قیمت شیشه سکوریت | قیمت شیشه سکوریت مستقیم از کارخانه

قیمت شیشه سکوریت | قیمت شیشه سکوریت مستقیم از کارخانه
  • 1400/8/25
  • بابک شالکونژاد
  • 0

قیمت شیشه سکوریت مستقیم از کارخانه را از گروه صنعتی ساز و کار بخواهید. برخی از تولید کننده های داخلی ما چند وقتی است که به دنبال تولید محصولات بسیار با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی هستند. شرکت ساز و کار هم یکی از همین تولید کننده های داخلی است که بسیار حرفه ای در زمینه تولید شیشه سکوریت و … فعالیت کرده و توانسته با استفاده از کیفیت خوب و قیمت نازل محصولات خود اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

در زمان خرید شیشه های سکوریت برای محل خاص مورد نیاز شما نکات مختلفی اعم از نقشه کشی تخصصی اندازه گیری صحیح و انتخاب نوع شیشه و یراق آلات وجود دارد که باید به آن توجه کرد. در این امر نظر کارشناسانه، کارشناسان کار به شما کمک می کنند تا انتخاب صحیحی داشته باشید و در دراز مدت، آسایش شما فراهم شود. ما تجربه و دانش چندین و چند ساله خود را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا انتخابی صحیح داشته باشید. کارشناسان ما آماده اند تا شما را برای انتخابی دقیق راهنمایی کنند، فقط کافی است با شماره تماس های موجود در سایت ساز و کار تماس حاصل فرمایید.

یکی از نکات مهمی که خریداران در ابتدای امر به آن توجه می کنند، این است که قیمت این شیشه چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به شما  قیمت شیشه سکوریت را توضیح بدهیم.

قیمت شیشه سکوریت

قیمت شیشه های سگوریت، با توجه به جنسیت، کیفیت، ابعاد و ضخامت محاسبه می شود. یکی از مهم ترین فاکتورها، هنگام خرید، ابعاد محل مورد نظر است. یکی از مهم ترین مرحله های تولید شیشه سکوریت، سکوریت کردن شیشه خام است. در صورتی که اندازه ها مطابق معمول استاندارد باشد همان قیمت معمول است، اما در صورتی که حتی یک سانتیمتر بیشتر باشد باید از شیشه جام ویژه استفاده کرد که قیمت بالاتری دارد.

مورد دیگری که بر روی قیمت شیشه سکوریت، موثر است، ضخامت شیشه سکوریت است. مدت زمانی که شیشه ها در کوره قرار می گیرد با توجه به نوع ضخامت شیشه است. برای ضخامت هر میلی متر شیشه باید ۴۰ ثانیه در کوره باشد. شیشه های ۱۰ میلیمتر باید ۴۰۰ میلیمتر در کوره باشد. سپس توسط رولرهای استلس استیل با سرعت زیاد به بخش خنک کننده منتقل می شود و در معرض فشار هوای بالا توسط دستگاه سانتریفیوژها قرار می گیرد. با این روش شیشه ها سکوریت شده و در برابر شکستن مقاوم می شود. با این توضیحات کاملا مشخص است که هر چقدر ضخامت شیشه سکوریت بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر باشد.

با توجه به نوع کاربری از شیشه ثابت یا متحرک استفاده می شود. مثلا برای نرده های راه پله یا پارتیشن سرویس بهداشتی از شیشه ثابت استفاده می شود و برای درب دودبند و شیشه بالکنی تاشو از شیشه متحرک استفاده می شود که با توجه به تعداد یراق آلات و تعداد درب ها قیمت متفاوت است. قیمت شیشه ثابت از قیمت متحرک آن ارزان تر است.

از دیگر مواردی که بر روی قیمت شیشه سکوریت اثر می گذارد، یراق آلاتی است که برای نصب شیشه سکوریت واجب است. برای نصب این شیشه ها و استقرار آن بر روی زمین یا ساز=زه نیاز به یراق آلات است. شیشه های متحرک نیاز به یراق آلات بیشتری دارند، بنابراین قیمت بالاتری دارند. همچنینن نوع برند یراق آلات در قیمت اثر خود را می گذارد.

قیمت شیشه سکوریت مستقیم از کارخانه

یکی از خوبی های خرید مستقیم از کارخانه ها، این است که سود افراد واسطه حذف شده و مشتری پول کمتری نسبت به خرید در بازار می دهد. یکی دیگر از مزایای خرید مستقیم از کارخانه، حذف هزینه های حمل و نقل اضافی است. با اطلاع از قیمت شیشه سکوریت و خرید مستقیم، شما فقط یک بار هزینه حمل و نقل از کارخانه تا مقصد مورد نظر خود را می پردازید و هزینه های دیگر حذف می شود. شما می توانید در سایت ساز و کار اقدام به خرید انواع شیشه های سکوریت، یراق آلات مورد نیاز آن و … خرید نمایید. کارشناسان فنی ساز و کار، شما را در این امر به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد تا یک خرید راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *