با فروش اکانت کلش اف کلنز به درآمد بالایی برس!

با فروش اکانت کلش اف کلنز به درآمد بالایی برس!
  • 1400/9/1
  • الهه چگینی
  • 0

فروش اکانت کلش اف کلنز در سال های اولیه عرضه، با قیمت مناسب  تری نسبت به امروز انجام می شد. قیمت فروش اکانت کلش امروزه شاهد افت قابل توجهی بوده است ولی اکانت های این بازی همچنان در لیست گران ترین اکانت های بازی در بین بازی های موبایل قرار دارند.

بازی کلش اف کلنز در ۲ اوت ۲۰۱۲سال میلادی، در بازار بازی های موبایل عرضه گردید. این بازی از همان ماه های ابتدایی عرضه، توانست طرفداران و کاربران بسیار زیادی را به خود جلب نماید. بازی کلش آف کلنز جز معدود بازی های عرضه شده، برای موبایل می باشد که در ماه های ابتدایی عرضه توانسته است با  استقبال بی سابقه ای مواجه شود. استقبال بی نظیر از این بازی باعث شد‌، قیمت اکانت های کلش اف کلنز به سرعت افزایش یابد و این افزایش قیمت، توانست به یکی از دلایل جذب بیشتر کاربران به این بازی تبدیل شود. فروش اکانت کلش در سال های اولیه عرضه با قیمت مناسب تری نسبت به امروز انجام می شد. قیمت فروش اکانت کلش اف کلنز امروزه شاهد افت قابل توجهی بوده است ولی اکانت های این بازی همچنان در لیست گران ترین اکانت های بازی در بین بازی های موبایل قرار دارند. فروش اکانت کلش امروزه به یک بیزینس پر درآمد، برای کاربران پلیرهای این بازی تبدیل شده است. اگر شما هم به دنبال کسب درآمد از طریق فروش اکانت کلش می باشید، باید به این نکته توجه داشته باشید که اکانت های لول پایین و دهکده های ضعیف از قیمت خوبی برخوردار نمی باشند و اغلب پلیر های بازی به سراغ این اکانت ها نمی روند. اگر میخواهید از طریق فروش اکانت کلش اف کلنز خود به درآمد قابل توجهی دست یابید باید ماه های بسیار زیادی برای توسعه و افزایش قدرت دهکده خود تلاش نمایید. در ادامه به معرفی عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت فروش اکانت کلش اف کلنز می پردازیم.

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت فروش اکانت کلش اف کلنز

سطح تان هال :

تان هال در واقع همان ساختمان اصلی  و مرکز فرماندهی هر دهکده ای در بازی می باشد. سطح تان هال یکی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت اکانت کلش می باشد. افزایش سطح تان هال اجازه دسترسی به ساختمان های جدید، سطح جدیدی از ساختمان های قدیمی، نیرو های جدید، قهرمانان جدید و … را میدهد. افزایش سطح تان هال تاثیر بسیار چشمگیری بر روی قدرت دهکده، قابلیت ها و امکانات موجود در دهکده و … دارد. به عنوان مثال با بالا بردن سطح تان هال و رسیدن به لول ۷ میتوانید قفل پادشاه بربر را باز نمایید و با افزایش سطح تان هال به لول ۱۱ اجازه دسترسی و ساخت توپخانه عقاب برای شما صادر می شود. امروزه تان هال ۱۴ بالاترین سطح تان هال در دسترس کاربران می باشد که قیمت فروش اکانت کلش اف کلنز با تان هال چهارده بسیار بالا و قابل توجه می باشد. شرکت سوپرسل در بازه های زمانی نامنظم برای ارائه سطح جدید تان هال اقدام میکند. با معرفی سطح جدید تان هال، اکانت هایی که از سطح تان هال پایین تری برخوردار هستند افت میکند و اکانت هایی که بتوانند تان هال خود را به سطح جدید برسانند، با افزایش قیمت مواجه میشوند.

سطح دیوار ها :

دیوار یکی از قابلیت ها و امکانات موجود در دهکده های کلش آف کلنز می باشد که میتواند از دهکده شما در مقابل حملات زمینی دشمنان دفاع کند. تعداد دیوار های موجود در بازار با افزایش سطح تان هال زیاد می شود. قیمت دیوار های دهکده به نسبت سایر ساختمان ها بسیار اندک می باشد اما تعداد دیوار های موجود در بازی با بالا رفتن سطح تان هال به شدت افزایش پیدا میکند. این امر سبب میشود بالا بردن سطح تمامی دیوار ها به یک کار زمان بر و مشکل تبدیل شود. هزینه مورد نیاز برای افزایش سطح دیوار ها در کنار مدت زمان صرف شده برای ارتقای آن ها زیاد می باشد، بنابراین سطح دیوار ها به یکی عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت فروش اکانت کلش اف کلنز تبدیل شده اند.

سطح نیرو ها:

در بازی کلش آف کلنز نیروهایی مثل بربر، آرچر، غول، اژدها، بالن، گابلین، گراز سوار و… حضور دارند. برخی از این نیرو ها با کمک اکسیر عادی و برخی دیگر با کمک اکسیر سیاه ساخته می شوند. این نیرو ها هر کدام دارای قابلیت های متفاوتی می باشد که به شما در دفاع از دهکده خود و حمله به دهکده های دیگران کمک می کنند. با افزایش سطح و لول،  قدرت تهاجمی و دفاعی نیرو ها افزایش پیدا میکند و شما میتوانید دهکده حریف را بسیار راحت  نابود کنید. افزایش سطح نیرو ها نیاز به اکسیر، اکسیر سیاه و مدت زمان قابل توجهی می باشد. تاثیرات چشمگیر سطح نیرو ها بر روی عملکرد کاربران باعث شده است که، سطح نیرو ها به یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار بر روی قیمت فروش اکانت کلش اف کلنز تبدیل شود.

عوامل دیگری مثل سطح ساختمان ها، لول قهرمانان و … نیز بر روی فروش اکانت کلش اف کلنز تاثیر میگذارند.

 

خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز از طریق وب سایت کودک سنتر

کوک سنتربه ادرس اینترنتی coccenter.net ، معتبر ترین مرجع خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز در داخل ایران می باشد. علاقه مندان به این بازی میتوانند از طریق این وب سایت برای خرید یا فروش اکانت مدنظر خود اقدام نمایند. اگر قصد خرید یک دهکده قدرتمند را دارید، به شما توصیه می کنیم به وب سایت کوک سنتر مراجعه فرمایید. شما می توانید اکانت های کلش آف کلنز بسیار متنوعی، را از این وب سایت خریداری نمایید. در سایت کوک سنتر اکانت های کلش اف کلنز، با تنوع بسیار و قیمت بسیار مناسب، خدمت کاربران و علاقه مندان به این بازی ارائه می شوند. شما می توانید اکانت کلش اف کلنز مد نظر خود را با یک قیمت بسیار مناسب از کوک سنتر خریداری کنید و پس از ارتقای سطح آن، با قیمت بالا تری آن را بفروشید و برای خودتان کسب درآمد کنید. خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز می تواند به یک راه کسب درآمد بسیار راحت، هیجان انگیز و مناسب برای علاقه مندان به بازی های استراتژیک تبدیل شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *