائمی به تخفیف‌های متنوع است.
تصور کنید که شما برای خرید پوشاک، یک فروشگاه پر تخفیف با قیمت‌های مناسب را پیدا کرده‌اید. چرا خرید همیشگی از این فروشگاه غلط است؟
۱­_ آیا شما قیمت لباس مدنظر را در تمام فروشگاه‌های معروف پوشاک کشور میدانید؟ امکان ندارد که فروشگاه دیگری همین جنس را ارزان‌تر به شما ارائه دهد؟
اتفاقی که به وجود می‌آید این هست که شاید فروشگاه مدنظر شما اجناس به صرفه‌ای داشته باشد اما حق “امکان مقایسه” المان مهمی است که با خرید حضوری و خرید از یک جای خاص، عملاً از شما گرفته می­شود.
۲_ آیا فروشگاه مورد نظر شما همواره تخفیف دارد؟ پاسخ قطعاً منفی است. فلسفه‌ی تخفیف، افزایش فروش بر اساس تعداد سفارش بالا است و اگر فروشگاهی همواره در تخفیف باشد، با وجود هزینه‌های انبار و خرید جنس و اجاره و… عملاً یا به ضرر می‌افتد و یا حاشیه سود آن بسیار کم می‌شود. از این رو منطقی نیست که یک فروشگاه همواره تخفیف بدهد. البته صحبت ما در مورد تخفیف واقعی است و نه تخفیف‌های سوری که قیمت تخفیف خورده‌ی اجناس از قیمت واقعی آن بالاتر باشد!
پس راه چاره‌ی ما به‌عنوان یک کاربر چیست؟ تنها یک مرجع کد تخفیف روزانه می‌تواند راه چاره‌ی ما برای رهایی از قیمت‌های نامعقول اجناس باشد و همچنین اگر سایتی وجود داشته باشد که به‌صورت روزانه، تمام کدهای تخفیف غیر سوری و واقعی را اطلاع رسانی کند، می‌توانیم تمام خریدهایمان را با تخفیف‌های دائمی انجام دهیم.
۳_ امروزه تمام مردم با توجه به وضعیت معیشت، مجبور به دو شیفت کار کردن هستند و وجود زمان خالی برای خرید تقریباً تبدیل به یک رؤیا شده است که حتی اگر این رؤیا به حقیقت بپیوندد و زمانی برای خرید در بین روز باز شود، این کار یک فعالیت اجباری و بدون لذت است. تصور کنید کسی از ایستادن در صف نان یا خرید مواد غذایی یا خرید از یک بوتیک پس از ساعت‌ها ماندن در ترافیک آن‌هم با چند برابر قیمت لذت ببرد!
به این شرایط همه‌گیری بیماری کرونا را هم اضافه کنید تا بیشتر متوجه ارجحیت خرید اینترنتی به خرید حضوری شوید.
اگر مشکل شما هزینه‌ ارسال یا عدم اطمینان از کیفیت اجناس است، با ما همراه باشید.

 

تا این جای مقاله معایب خرید حضوری و محدود کردن خرید خود به یک فروشگاه یا برند خاص را توضیح دادیم؛ اما شناسایی مشکل به تنهایی نمی‌تواند این مقاله را برای شما مفید ­کند و این مهم زمانی اتفاق می‌افتد که درمان این مشکل نیز ارائه شود.
کلید حل تمام مشکلات عنوان شده، تاپ کوپن است. بزرگترین خبرگزاری کد تخفیف که هر روز، بهترین و واقعی‌ترین تخفیف‌ها را در خدمت کاربران خود قرار می‌دهد.
با حضور در این سایت، بدون ثبت‌نام، عضویت و یا پرداخت هزینه‌ای، می‌توانید از تمام کدهای تخفیف به درد بخور در سراسر کشور مطلع باشید.
تاپ کوپن با وجود سابقه بالا در ارائه کد تخفیف و همچنین روابط ارزشمندی که در طی این سال‌ها بدست آورده است، می‌تواند خریدی لذت‌بخش، در کمترین زمان و با بیشترین تخفیف را به همراه امکان مقایسه به شما ارائه بدهد.
انواع کدهای تخفیف دیجی کالا، اکالا، اسنپ، تیمچه، خانومی، الوپیک، دیجی استایل، مو تن رو، فیلیمو و صدها مجموعه‌ای که شاید تا به حال اسم آنها را نشنیده باشید، در تاپ کوپن وجود دارند پس این فرصت ویژه را از دست ندهید.
در تاپ کوپن هر فروشگاه یک صفحه‌ی مخصوص به خود را دارد که با ورود به این صفحه شما می‌توانید تمام کدهای تخفیف آن مجموعه را در کنار هم ببینید و حتی کدهای یک مجموعه را هم باهم مقایسه کنید. به‌عنوان مثال با ورود به صفحه‌ی دیجی کالا، تمام کدهای دیجی کالا را باهم مقایسه می‌کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کرده و از آن استفاده می‌کنید.
جالب است که با توجه به این مورد مهم، حتی مجموعه‌های بزرگ هم نمی‌توانند کدهای بی‌ارزش ارائه بدهند چون اولاً تاپ کوپن این نوع کدها را منتشر نمی‌کند و ثانیاً اگر این کدها منتشر هم بشوند، در کنار تخفیف‌های کارآمد دیگر، با وجود امکان مقایسه‌ی کاربر، از این کدها استفاده نمی‌شود.
اگر ورود روزانه به سایت و یا حضور لحظه ای در محیط وب برای شما کاری دشوار است، با این خبر شگفت زده خواهید شد که تاپ کوپن یک اپلیکیشن کارآمد نیز دارد که بر روی گوشی‌هایی با سیستم عامل آندروید در آدرس https://topcopon.ir/app/ قابل نصب است.
تا اینجا، به بررسی نحوه ارتباط تاپ کوپن با کاربران خود پرداختیم و دانستیم که این غول ارائه دهنده‌ی تخفیف، نسبت به کاربران خود وفادار است و بهترین کوپن تخفیف ها را در اختیار آنها قرار می‌دهد.
حال اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و یا حتی پیجی در اینستاگرام دارید، چگونه می‌توانید کدهای خود را در تاپ کوپن قرار دهید؟
اول از همه دقت داشته باشید تا کدهای شما کاربردی و تخفیف‌های شما واقعی باشد. در این صورت شما می‌توانید به وب‌سایت اصلی تاپ کوپن مراجعه کنید و در آنجا روی آیکون واتساپ کلیک کرده و مستقیم به مسئول مارکتینگ تاپ کوپن وصل شوید و یا برای اطلاع بیشتر با شماره‌ی درج شده در سایت به نشانی https://topcopon.ir/ تماس بگیرید و یک جلسه‌ی مشاوره‌ی رایگان مهمان ما باشید!
پس از مشاوره، شرح کد تخفیف خود را ارائه دهید تا در کمتر از یک روز پس از مشاوره، اولین کد شما ثبت شود و شما در بزرگترین رسانه‌ تخفیف کشور دیده ‌شوید. ضمناً برای مجموعه‌هایی که اهداف کوتاه مدت ندارند و علاوه بر ثبت کد تخفیف خدمات بی نظیر دیگری را طلب می‌کنند و به دنبال دیدگاهی میان مدت هستند، پکیج‌های ویژه‌ای با قابلیت ثبت کد تخفیف، آپلود بنر روی صفحه ی اصلی سایت، رپورتاژ آگهی دائم در بلاگ تاپ کوپن، مشاوره‌ی رایگان برای ثبت کد، اضافه شدن به اپلیکیشن تاپ کوپن و… نیز وجود دارد که علاوه بر ایجاد لاین مجزا برای فروش، موجب ارتقای سئوی سایت شما و از همه مهمتر برندینگ نیز می شود.

مفهوم برندینگ چیست و چرا برندینگ از فروش مهمتر است؟
تا به حال در بزرگراه‌های شهر به بنرهای نصب‌شده در کنار اتوبان نگاه کرده‌اید؟ به نظر شما چرا در بیشتر این بنرها حتی شماره تماس یا آدرس سایتی برای ارتباط و خرید وجود ندارد و فقط نام مجموعه در آن درج می‌شود؟
این دقیقاً مفهوم برندینگ است. اینکه کاربران در سراسر کشور با یک برند آشنا شوند و حیطه‌ی کاری آن مجموعه را بدانند بسیار مهمتر از تعدادی فروش (حتی تعداد زیاد) می‌باشد. فروش زیادی که در آن برندینگ نباشد به مانند فشفشه‌ای می­مانند که در زمانی کوتاه، نور زیادی از خود متصاعد کرده و سپس خاموش و بی اثر می‌شود و از بین می‌رود. در نقطه‌ مقابل، فروش (حتی کم) اما با انجام فرآیند برندینگ، به مانند یک شمعی است که هرلحظه نور آن بیشتر و بیشتر می‌شود و نفع آن دائمی است.

در تاپ کوپن علاوه بر ایجاد یک لاین فروش جداگانه، برندینگ برای شما اتفاق می‌افتد. دلیل این مهم این است که تاپ کوپن در سال گذشته بیش از دو میلیون بار در صفحه‌ی گوگل دیده شده است و بیش از ۱۳۰ هزار بار کلیک شده است.
این حجم گسترده از ورودی، تاپ کوپن را به یک غول تخفیف تبدیل کرده است. آمار بی‌نظیر دیگر، حضور تاپ کوپن در صفحه‌ی اول گوگل روی بیش از ۷۴۰ کلمه است که بسیاری از این‌ها، کلمات ارزشمندی همچون: کد تخفیف، ثبت کد تخفیف، کد تخفیف اکالا، کد تخفیف تیمچه، کد تخفیف دیجی کالا و… می‌باشد.

 

اگر کاربر هستید احتمالاً تا این لحظه فرصت‌های زیادی را برای خرید با بیشترین تخفیف از دست داده‌اید و متحمل هزینه‌های اضافی شده‌اید و اگر صاحب یک کسب و کار هستید، احتمالاً تا به حال فرصت‌های فروش زیادی را از دست داده‌اید و هنوز آن‌طور که باید دیده شوید دیده نشدید.
در هر دو صورت، تاپ کوپن بهترین پیشنهاد برای شماست پس فرصت را بیش از این از دست ندهید…

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *