تجربه لذتی فراتر از یک شیشه ساده، با آریان جام!

تجربه لذتی فراتر از یک شیشه ساده، با آریان جام!
  • 1400/8/17
  • محمد عالی
  • 0

تولید شیشه ها در دنیای امروزی، در درجات مختلف و همچنین با ویژگی های مختلفی انجام می شود. حال تولید شیشه های مختلفی که بتوان از آن ها برای کاربرد های گوناگون استفاده کرد، چالش بزرگ تولید کنندگان است. دو مورد از مهم ترین محصولات شیشه ای که در منازل کاربرد دارند، شیشه بالکن و کابین دوش هستند. بطور کلی، ساخت بالکن شیشه ای می تواند علاوه بر افزایش فضای منزل، باعث کسب تجربه بهتری از استفاده از بالکن می شود. اما همه این مزایا سر جای خود! اگر نمی دانید که شیشه بالکن و کابین دوش خود را از کجا بخرید، در ادامه همراه ما باشید.

معرفی شیشه بالکن و کابین دوش و کاربرد های آن ها

داشتن بالکن در خانه های آپارتمانی یک مزیت بزرگ محسوب می شود. شما می توانید بالکن خود را به دلخواه و با سلیقه تزئین کنید و از نشستن در آنجا لذت ببرید. به خصوص اگر از شیشه بالکن، به عنوان یک حفاظ استفاده کنید، بالکن شما به فضایی دلنشین تبدیل خواهد شد. این شیشه های بالکن برای ساخت بالکن شیشه ای، با هدف لذت بردن از محیط بالکن با منظره ای رو به بیرون طراحی شده اند.

علاوه بر آن اگر شما می خواهید یک حمام با فضای بزرگ تر داشته باشید، استفاده از کابین دوش بهترین گزینه برای شما است. در واقع کابین دوش یک محفظه به شکل مربع و از جنس شیشه است که فرد می تواند به صورت ایستاده در آن حمام کند. پس برای افرادی که به دنبال یک دوش سریع هستند، مناسب است.

کابین دوش ها مجهز به سیستم دوش هستند. همچنین ممکن است دارای ویژگی های دیگری مانند بادی جت باشد که نصب کردن یا نکردن آن کاملا اختیاری است. کابین دوش یک تجربه متفاوت و جالب برای دوش گرفتن در حالت ایستاده و به صورت خیلی سریع است که برای استفاده در فضاهای کم بسیار مناسب است. حال برویم سر اصل مطلب! خرید شیشه بالکن و همچنین خرید کابین دوش را با بهترین خدمات در ادامه ببینید.

آریان جام، بهترین عرضه کننده کابین دوش و شیشه بالکن

شیشه بالکن یکی از محبوب ترین خرید ها برای شمایی است که می خواهید دیزاینی متفاوت به منزل خود بدهید. این شیشه ها در آریان جام، در سایز های مختلفی وجود دارند و طبق متراژ دقیق بالکن شما آماده می شوند و تمامی استاندارد های لازم را دارند. طراحی آن ها با سیلندر ضد آب است تا از ورود آب به درون بالکن جلوگیری کند.

با این اوصاف، شما می توانید یک بالکن شیشه ای در اختیار داشته باشید! به همین راحتی می توانید انواع دکوراسیون های مدرن را به منزل خود اضافه کنید و از فضای باز موجود در بالکن شیشه ای خود به خوبی استفاده کنید.

مزایای خرید شیشه بالکن از آریان جام

آریان جام، بهترین عرضه کننده کابین دوش و شیشه بالکن، مفتخر است که برای مشتریان در سراسر ایران، بهترین شیشه بالکن را تولید کند. با استفاده از شیشه مناسب با بالکن منزل خود، می توانید خیال خود را از گرما و سرما راحت کنید؛ علاوه بر این، دیگر در منزل شما به روی بالکن بسته نخواهد ماند! مزایای خرید شیشه بالکن از آریان جام عبارت اند از:

  • این شیشه زیبایی منحصر به فرد و مدرنی به بالکن می بخشد.
  • شیشه ای کردن بالکن موجب استفاده بهینه از فضای بالکن و وسعت بخشیدن به زیربنای منزل می شود.
  • شیشه های بالکن در آریان جام بسیار مستحکم طراحی شده اند، نشکن بوده و از سطح بیرونی باز نمی شود.
  • شستشوی شیشه های بالکن آریان جام بسیار راحت است؛ بطوریکه می توان براحتی دو طرف شیشه را تمیز کرد و شست!
  • این شیشه مانع از ورود گرد و غبار می شود.
  • شیشه بالکن آریان جام، عایق حرارت، انرژی و صدا است.
  • پروفیل و شیشه آریان جام دارای مقاومت و عمر بسیار طولانی اند.
  • این شیشه به ابعاد دلخواه شما تولید می شود.
  • شیشه بالکن آریان جام به راحتی قابلیت نصب شدن در سطح و ساختمان های مسکونی و ‌تجاری را دارد.
  • و…
    این مزایا، تنها بخشی از مزایای خرید شیشه بالکن از آریان جام بودند!

مزایای خرید کابین دوش از آریان جام

کابین دوش کاربرد های گوناگونی دارد؛ خرید کابین دوش از آریان جام، علاوه بر صرفه جویی در هزینه، نیاز شما برای یک حمام بدون دغدغه را مرتفع می سازد. خرید کابین دوش از اریان جام مزایای زیادی دارد؛ مثل:

  • مناسب برای همه حمام ها است!

کابین دوش را می توان در هر اندازه ای نصب کرد؛ پس می توان آن را متناسب با فضای واقعی حمام نصب کرد. همچنین برای قرار دادن کابین دوش آریان جام در یک فضای بسیار کوچک یا غیر نرمال، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

  • تمیز کردن آن راحت است.

تمیز کردن کابین دوش راحت است؛ زیرا سطح آن صاف بوده و برای تمیز کردن جداره های شیشه ای و کف کاشی کاری زمان بسیار کمتری نسبت به حمام های سنتی لازم است. به این دلیل که گوشه ها یا قسمت های کمتری از آن در تماس با آلودگی هستند.

  • دارای طراحی معاصر و منیمالیستی است.

کابین دوش دارای ظاهری ساده و تمیز است؛ زیرا دارای عناصر اضافی مانند پرده نیست. اکثر مدل های کابین دوش از دیوار های شیشه ای و ظاهر بدون قاب ساخته شده اند و هیچگونه عنصر اضافی وجود ندارد که تزئینات حمام شما را بهم بزند.

  • باعث صرفه‌جویی در فضا می شود.

کابین دوش اریان جام به دلیل شیشه ای بودن، باعث می شود شما احساس کنید حمام بزرگی دارید و حتی در ورودی نیز مانع دید اطراف نمی شود. همین ویژگی ها باعث می شود اندازه فضای حمام دو برابر دیده شود!

  • دارای سهولت دسترسی است.

کابین دوش برخلاف حمام های سنتی یا وان ها قابل دسترس تر هستند و برای افرادی که دچار مشکل در حرکت هستند، بسیار مناسب است. اما وان ها به دلیل سطح شیب دار و لیزی که دارند، خطر افتادن و صدمه دیدن را چند برابر می کنند.

پس با این اوصاف، خرید کابین دوش از آریان جام یکی از ضرورت های اولیه خرید های شما است!

سخن آخر

اگر می خواهید بالکن شیشه ای داشته باشید و از آن به خوبی استفاده کنید، شیشه بالکن آریان جام را سفارش دهید! آریان جام بهترین تولید کننده شیشه بالکن است که شیشه های متناسب با سایز و معماری بالکن شما را تولید می کند. علاوه بر این، برای خرید بهترین کابین دوش نیز می توانید با اریان جام در ارتباط باشید.

برای مراجعه وب سایت اریان جام و مشاهده نمونه کار های ایشان، به وب سایت رسمی آریان جام بروید. همچنین می توانید برای خرید کابین دوش و شیشه برای بالکن نیز با متخصصین این وب سایت تماس بگیرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *