خرید آیفون تصویری برای افزایش امنیت منزل

خرید آیفون تصویری برای افزایش امنیت منزل
  • 1400/8/18
  • لادن عوائدی
  • 0

امروز چاره ای جز خرید آیفون تصویری و نصب آن نیست. این مسئله صرفا به خاطر راحتی در کنترل تردد منزل و باز کردن درب ورودی نیست. بلکه شاید بیشتر به خاطر امنیت و حفظ آن در منزل برای ساکنانش می باشد.

چرا خرید آیفون تصویری؟

گرچه افراد در ابتدا با هدف راحتی در باز کردن ورودی منزل اقدام به خرید آیفون تصویری می کنند یا حتی برخی برای زیبایی دکوراسیون خانه خود اقدام به آن می کنند. ولی یکی از مهم ترین دلایل خرید آیفون تصویری ارزش امنیتی آن است. از آنجا که آمار فساد و جرم هر روز افزایش می یابد نیاز به راهی برای کنترل و دیدن افرادی که به منزل تان مراجعه می کنند یک امر ضروری می نماید.

خرید آیفون تصویری از چه خطراتی جلوگیری می کند؟

یکی از خطراتی که با تهیه آیفون تصویری مرتفع می شود جلوگیری از ورود افرادی است که آشنا نیستند یا افرادی که برای کلاهبرداری یا دزدی خود را شبیه به فرد دیگر یا شبیه به مامور کنتور خوانی یا مامور پلیس و… می‌کنند. دیدن افرادی که پشت درب هستند مخصوصا برای ساکنان خانه های بزرگ یا آپارتمان ها راهی برای اطمینان از ورود افراد آشنا به خانه است.

ضمن آنکه اگر در خانه های آپارتمانی زندگی می کنید و از سوی برخی از همسایه ها اطمینان ندارید می توانید رفت و آمدهای آن ها را زیر نظر بگیرید که اگر به مورد مشکوکی برخوردید به ماموران پلیس اطلاع دهید.

خرید آیفون تصویری برای جلوگیری از ورود مزاحم ها

گاهی اوقات شما در منزل تشریف دارید ولی قصد راه دادن فرد مراجعه کننده را ندارید و این کار را به علت مزاحم بودن آن فرد انجام می دهید. این مزاحم ممکن است یکی از آشنایان شما باشد یا فردی متکدی باشد. در هر صورت شما پس از مشاهده فرد مزاحم می توانید از ورود او به داخل خانه ممانعت به عمل آورید و این به لطف خرید آیفون تصویری و نصب آن امکان پذیر است.

آیفون تصویری و امنیت

خرید آیفون تصویری مناسب باز کردن جک درب پارکینگ

اگر در خانه پس از خرید جک درب پارکینگ و نصب آن بخواهید درب پارکینگ را پس از اطلاع از هویت مراجعه کننده بدون استفاده از ریموت باز کنید می توانید از برخی از مدل های آیفون تصویری که با قابلیت ارتباطی شان امکان اتصال به  جک درب پارکینگی استفاده کنید.

خرید آیفون تصویری برای اتصال به دوربین مداربسته

امروزه خیلی از خانه ها مخصوصا خانه های بزرگ دارای دوربین مداربسته هستند. این دوربین ها را می تواند به برخی از آیفون های تصویری متصل کرد و تصویر دوربین را در مانیتور آن مشاهده کرد. سهولت دستیابی به گوشی آیفون تصویری کار شما را برای مشاهده فیلم دوربین مداربسته راحت تر می کند. اگر این قصد را دارید در زمان خرید آیفون تصویری از فروشنده بخواهید مدل متصل شونده به دوربین مداربسته را در اختیار شما بگذارد.

برای مطالعه و دانلود فیلم از سایت چیتاآرت دیدن کنید: https://cheetart.ir/

در زمان خرید آیفون تصویری چه باید بدانیم؟

قطعا برای خرید آیفون تصویری نیاز دارید از امکانات و قابلیت های آیفون تصویری مطلع باشید. به این منظور با ما همراه باشید:

خرید آیفون تصویری بر اساس حافظه داخلی

داشتن یا نداشتن حافظه داخلی نشان دهنده قابلیت ذخیره سازی عکس یا فیلم در حافظه است. اگر آیفون تصویری که می خرید حافظه داخلی نداشته باشد نمی تواند عکس یا فیلم از مراجعه کننده بگیرد. پس اگر قصد خرید آیفون تصویری برای عملکرد امنیتی آن را دارید می بایست آیفون های دارای حافظه را خریداری کنید. این آیفون ها می توانند از هر مراجعه کننده یک عکس یا فیلم چند ثانیه ای بگیرند.

البته ممکن است که حجم حافظه داخلی برای ذخیره سازی فیلم و عکس خیلی کافی نباشد. اما می توان با استفاده از کارت حافظه داخلی آن را افزایش داد.

بد نیست برای خرید آیفون تصویری تابا وارد فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ شوید. این فروشگاه نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد و شرق کشور را دارد و از طرفی به کل کشور آیفون تابا را با بهترین قیمت ارسال می کند.

توجه به قابلیت های آیفون تصویری در زمان خرید

همانطور که گفته شد خرید آیفون تصویری در حال حاضر کارکردهایی بیشتر درب بازکردن دارد. بسیاری از این امکانات به قابلیت های ارتباطی آیفون تصویری دارد. یکی از این قابلیت ها امکان اینترکام یا ارتباط داخلی است. این قابلیت می تواند ارتباط بین یک واحد با واحدهای دیگر مجتمع و آپارتمان یا با واحد نگهبانی را برقرار کند.

یکی دیگر از قابلیت های ارتباطی همانطور که در بالا گفته شد ارتباط با دوربین مداربسته یا پنل دوم است. برخی از مدل های آیفون تصویری می توانند به بیشتر از یک پنل وصل شوند و از این طریق بیشتر از یک ورودی را می‌توانید با آیفون تصویری باز کنید. همچنین می توانید دوربین مداربسته را به آن متصل کنید و از طریق آن تصویر دوربین را مشاهده کنید.

دیگر قابلیت های ارتباطی آیفون ها ارتباط با تلفن ثابت یا همراه است. گاه می توانید از طریق آیفون به خط ثابت وصل شوید. این قابلیت برای زمانی خوب است که کسی در منزل نباشد و از طریق تلفن همراه بتواند درب منزل را باز کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *