بهترین دوره آموزش مکانیک خودرو در آموزشگاه فنی پارس

بهترین دوره آموزش مکانیک خودرو در آموزشگاه فنی پارس
  • 1400/8/11
  • مهدی پیوندی
  • 0

امروزه  شاهد پیشرفت تکنولوژی در صنعت خودروسازی هستیم و تعداد خودروها و مدل های آن روز به روز در حال افزایش است . در جامعه امروز کمتر خانواده هایی را می توان دید که از خودرو برای رفت و آمد استفاده نکنند. حتی در بسیاری از خانواده ها شاهد استفاده از چند خودرو هستیم.ا  خودرو به دلیل استفاده زیاد به مرور زمان نیاز به تعمیرات اساسی و سرویس احتیاج پیدا می کند. از آنجایی که قیمت خودرو در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است، مردم با مشاهده کوچک‌ترین آسیب‌دیدگی برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی‌تر در خودرو، به دنبال تعمیر سریع مشکل ایجاد شده در خودرو هستند. این موارد به خوبی نشان از بازار کار عالی مکانیک خودرو و نقش مهم دوره آموزش مکانیک خودرو برای ورود به این بازار کار پردرآمد می دهد.

اگر به دنبال شغلی پردرآمد و بازار کار هستید و از علاقه مندان به مشاغل مرتبط با خودرو هستید، دوره آموزش مکانیکی یکی از بهترین دوره های آموزشی فنی حرفه ای است که با شرکت در آن می توانید در مدت زمان کوتاه به صفر تا صد مکانیک خودرو مسلط شوید و با اندکی تمرین و تکرار به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

اما چرا در دوره مکانیک خودرو ثبت نام کنیم؟ برای آموزش مکانیکی خودرو در کدام آموزشگاه ثبت نام کنیم؟ یک آموزشگاه مکانیک خودرو حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی پاسخ این سوالات بپردازیم.

آموزش مکانیک خودرو

چرا در دوره آموزش مکانیک خودرو ثبت نام کنیم؟

اتومبیل وسیله ای است که از قطعات بسیاری تشکیل شده است، موتور، سیلندر، واتر پمپ، پیستون، میل لنگ، کارتر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم، فلایویل، شاتون، پمپ روغن و غیره برخی از مهم ترین قطعات در خودرو هستند. تعمیر خودرو مستلزم شناخت و آگاهی درباره این قطعات، کارکرد آنها و نحوه تعمیر و عیب یابی آنها دارد. هر چه آگاهی شما درباره این قطعات و نحوه کارکرد آنها بیشتر باشد بدون شک کار تعمیرات خودرو با سرعت و کیفیت بالاتری صورت می گیرد. شرکت در دوره های آموزش مکانیک خودرو یکی از بهترین روشها برای یادگیری تعمیرات خودرو می باشد که از طریق آن می توانید به سرعت مکانیکی خودرو را یاد بگیرید و درک درستی نسبت به خودرو و نحوه عیب یابی و تعمیر آن برسید. با شرکت در دوره مکانیک خودرو می توانید به سرعت جذب بازار کار شده و در کارخانه های خودروسازی، گاراژها، تعمیرگاه مشغول فعالیت شوید. با دریافت مدرک فنی حرفه ای مکانیک خودرو برای مهاجرت به خارج از ایران اقدام کنید، برای دریافت جواز کسب اقدام کرده و تعمیرگاه خود را راه اندازی کنید و به طور متوسط درامدی برابر با ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان در ماه کسب کنید.

بهترین آموزشگاه مکانیک خودرو در ایران کجاست؟

اما برای آموزش مکانیک خودرو در کدام آموزشگاه ثبت نام کنیم؟ آیا تمام آموزشگاه های مکانیک خودرو مورد اعتماد هستند؟ در حال حاضر آینده شغلی عالی مکانیکی خودرو باعث شده تا دوره مکانیک خودرو در اموزشگاه های بسیاری برگزار شود. اما یک آموزشگاه مکانیک خودرو حرفه ای ویژگی هایی دارد که بهتر است پیش از ثبت نام در دوره آموزش مکانیکی خودرو به آن توجه داشته باشید.

مهم ترین موضوعی که باید هنگام ثبت نام دوره مکانیکی مورد توجه قرار گیرد تجهیزات آموزشگاه است. دقت داشته باشید که آموزش مکانیک خودرو جز با تمرین و تکرار و باز و بسته کردن موتور به دست نمی آید بنابراین بازدیدی از کارگاه داشته و مطمئن شوید که آموزشگاه مجهز به انواع موتورها و ابزارهای مکانیک خودرو باشد.

آموزش عملی مکانیکی موضوع مهم دیگری است که نباید فراموش کنید. دقت داشته باشید که طی دوره فرصت تمرین و تکرار و باز و بسته کردن موتور و قطعات آن به شما داده شود. زیرا طی این تمرین و تکرارها شما با فوت و فن های این شغل آشنا می شوید.

میزان مهارت و تخصص استاد موضوع دیگری است  که نباید از آن غافل شوید. دقت داشته باشید که استاد دوره دو ویژگی مهم دانش و فن بیان بالا را داشته باشد. اگر استاد از تخصص لازم برخوردار نباشد یا به خوبی نتواند مفاهیم را به شما آموزش دهد بدون شک یادگیری به خوبی صورت نخواهد گرفت.

اعتبار آموزشگاه و فعالیت زیر نظر سازمان فنی حرفه ای، ارائه مدرک معتبر، پشتیبانی پس از دوره، ضمانت یادگیری از موضوعات مهم دیگری است که بایستی هنگام انتخاب آموزشگاه مکانیک خودرو برای ثبت نام دوره آموزش مکانیک خودرو باید مورد توجه قرار گیرد.

آموزشگاه فنی پارس، مرکز تخصصی آموزش مکانیک خودرو

آموزشگاه فنی پارس یکی از معتبرترین و مجهزترین آموزشگاه مکانیک خودرو در کشور است که دوره آموزش مکانیکی خودرو را برگزار می نماید. کارگاه مکانیک خودرو در این آموزشگاه مجهز به انواع موتور خودروهای داخلی  و خارجی و تجهیزات است. شیوه برگزاری دوره مکانیکی در این آموزشگاه کاملا عملی بوده و کارآموزان خود بر روی موتور کار کرده و تمام مراحل تعمیر خودرو از باز و بسته کردن موتور، تایم گیری، باز و بسته کردن سرسیلندر، رفع مشکلات سیستم خنک کاری، تعلیق و فرمان، ترمز، سوخت رسانی و غیره به طور کاملا عملی به شما آموزش داده می شود.

آموزشگاه فنی پارس برای آموزش سرفصل های مکانیک خودرو از اساتید با تجربه و حرفه ای بهره گرفته است. پشتیبانی نامحدود یکی از دیگر مزایا شرکت در دوره آموزش مکانیک خودرو در این آموزشگاه است بنابراین پس از پایان دوره نگران ورود به بازار کار و چالش های آن نباشید. آموزشگاه پس از پایان دوره پشتیبانی را به صورت نامحدود به شما ارائه می دهد بنابراین اگر در بازار کار با سوالی روبه رو شدید می توانید با استاد در ارتباط باشید و مشکل خود را رفع نمایید.

بازآموزیی رایگان مزیت دیگر شرکت در دوره مکانیک خودرو آموزشگاه فنی پارس است. اگر طی دوره مفاهیم مکانیکی را به خوبی یاد نگرفتید می توانید به صورت رایگان در دیگر دوره آموزش مکانیک خودرو این آموزشگاه شرکت کنید.

در پایان دوره نیز یک مدرک معتبر فنی حرفه ای به شما عزیزان ارائه می شود. که این مدرک از اعتبار بالایی برخوردار بوده و می توانید از طریق آن جذب بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشید.

آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره مکانیک خودرو کلاس های آموزشی متعدد دیگری را در زمینه برق و الکترونیک، مکانیک، تعمیرات، جوشکاری برگزار می نماید. در ادامه با دو کلاس دیگر این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

آموزش برق خودرو در آموزشگاه فنی پارس

آموزش برق خودرو یکی از دیگر دوره های مرتبط با خودرو است که به آموزش صفر تا صد برق خودرو می پردازد. دوره برق خودرو در آموزشگاه فنی پارس در قالب دو کلاس برق خودرو درجه ۲ و آموزش برق خودرو درجه ۱ برگزار می شود. در دوره برق خودرو درجه ۲ صفر تا صد برق خودروهای داخلی به صورت عملی آموزش داده می شود. در کلاس برق خودرو درجه یک نیز برق خودرو در خودروهای خارجی به طور کامل آموزش داده می شود. شیوه آموزش در دوره های برق خودرو آموزشگاه فنی پارس به صورت عملی بوده و کارآموزان به صورت عملی و بر روی خودرو مباحث برق خودرو از قبیل: رفع عیوب باتری، استارت، برف پاک کن، شیشه بالابر، قفل مرکزی، سیستم فن و خنک کننده، بخاری، پشت آمپر، مالتی پلکس، کروز کنترل و غیره را یاد می گیرند. پس از اتمام دوره برق خودرو مدرک معتبر دو زبانه که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای نیز می باشد به کارآموزان ارائه می شود.

آموزش تعمیرات پکیج در آموزشگاه فنی پارس

آموزش تعمیرات پکیج از دوره های پرطرفدار و پولساز تاسیسات در این آموزشگاه است و به آموزش صفر تا صد تعمیرات پکیج بوتان، ایران رادیاتور، ایساتیس و دیگر برندهای داخلی و خارجی پکیج می پردازد. دوره تعمیرات پکیج در این آموزشگاه به صورت عملی و پروژه محور بوده و هر آنچه که برای تعمیر و عیب یابی پکیج به آن نیاز دارید را به شما آموزش می دهد. آموزش رسوب گیری، تعویض و تعمیر قطعات آسیب دیده، آموزش هواگیری، تعمیر پکیج فن دار و بدون فن، تعمیر پکیج تک مبدل و دو مبدل، تعمیر پمپ، فلوسوئیچ، خازن پمپ، مبدل برخی از سرفصل هایی است که در این دوره به آن پرداخته می شود. آموزش ها در این دوره به صورت کاملا عملی بوده و کارآموزان کلیه سرفصل ها را به صورت عملی بر روی پکیج تمرین کرده و به رفع اشکال می پردازند.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق کلاس های آموزشی متعدد دیگری را برگزار می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و مشاوره رایگان با شماره  ۰۲۱۶۶۹۳۷۱۵۷ تماس حاصل کرده یا به سایت این آموزشگاه به آدرس https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *