قیمت میلگرد | لیست قیمت میلگرد اهواز، بناب و فایکو

قیمت میلگرد | لیست قیمت میلگرد اهواز، بناب و فایکو
  • 1400/9/3
  • مجید جعفری
  • 0

قیمت میلگرد را به صورت لحظه ای در آهن پویا ببینید. ساختمان ‌ها برای داشتن استحکام و مقاومت نیاز به ابزارهای ویژه ‌ای دارند که در این میان باید به نقش میلگرد در بتن اشاره کرد. نقش میلگرد در بتن برای داشتن ساختمانی مستحکم و مقاوم بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که میلگرد نقش مهمی را ایفا می کند، در نتیجه کیفیت و استحکام آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و مهم است که آن را از کجا و چه برندی تهیه می کنید. با آهن پویا خیالتان از بابت کیفیت میلگرد سفارشی خود کاملا راحت باشد؛ آهن آلات  آهن پویا با بیش از ۱۰ سال تجربه در این زمینه و داشتن نمایندگی رسمی از تمام کارخانه های فولاد، به شما این اطمینان را می دهد که بهترین و با کیفیت ترین میلگردها را به شما تحویل می دهد.

از آنطرف هم از قدیم الایام ضرب المثل “هرچقدر پول بدی همونقدر آش می خوری” را بارها شنیده ایم و همین هم باعث نگرانی از هزینه و قیمت میلگرد شده است. آهن پویا به کمک شما آمده تا بتوانید با کیفیت ترین میلگردها را با نازل ترین و بهترین قیمت، آن هم به صورت اینترنتی و به راحتی خریداری نمایید.

میلگرد باعث مقاوم شدن بتن در برابر نیروهای کششی و چرخشی شده و در زمان اعمال نیروهای کششی به بتن، مانع ترک خوردن و شکستن می‌شود. امروزه در تمام پروژه‌های ساخت و ساز از این نوع فولاد برای تقویت بتن استفاده می شود. این محصول از جنس فولاد ساخته شده و بر اساس ظاهر، نوع و سایز به انواع مختلفی تقسیم می شود. هر یک از این مدل ها قیمت های مختلفی دارند که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم؛ پس با این مطلب از آهن پویا همراه شوید.

قیمت میلگرد

در سراسر دنیا از استانداردهای مختلفی در تولید میلگرد استفاده می شود. مطابق با هر استاندارد محصول نهایی مشخصات فیزیکی، خواص مکانیکی و آنالیز شیمیایی منحصر به فردی دارد. JIS ژاپن، DIN آلمان و ASTM آمریکا از جمله رایج ترین استانداردهای مورد استفاده در تولید میلگرد هستند. در بازار آهن آلات ایران محصولات میلگرد با استانداردهای ملی ایران، روسی و آلمانی خرید و فروش می شود. به طور کلی انواع میلگرد در بازار به دو دسته ساده و آجدار تقسیم بندی می شوند.

این دو مدل محصول علاوه بر ظاهر، در خواص مکانیکی و شیمیایی نیز با هم تفاوت دارند. همچنین تفاوت قیمت میلگرد ساده و آجدار را نیز نباید از یاد برد. در کنار این دو گروه، میلگرد استیل دسته بندی جداگانه ای را به خود اختصاص می دهد؛ زیرا نوع خاص آلیاژ، باعث متمایز شدن آن می شود. در ادامه رابطه با قیمت میلگرد در هر گروه و ویژگی های هر یک بیشتر بحث خواهد شد.

میلگرد ساده محصولی است بدون آج تولید می شود. معادل لاتین این محصول plain rebar است. این میلگرد معمولا به صورت شفت مورد استفاده قرار می‌گیرد. میلگرد ساده بدون آجدار تولید می شود؛ زیرا درون بتن و به منظور مسلح کردن بتن مورد استفاده قرار نمی گیرد. در ایران میلگرد ساده با استاندارد A1 تولید می شود. طبق این استاندارد میزان کربن و منگنز فولاد استفاده شده کمتر از میلگرد آجدار است. به همین دلیل استحکام میلگرد ساده کمتر از نوع آجدار است. به دلیل وجود همین تفاوت هاست که قیمت میلگرد ساده نیز اندکی تفاوت با قیمت میلگرد آجدار دارد.

لیست قیمت میلگرد اهواز، بناب و فایکو

تقریبا در تمامی استان های کشور حداقل یک کارخانه تولید کننده میلگرد وجود دارد. طبق آخرین آمارها استان های آذربایجان شرقی، قزوین، خوزستان، اصفهان و یزد قطب‌های تولید میلگرد در ایران هستند.
میلگرد میانه، بناب، فایکو، اهواز، تیکمه داش و تعدادی دیگر از کارخانه ها معتبرترین برندهای کشور را تشکیل می دهند. در استان قزوین میلگرد قزوین و آریان فولاد و تعدادی کارخانه دیگر معروف ترین برندها هستند.  قیمت میلگرد ۱۴ اهواز از جمله پر طرفدارترین میلگرد اهواز در ساختمان سازی است.
قطعا پیدا کردن لیست قیمت میلگرد هر یک از کارخانه ها و سپس مقایسه قیمت و ویژگی های هر یک با یکدیگر کار سختی است. شما می توانید از طریق سایت آهن پویا لیست قیمت میلگرد اهواز، بناب و فایکو  را به راحتی مشاهده کنید. برای راهنمایی و مشورت در این امور نیز، می توانید از کارشناسان آهن پویا کمک بگیرید. فقط کافی است از طریق شماره تماس های موجود در سایت با آنها تماس بگیرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *