خرید لایک و ویو رو از کجا انجام بدم ایران فالوور یا دیجی ممبر

خرید لایک و ویو رو از کجا انجام بدم ایران فالوور یا دیجی ممبر
  • 1400/8/19
  • الهه چگینی
  • 0

هنگامی که وارد یک پیج می‎شوید چه چیزی نظرتان را به سوی خود جلب می‌کند؟ ظاهر پیج، بیو، تعداد فالوورها و مواردی از این قبیل. اما وقتی یک پست از این پیج را باز می‌کنید، توجه شما به صورت کامل به سوی تعداد لایک‌ها و ویوهای آن (اگر پست ویدئویی باشد) معطوف خواهد شد. به این دلیل که از گذشته تا کنون، لایک و ویو دو مولفه اصلی برای سنجش میزان کیفیت محتوای منتشر شده هستند. در نتیجه واضح است که افراد زیادی خواهان افزایش لایک و ویوی پست‌های خود باشند. با این نوشته همراه باشید تا بهترین سایت برای خرید لایک و ویو را به شما معرفی کنیم.

چرا لایک مهم است؟

همانطور که می‌دانید، لایک یکی از اولین مفاهیم در شبکه‌های اجتماعی هستند. تقریبا در تمام شبکه‌ها امکانی مانند لایک وجود دارد. در واقع لایک اولین فضایی است که با استفاده از آن می‌توان با صاحب محتوا تعامل برقرار کرد. لایک‌های بیشتر نشان دهنده‌ی این است که محتوای موجود در آن پست بامزه یا مفید است. عدد لایک می‌تواند تعیین کننده‌ی ورود یک پست به اکسپلور باشند. به همین دلیل لازم است که با انتشار پست‌های جذاب و با کمک گرفتن از سایر تکنیک‌ها، اقدام به افزایش بیشتر تعداد لایک‌ها نمود.

چرا ویو مهم است؟

پست‌هایی که به شکل عکس باشند، دارای مفهومی به نام لایک هستند و با هر بار لایک کردن، یک عدد به آن اضافه خواهد شد. اما در پست‌هایی که به شکل ویدئوی معمولی، ویدئوی یک دقیقه‌ای و ویدئوی IGTV هستند مفهومی به نام ویو وجود دارد. در واقع کاربران با هر بار لایک کردن این ویدئوها، یک عدد به تعداد ویوی آن اضافه خواهند کرد. همانقدر که مفهوم لایک برای یک پست عکسی مهم است، مفهوم ویو هم برای یک ویدئو از اهمیت بالایی برخوردار است.

چگونه لایک و ویوی خود را افزایش دهیم؟

راه‌های زیادی برای افزایش تعداد لایک‌ها و ویو در اینستاگرام وجود دارد. یکی از آن‌ها انتشار پست‌ها با قابلیت وایرال است. به این معنی که محتوای پست آنقدر جذاب باشد که به صورت ویروسی بین مردم پخش شود. از سویی دیگر تبلیغات هم می‌تواند گزینه‌ی مناسب برای افرادی باشد که بودجه کافی برای انجام این کار را دارند.

اما خوشبختانه راه‌های ساده‌تر و ارزان‌تری هم برای افزایش لایک و ویوی اینستاگرام وجود دارد و آن خریدن است. در واقع شما با پرداخت هزینه‌ای مشخص، تعدادی لایک و ویو برای پست‌های مد نظر خود به دست می‌آورید.

از کجا لایک و ویو بخریم؟

مراجع متنوعی برای خرید لایک و ویو در سراسر اینترنت وجود دارند اما حقیقت این است که نمی‌توان به سادگی به هر کدام از آن‌ها اطمینان کرد. متاسفانه برخی از این سایت‌ها توسط افراد سودجو و کلاه بردار اداره می‌شود که منافع خود را به هر چیزی ترجیح می‌دهند.

ما  طی تحقیقات خود، به دو سایت مناسب برای خرید لایک و ویو رسیدیم. ایران فالوور و دیجی ممبر دو تا از بهترین سایت‌های موجود در زمینه‌ی خرید و فروش فالوور هستند که خدمات بسیار مناسب و با کیفیت بالا عرضه می‌کنند. حالا می‌خواهیم بدانیم که لایک و ویو را از کدام یک از این دو سایت خریداری نماییم.

 

ایران فالوور یا دیجی ممبر

ایران فالوور یکی از سایت‌های باسابقه در زمینه‌ی خرید و فروش محصولات اینستاگرامی از جمله فالوور ایرانی و خارجی، فالوورهای پرسرعت، لایک ارزان، کامنت و ویو است. از سویی دیگر دیجی ممبر هم به خاطر خدمات باکیفیتی که داشته است، همیشه رقیب جدی این سایت بوده است. این موضوع سبب شده که انتخاب بین این دو سایت همیشه کار سختی باشد. حالا ما اینجا و در ادامه‌ی این مطلب تلاش می‌کنیم تا تعدادی از ویژگی‌های این دو سایت را بررسی کنیم و در نهایت نتیجه بگیریم که کدام یک گزینه‌ی مناسب‌تری هستند.

ارائه محصولات باکیفیت

همواره کیفیت محصول در صدر اولویت‌ها قرار دارد. در واقع همیشه به دنبال سایتی باشید که کیفیت محصولات آن از سایر وبسایت‌ها بیشتر و بالاتر است. بین دو سایت ایران فالوور و دیجی ممبر می‌توان گفت که محصولات سایت دیجی ممبر از کیفیت بالاتری برخوردار است. خصوصا در زمینه‌ی خرید لایک و ویو، دیجی ممبر با کیفیت بیشتری کار کرده است و این موضوع منجر به برتری این سایت نسبت به سایر وبسایت‌ها شده است.

قیمت منصفانه محصولات

قیمت منصفانه یکی دیگر از ویژگی‌های یک سایت خوب است. اگر به یک سایت برخورد کردید که قیمت بسیار بالا یا بسیار پایین داشت، به صحت آن شک کنید. چرا که در هر دو صورت امکان کلاه برداری وجود دارد. محصولی که با قیمت خیلی بالا ارائه می‎شود، تفاوتی با محصولی که با قیمت معمولی ارائه شده است، نخواهد داشت. محصولات ارزان قیمت هم اصولا کیفیت بالایی ندارند. دو سایت دیجی ممبر و ایران فالوور از لحاظ قیمتی در یک سطح حضور دارند و هر دو محصولاتشان را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند.

پشتیبانی و حل مشکلات کاربران

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سایت خوب این است که بتواند به شکل صحیح و پیوسته از کاربران خود حمایت کرده و مشکلات آن‌ها را حل کند. دیجی فالوور بهترین سایت از لحاظ پشتیبانی و حل مشکلات کاربرانش است. کارمندان این سایت که سال‌های طولانی در زمینه‌ی خدمات مربوط به اینستاگرام فعالیت دارند، به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در دسترس کاربران قرار دارند و به تیکت‌ها و تماس‌ها پاسخ می‌دهند.

یکی از ویژگی‌های مهم سایت دیجی ممبر که آن را نسبت به سایر سایت‌ها متمایز کرده است، ضمانت بازگشت وجه آن است که به صورت کامل در اختیار مشتریان قرار گرفته است. کاربری که از محصول خود راضی نباشد می‌تواند این موضوع را به اطلاع کارمندان دیجی ممبر برساند و مبلغی که پرداخت کرده است را به صورت کامل پس بگیرد.

نتیجه نهایی

با توجه به نکات ذکر شده در این نوشتار و بر اساس اولویت‌ها می‌توان گفت که سایت دیجی ممبر از لحاظ‌ گوناگونی نسبت به سایر سایت‌ها برتری دارد. اگر قصد خرید لایک و ویو اینستاگرام دارید، به نظر می‌رسد که دیجی ممبر گزینه‌ی بسیار خوبی برای انجام این کار است و امکانات متعددی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. قیمت مناسب و پشتیبانی کامل هم از دیگر ویژگی‌های این سایت است.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *