معرفی شرکت ویرا شبکه در زمینه خدمات شبکه و فروش تجهیزات

معرفی شرکت ویرا شبکه در زمینه خدمات شبکه و فروش تجهیزات
  • 1400/9/1
  • مهری ایران دوست
  • 0

تست فلوک شبکه

 

برای استفاده از تست فلوک شبکه باید با نحوه کار تستر فلوک آشنا شوید. هر تستر فلوک از دو قسمت تشکیل شده است. هر قسمت دارای یک ورودی است که هر کدام از آنها به یک سر کابل یا پریز شبکه متصل می شود.

و با استفاده از ال ای دی یا صفحه‌‌ای که روی یکی از این دو قسمت نصب شده

نتیجه مورد نظر که پس از تست باید به شما نمایش داده شود ، از روی ال ای دی یا صفحه نمایش که روی یکی از این قسمت ها نصب شده است قابل مشاهده است.

در نتیجه نهایی که توسط دستگاه تست فلوک نمایش داده می شود ، قطعی کابل یا پریز ، نادرستی رنگ بندی پریز شبکه مشخص می شود.

در این دو قسمت ، قسمت اصلی دارای صفحه نمایش یا ال ای دی است که در پشت دستگاه ورودی باتری قرار دارد.

سیگنالی که وارد هر کدام از رشته سیم ها می شود ، توسط باتری که در قسمت اصلی دستگاه وجود دارد تامین می شود. این سیگنال پس از ورود به رشته کابل ها در قسمت دوم دستگاه که به سر دیگر این کابل متصل است دریافت می شود.

اگر در هر کدام از این کابل ها ، رشته سیمی قطع باشد مسلما سیگنال ارسال و دریافت مشاهده نمی شود.

نتیجه گیری نهایی این است که آن قسمت از تستر که دارای صفحه نمایش است پس از نشان دادن نتیجه مشخص می کند که آیا کابل شبکه به کلی قطع است و یا جز به جز مشخص می کند کدام یک از ۸ رشته سیم داخل کابل شبکه قطع شده است.

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که تست فلوک که دارای ال ای دی است اگر یک یا هشت ال ای دی آن روشن نشود نتیجه این است که کابل قطعی دارد.

انواع تستر کابل شبکه

تستر ساده شبکه با ال ای دی

 

تستر شبکه چیست طریقه کار با تستر شبکه

این مدل از تستر کابل شبکه مانند تمامی مدل های دیگر دارای دو بخش است ، در هر دو بخش این تستر شبکه تعداد ۸ ال ای دی را مشاهده می کنید. این ال ای دی ها به تعداد رشته سیم های درون کابل شبکه است که ۴ زوج به هم تابیده می باشند.

از این تستر می توانید در تست کابل شبکه و تست کابل تلفن استفاده کنید ، در بالای این تستر به غیر از دو ورودی RJ45 که برای تست شبکه استفاده می شود یک ورودی RJ11 برای تست کابل تلفن نیز قرار دارد.

تستر کابل شبکه دارای صفحه نمایش دیجیتال

 

این تستر شبکه نیز مانند تستر کابل شبکه قبل از دو بخش تشکیل شده است.

بخش اول که دارای باتری و صفحه نمایش است که به بخش اصلی شناخته می شود و بخش دیگر که بر خلاف این بخش دارای باتری و صفحه نمایش نمی باشد.

پس از تست با این تستر شبکه علاوه بر تشخیص قطع شدگی یا عدم قطع شدگی کابل ، متراژ کابل مورد بررسی را نیز به شما نمایش می دهد.

 

تستر چند کاره شبکه

 

این تستر نیز مانند تستر اول دارای ال ای دی برای نمایش وضعیت هر زوج سیم به تابیده می باشد و علاوه بر اینکه در تست کابل شبکه و کابل تلفن کاربرد دارد در دنیای دوربین های مدار بسته نیز برای تست کابل دوربین مدار بسته و تست کابل USB نیز استفاده می شود.

تستر حرفه‌ای شبکه

 

 

این تستر فلوک از دیگر مواردی که در بالا به شما نشان دادیم گران قیمت تر است. دلیل این اختلاف نیز ویژگی هایی است که در تستر فلوک های بالا وجود ندارد.

این تستر فلوک می تواند کابل شبکه ای که به آن متصل است را با متراژ دقیق به شما نمایش دهد و سپس نتیجه نهایی را ذخیره کند.

همچنین این تستر شبکه قابلیت این را دارد که کابل اصلی را از فرعی تشخیص دهد و مشخص کند که کدام کابل با کیفیت و کدام یک کیفیت نا مرغوبی دارد.

در ادامه باید در نظر داشته باشید که این تستر کابل شبکه متراژ دقیق هر یک از رشته سیم های داخلی کابل های شبکه را مشخص می کند و پس از بررسی نشان می دهد که کدام یک از سر های کابل شبکه به صورت اشتباه پانچ شده است.

این تستر فلوک از ویژگی های دیگری همچون تشخیص پیچ خوردگی یا صدمه دیدگی کابل و همچنین نمایش اینکه کدام قسمت از کابل قطع شده است را نیز دارد که این قابلیت برای کارشناس پسیو شبکه بسیار مفید است.

در انتها تمامی اطلاعات به دست آمده را ذخیره کرده و می توانید آنها را به اشتراک بگذارید.

ویرا شبکه کاسپین

شرکت ویرا شبکه کاسپین که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده است در زمینه های مشاوره، طراحی، نظارت، پیاده‌ سازی، اجرا و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ، مراکز داده و دوربین های مداربسته به صورت کاملا تخصصی فعال می باشد.

شرکت ویرا شبکه کاسپین ، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات لویتون و لگراند در ایران، با هدف دسترسی آسان مشتری به محصولات لویتون و ارائه بهترین خدمات پس از فروش، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ایران را در طی مراسمی رسمی افتتاح کرد.

نمایندگی فروش محصولات برندرکس لویتون

راه حلهای شبکه برندرکس لویتون LEVITON با انتخابی بی نظیر از محصولات و سیستمهای زیر بنایی شبکه با عمکرد بالا ، از شبکه های تجاری و مسکونی در سراسر جهان پشتیبانی می کند . محصولات شبکه این شرکت طیف وسیعی از تجهیزات را دربر میگیرد که می توان آن را بطور کلی اینگونه دسته بندی کرد .

۱- تجهیزات مسی (Copper System) و پریز های شبکه

۲- تجهیزات فیبر نوری (Fiber Solution)

نمایندگی فروش تجهیزات شبکه مسی برندرکس لویتون در ایران

تجهیزات شبکه مسی برندرکس لویتون شامل کابل شبکه ، کیستون، پچکورد، پچ پنل و سایر ابزار شبکه می باشد. که بطور مختصر به توضیح آن می پردازیم

نمایندگی کابل شبکه لویتون

کابل شبکه برندرکس لویتون تمام مس می باشد و در رده های مختلف موجود می باشد و شامل کابل شبکه Cat5e,Cat6, Cat6A و کابل Cat7 بصورت UTP,FTP,FFTP و SFTP می شود . لازم بذکر است تمامی این کابل ها فلوک پاس بوده و دارای تمامی استانداردهای بین المللی می باشد .

کیستون برندرکس لویتون

کیستون شبکه به عنوان کانکتور ارتباطی همانند کابل شبکه در ردهای Cat5e,Cat6,Cat6A بصورت فلزی و غیر فلزی قابل ارائه می باشد و متناسب با کابل شبکه در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد .

کیستون لویتون

پچکورد برندرکس لویتون

پچکورد شبکه لویتون در اندزاه و رنگ های مختلف در رده های Cat5e,Cat6 و Cat6A بصورت UTP و FTP موجود می باشند و جهت ارتباط سوییچ با پچپنل و یا ایستگاه های کاری با بستر شبکه مورد استفاده قرار میگیرد .

پچ کورد لویتون

پچپنل برندرکس لویتون

پچپنل برندرکس لویتون در اندازه های مختلف و اشکال مختلف بصورت رکمونت در رده های یاد شده موجود می باشد . البته برخی از پچپنل ها بصورت آنلودد (‌ بدون کیستون ) است که با توجه به نیاز از کیستون های مختلف درون آن می توان استفاده کرد .

برندرکس لویتون ( پریزهای دیواری توکار و روکار )

پریزهای دیواری برندرکس لویتون شامیل فیس پلیتهای تک پورت و دو پورت ، پریزهای برق در اندازه های مختلف جهت بکارگیری برروی دیوار و یا ترانک می باشند

پچ پنل لویتون

نمایندگی فروش تجهیزات فیبر نوری برندرکس لویتون

تجهیزات فیبر نوری برندرکس لویتون طیف وسیعی از محصولات این شرکت را دربر میگیرد و شامل کابل فیبر نوری ، پیگیتیل ، پچکورد های فیبر نوری ، آداپتور و پچپنل فیبر نوری و سایر متعلقات می شود . که تمامی تجهیزات بصورت مالتی مود و سینگل مود قابل ارائه می باشد .

نمایندگی لویتون درشرکت ویرا شبکه کاسپین به آدرس تهران – بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب – خیابان پیامبر-خیابان شاهد-کوچه وحدت چهارم-پلاک۸ -طبقه ۱ – واحد ۱ واقع و بر اساس استانداردهای روز شرکت لویتون مجهز شده است. این نمایندگی در روزهای کاری شنبه تا پنج‌شنبه آماده خدمت‌ رسانی به ایرانی ‌های عزیز می باشد.

شرکت ویرا شبکه کاسپین ، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش سوئیچ پلنت در ایران، با هدف دسترسی آسان مشتری به محصولات Planet و ارائه بهترین خدمات پس از فروش، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ایران را در طی مراسمی رسمی افتتاح کرد. در این مراسم، مدیر ارشد خدمات پس از فروش پلنت در ایران و مدیران ارشد و متخصصان حوزه تجهیزات شبکه حضور داشتند.

نمایندگی ویرا شبکه کاسپین در آدرس تهران – بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب – خیابان پیامبر-خیابان شاهد-کوچه وحدت چهارم-پلاک۸ -طبقه ۱ – واحد ۱ واقع و بر اساس استانداردهای روز شرکت جهانی Planet مجهز شده است. این نمایندگی در روزهای کاری شنبه تا پنج‌شنبه آماده خدمت‌ رسانی به ایرانی ‌های عزیز می باشد.

شرکت planet یک شرکت تایوانی است که در زمینه تجهیزات شبکه در سطح جهانی فعالیت می نماید.

PLANET Technology Corporation یکی از پیشگامان جهانی ارائه محصولات و راه حل های مبتنی بر آی پی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط، شرکت ها و بازارهای در حال توسعه است.

PLANET در سال ۱۹۹۳ تأسیس شد و برای ارائه راه حل های با کیفیت بالا با ارائه طیف وسیعی از محصولات برای رفع نیازهای رو به رشد جوامع مختلف از کسب و کار، آموزش، امور مالی، بهداشت، صنعت و غیره ایجاد شد.

تمام تکنولوژی ها ی محصولات شرکت پلنت بر اساس مفهوم Activating IP Power به مشتریان ارائه می شود و مزایای آن به عنوان صرفه جویی در مصرف انرژی، سهولت نصب و هزینه موثر مشخص می شود.

PLANET بر اساس فلسفه ۳R به راه خود ادامه می دهد:

Right Time, Right Product, Right Price

استراتژی ۳R:

زمان مناسب، محصول مناسب، قیمت مناسب. با قرار دادن استراتژی ۳R در عمل، ما محصولات مناسب را در زمان مناسب به بازار عرضه و با قیمت مناسب به فروش می رسانیم . PLANET قصد دارد تا رضایت مشتریان را در مورد نیازهای تجاری و تکنولوژیکی به حداکثر برساند. در این راستا، استراتژی ۳R کلید موفقیت برای PLANET است، که منعکس کننده فرهنگ سازمانی PLANET می باشد که به دنبال رشد و هدایت است.

یکی از مهمترین تولیدات شرکت پلنت سوییچ‌های شبکه است که قابلیت‌هایی مانند نصب و راه اندازی ساده، عملکرد فوق العاده، دسترسی و مدیریت آسان، امکانات کاربردی فراوان و قیمت مناسب در برابر کیفیت بالا را دارا هستند.

سوییچ‌های پلنت قابلیت اتصال سریع به شبکه را دارند و به شکل خودکار نوع اتصال به دستگاه‌ها و سرعت انتقال داده را مشخص می‌کنند. به همین دلیل انتقال داده در بستری امن که مرتبط با سرور است، صورت می‌گیرد. این سوییچ‌ها برای اتصال پیوسته از قابلیتی به نام Store-and-Forward استفاده می‌کنند تا ترافیک داده در مسیرهای شبکه کاهش پیدا کرده و خللی در روند انتقال داده رخ ندهد.

 

انواع سوئیچ‌ پلنت

سوییچ‌های شبکه پلنت به شکل ۵ تا ۵۰۰ پورتی طراحی شده و با ویژگی‌هایی نظیر مسیریابی لایه سخت افزاری IPv4 و IPv6 برای شرکت‌های بزرگ و شبکه‌های گسترده کاملا مناسب هستند. همچنین اغلب سوییچ‌های پلنت دارای صفحه نمایشگر لمسی هستند که کار را برای کاربران بسیار راحت می‌کند.

 

سوییچ‌های صنعتی پلنت برای استفاده در فضای بیرونی طراحی شده‌اند.

این سوئیچ‌ها قابلیت کار در دمای ۴۰- تا ۷۵ درجه سانتیگراد را دارند. از انواع این سوئیچ ها به غیر مدیریتی، مدیریتی و POE به بازار عرضه میتوان اشاره کرد.

 

  • سوئیچ‌های مدیریتی

سوئیچ‌های مدیریتی پلنت ؛ بسته به مدلشان برای کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک کاربرد دارند.

این سوییچ‌ها را که به شکل ۲ لایه یا ۳ لایه طراحی شده اند، می‌توان پیکربندی کرد.

این سوییچ‌ها در انواع ۸ پورت، ۱۶ پورت، ۲۴ پورت و ۴۸ پورت و مقادیر بالاتر به بازار عرضه می‌شوند.

 

  • سوئیچ‌های غیرمدیریتی

سوییچ‌های غیر مدیریتی پلنت برای اتصال تجهیزات شبکه به هم باید به منبع تغذیه وصل شود و نیازی به برنامه‌نویسی و پیکربندی ندارد. از این رو برای مصارف خانگی و شبکه‌های کوچک کارایی دارد.

نصب و راه اندازی و استفاده از این سوئیچ ها بسیار آسان است.

سوئیچ‌های غیرمدیریتی در انواع ۸ پورت، ۱۶ پورت، ۲۴ پورت و ۴۸ پورت و در سرعت‌های ۱۰/۱۰۰ و ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه در بازار عرضه می‌شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *