طراحی وب سایت محلی سودمند است ؟

طراحی وب سایت محلی سودمند است ؟
  • 1400/9/3
  • الهه چگینی
  • 0

سوالی که ذهن بسیاری از مخاطبان را دگیر می کند ، این است که آیا طراحی وب سایت با نگرش محلی در شهر های کوچک منفعتی برایشان دارد یا خیر ؟ جواب بلی است . چرا که وب سایت می تواند باعث ارتباط متسمر و ساده بین مخاطبان و کسب و کار شما باشد . به عنوان مثال اگر شما در کرمان زندگی می کنید باید بدانید طراحی سایت در کرمان می تواند، شما را به تمامی کاربران کرمانی معرفی نماید و یا در وب سایت هایی که کاربران با یکدیگر ارتباط دارند ( مانند سایت های آگهی ) باعث سهولت ارتباط بین کاربران خواهد شد و به سادگی یکدیگر را پیدا خواهند کرد .

آیا می توان وب سایت های محلی را به وب سایت کشوری توسعه داد

در حقیقت این کار می تواند کمی مشکل باشد ، زیرا موتور های جستجو گر گوگل وب سایت شما را به صورت یک پلتفرم منطقه ای درک کرده اند و در صورتی که با تغییر مسیر کسب و کار اینترنتی شما از شهری مانند کرمان به کل کشور می تواند باعث درک غلط موتور های جستجوگر از وب سایت شما شود . بنا بر این پیشنهاد می شود از همان ابتدا راه خود را انتخاب نمایید و سپس شروع به تولید محتوا کنید .

چه شرکت هایی می توانند وب سایت های محلی طراحی کنند ؟

تمام شرکت های طراحی سایت می توانند سایت شما را پیاده سازی نمایند ، اما پیشنهاد می شود وب سایت شما توسط شرکت هایی در شهر شما طراحی گردد؛ زیرا توسعه و پشتیبانی سایت از طراحی آن مهم تر است . به عنوان مثال اگر شما در شهر کرمان زندگی می کنید شرکت فروغ گستر گزینه مناسبی بود و نمونه کارهای زیاد و رضایت مشتریان گواه این موضوع است.

بازایابی وب سایت های محلی

برای بازاریابی و مارکتینگ در وب سایت های محلی باید کمی خلاق باشید و بتوانید وب سایت تان را بر سر زبان های مردم شهر بی اندازید . کار سختی نیست ؛ در ادامه چند راهکار جهت جذب مخاطب و بازاریابی وب سایت محلی به شما معرفی خواهیم کرد  :

سئوی وب سایت محلی :

وقتی نام سئو را می شنویم ، ناخداگاه با واژه رقابت روبرو می شویم . به این معنی که در میان چه تعداد وب سایت، باید  سایت ما به اولین نتایج جستجو سعود کند .سئو مجموعه ای از فرآیند هایی می باشد که به وب سایت شما امکان دیده شدن بیشتری می دهد، تا در نتایج اول گوگل قرار گیرد. بنا بر این هر چقدر رقابت کم تر باشد هزینه نیز بسیار کم تر خواهد شد . به عنوان مثال همین واژه سئو ؛ اگر کسب و کار شما در ارتباط با خدمات سئو سایت فعالیت می کند ، اگر بازار هدف شما کرمان باشد زمان و هزینه کم تری در انتظار شماست؛ اما اگر نتایج کشوری مد نظرتان باشد، کار شما سخت خواهد بود و هزینه ای گزاف در انتظارتان . بنا بر این بهتر است با واژه ای مانند سئو در کرمان کار را آغاز نمایید.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی :

شبکه های اجتماعی همواره یکی از سودمند ترین و ارزان ترین راه های بازاریابی و تبلیغات است . در مرحله اول می بایست بازار هدف خود را معین کنید و مشتریان را هدف بگیرید. و پس از آن باید بدانید، در شبکه های اجتماعی مخصوصا برای بازاریابی وب سایت های محلی مهم ترین عناصر پیشرفت : تولید محتوا، تبلیغات و در نهایت ارتباط موثر و پایدار با مشتریان است . در نظر داشته باشید در بازاریابی شبکه های اجتماعی برای وب سایت های محلی ، نسبت به وب سایت های کشوری کار بسیار آسان تر و کم هزینه تر است . به عنوان مثال در وب سایت محلی با گستره شهری مانند کرمان بازار هدف شما چند صد هزار نفر است ، اما در صورتی که گستره فعالیت شما در کشور باشد، این عدد به چندین میلیون نفر خواهد رسید.

تبلیغات وب سایت در رسانه های محلی :

عموما رسانه های محلی هزینه بسیار کمی نسبت به رسانه های سراسری دارند ، بنا بر این بعد از تحقیق از میزان محبوبیت رسانه و تعداد مخاطبان آن ، دست به کار شوید و تبلیغ خود را منتشر کنید .

در آخر اگر تصمیم به طراحی وب سایت با نگرش محلی دارید ، شرکت فروغ گستر ، گزینه مناسبی خواهد بود . سایت شرکت فروغ گستر )

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *