امکانات المنتور پرو | خرید Elementorpro به همراه لایسنس اورجینال آن

امکانات المنتور پرو | خرید Elementorpro به همراه لایسنس اورجینال آن
  • 1400/9/6
  • مهیار سوری
  • 0

المنتور افزونه­ای است که هر کاربر وردپرس آن را می‌شناسد و به نحوی با آن سروکار دارد. این پلاگین از محبوب ترین افزونه‌های صفحه ساز وردپرس است.

همین طور که میدانید المنتور به عنوان یک افزونه‌ی فریمیوم معرفی می‌شود زیرا در دو نسخه‌ی رایگان و پولی (المنتور پرو) در دسترس است. که هرکدام از آن ها ویژگی ها و امکانات منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند.

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی ها و امکانات المنتور پرو بپردازیم. در آخر نیز لینک معتبری برای خرید ElementorPro به همراه لایسنس اورجینال آن قرارداده ایم تا در صورت نیاز به این افزونه، نسخه‌ی اصلی و مطمئن آن را خریداری کنید. بنابراین تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

المنتور پرو

۱۰ مورد از بهترین ویژگی های المنتور پرو (ElementorPro)

قبل از اینکه بخواهیم امکانات  المنتور پرو را توضیح دهیم، لازم است یادآوری کنیم که شما علاوه بر استفاده از نسخه‌ی پرمیوم المنتور، می‌توانید برای گسترش عملکرد Elementor  از افزونه‌ها و افزودنی های جانبی آن نیز استفاده کنید.

افزونه‌هایی مثل Elementskit، PowerPack، Addons و … که با نصب آن ها می‌توانید به صورت حرفه‌ای‌تری از المنتور بهره‌مند شوید.

اما اگر ترجیح می‌دهید به جای این افزودنی ها، نسخه‌ی المنتور خود را به Elementor Pro ارتقا دهید و هنوز نمی‌دانید چه ویژگی‌هایی را می‌توانید از این نسخه به کارگیرید، در ادامه به شما توضیح خواهیم داد.

دارای قابلیت تم ساز

شما به کمک این ویژگی می‌توانید در هر کجای قالب که بخواهید تغییراتی را اعمال و سفارشی‌سازی کنید.
یعنی به‌عنوان‌مثال، این امکان را دارید که یک الگوی هدر سفارشی خاصی را تنظیم کنید تا در یک پست خاص، صفحه، و یا کل وب سایت و … اعمال و نمایش داده شود. به عبارت دیگر، می‌توانید با ایجاد چندین قالب سفارشی برای یک قسمت مثل هدر، طرح‌بندی‌های مختلفی از آن قسمت داشته باشید. مزیت دیگری که دارد این است که گزینه های سفارشی‌سازی نامحدودی را در اختیار شما قرار می­دهد.
این در حالی است که قبلاً نیاز بود برای ایجاد یک افزونه و قالب در وردپرس یا اعمال تغییرات در آن ها، به زبان های PHP یا جاوا اسکریپت مسلط باشیم. اما اکنون با ظهور این نسخه از المنتور و ویژگی های آن می‌توان قالب وردپرس را بدون نیاز به کدنویسی تغییر داد.

قابلیت ساخت فروشگاه یا WooCommerce

یکی دیگر از ویژگی های المنتور پرو، ایجاد فروشگاه برای وب سایت است. یعنی با این افزونه دیگر نیازی به خرید ووکامرس ندارید. زیرا می‌توان در ویرایشگر المنتور قسمت های مربوط به ووکامرس، مثل صفحه تک‌محصول، صفحه سبد خرید، صفحه پرداخت، حساب من و … را مطابق با سلیقه‌ی خود سفارشی‌سازی کنید.

دارای قابلیت فرم ساز

با خرید المنتور پرو ، شما امکان دسترسی به ویجت فرم را خواهید داشت. می‌توانید از این ویجت برای اضافه کردن فرم به قالب و صفحه استفاده کنید.
به‌واسطه‌ی فیلدهای مختلفی که این ویجت دارد مثل متن، ایمیل، چک باکس، تاریخ، کلمه عبور، پذیرش/عدم پذیرش و … ، به شما امکان می‌دهد طیف گسترده ای از انواع فرم ها را ایجاد کنید.
می‌توانید فرم خود را با reCAPTCHA نیز ادغام کرده تا در مقابل هرزنامه‌ها و اسپم محافظت شود. همچنین شما این امکان را دارید تا از ویجت Form برای ایجاد ثبت نام در وب سایت خود استفاده کنید یا یک فرم چندمرحله ای بسازید و تجربه‌ی کاربری بهتری را ایجاد کنید.
فرم ساز المنتور

دارای قابلیت Popup ساز

Popup builder یکی از ویژگی هایی است که می‌توانید پس از ارتقای نسخه‌ی المنتور خود به Elementor Pro آن را داشته باشید. این ویژگی به شما کمک می­کند تا بدون کدنویسی، پاپ آپ های زیبایی را در وب سایت خود ایجاد کنید. حتی می‌توانید از قالب های آماده Popup برای تسریع در گردش کار خود استفاده نمایید. بیش از ۱۰۰ قالب پاپ آپ آماده مثل پنجره های بازشو اشتراک ایمیل، پنجره های بازشو رضایت کوکی، نوارهای اعلان و … توسط Elementor pro ارائه شده است.
شما همچنین امکان تغییر تنظیمات پاپ آپ ها از لحاظ مکان ظاهر شدن و شرایط نمایش آن ها را خواهید داشت.

قابلیت ادغام با افزونه‌های جانبی

این خصوصیت از المنتور پرو یعنی شما می‌توانید با استفاده از یکسری برنامه های جانبی، وب سایت منحصربه‌فرد و متفاوتی را داشته باشید. مثلاً با ترکیب ویجت فرم و برنامه ای مثل Mailchimp ، آن را به خدمات ایمیل مارکتینگ متصل کنید.
نمونه هایی از این برنامه های جانبی که امکان اتصال با Elementor Pro را خواهند داشت به شرح ذیل است:

    • GetResponse
    • ActiveCampaign
    • MailerLite
    • ConverKit
    • MailPoet
    • Mailchimp
    • Drip
    • و …

سفارشی کردن CSS

درست است که Elementor به شما این امکان را می‌دهد که بدون سروکار داشتن با CSS صفحات زیبایی در سایت وردپرسی خود ایجاد کنید. اما، اگر می‌خواهید یک وب سایت کاملاً منحصربه‌فرد و خاصی را بسازید، می‌توانید مهارت های CSS خود را به کار گیرید. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا ویژگی های CSS را که هنوز در المنتور در دسترس نیستند، پیاده سازی کنید، مانند CSS Transform برای اضافه کردن یک افکت شناور شیک به المنتور.
شما همچنین می‌توانید CSS سفارشی را به هر المان و عنصر المنتور مثل بخش، ستون یا ویجت اضافه کنید.
برای افزودن CSS سفارشی می‌توانید به بلوک Custom CSS در زیر تب Advanced در پنل تنظیمات (سمت چپ) در ویرایشگر Elementor مراجعه کنید.
css سفارشی

جلوه های حرکتی

المنتور پرو دارای تنظیماتی است که به شما امکان می‌دهد جلوه های حرکتی را روی المان و عنصر مدنظر خود اعمال کنید. شما می‌توانید از این ویژگی برای افزودن جلوه های انیمیشن به صفحه‌ی مدنظر، بدون نیاز به دانش جاوا اسکریپت استفاده کنید. می‌توانید این ویژگی را با ابزارک انیمیشن Lottie ترکیب کنید تا جلوه های انیمیشن را فراتر ببرید.
جلوه های حرکتی ارائه شده توسط Elementor Pro به دو نوع تقسیم می‌شوند: افکت اسکرول و افکت ماوس. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید گزینه  sticky  را برای یک بخش و یا ویجت ها درنظر بگیرید.

دارای بیش از ۳۰۰ قالب آماده

شما در المنتور دو گزینه برای ایجاد یک صفحه یا قالب دارید. یا اینکه، می‌توانید صفحه را از ابتدا با استفاده از طرح مدنظر خود بسازید و یا اینکه صفحه را با استفاده از یک قالب آماده­ی ارائه شده در کتابخانه Elementor ایجاد کنید. وقتی از Elementor Pro استفاده می‌کنید، به تمام الگو و قالب‌های آماده­ی موجود در کتابخانه که دارای بیش از ۳۰۰ قالب هستند، دسترسی خواهید داشت، خصوصاً آن‌هایی که دارای برچسب “PRO” می­باشند. می‌توانید روی نماد پوشه در صفحه‌ی ویرایشگر Elementor کلیک کنید تا کتابخانه الگو باز شود.

ویرایشگر کامل سایت

مفهوم ویرایشگر کامل سایت یعنی اینکه شما می‌توانید دو یا چند عنصر از وب سایت خود را از یک مکان ویرایش کنید. با این ویژگی از المنتور شما قادر خواهید بود پاورقی، هدر و طراحی یک تک پست یا صفحه‌ی دسته را از یک قسمت ویرایش کنید.
فرض کنید در حال ویرایش قالب سفارشی تک پست وب سایت خود هستید و می‌خواهید تغییراتی در هدر ایجاد کنید. در چنین حالتی، برای ایجاد تغییرات در هدر، نیازی به بستن ویرایشگر Elementor ندارید. به‌سادگی می‌توانید ماوس خود را روی هدر (یا پاورقی) نگه‌دارید و روی زبانه‌ی زردرنگ ویرایش صفحه کلیک کنید.

پیوندهای قابل اجرا

 

زمانی که شما درحال ایجاد یک صفحه لندینگ با استفاده از المنتور پرو هستید، می‌توانید عمل خاصی را به آن اضافه کنید. به‌عنوان‌مثال، ممکن است بخواهید بازدیدکنندگان از طریق واتس آپ یا ایمیل با شما تماس بگیرند. Elementor Pro به شما این امکان را می‌دهد که یک عملکرد خاص را روی یک دکمه یا پیوند تعریف و اضافه کنید. از این ویژگی می‌توان برای اضافه کردن دکمه واتس‌اپ، دکمه ایمیل و غیره به صفحه فرود استفاده کرد. اقدامات دیگری که می‌توانید از آن ها بهره‌مند شوید شامل موارد زیر است:

  • ارسال ایمیل
  • تماس از طریق واتس اپ
  • ارسال پیامک (اس ام اس)
  • دکمه تماس بگیر
  • ایجاد چت اسکایپ
  • ایجاد چت مسنجر
  • ایجاد چت وایبر
  • اضافه کردن رویداد به تقویم Google
  • اضافه کردن رویداد به تقویم Outlook
  • اضافه کردن رویداد به تقویم یاهو

برای تنظیم این‌گونه اقدامات، کافی است روی نمادی که در فیلد پیوند واقع شده، کلیک کنید و URL تماس را انتخاب نماید. و در نهایت با کلیک بر روی نماد Setting عملکرد موردنظر را تنظیم و انتخاب کنید.

جمع‌بندی نهایی

المنتور به عنوان یک افزونه‌ی صفحه ساز وردپرس توانسته تاکنون طرفداران زیادی را به خود جذب کند. ویژگی ها و امکانات ارائه شده برای طراحی یک سایت و صفحات آن به کمک المنتور، شاید مهم‌ترین و اصلی‌ترین پارامتری باشد که آن را از دیگر صفحه سازها متمایز کرده است.

قطعاً استفاده از نسخه‌ی پولی و معتبر آن به همراه لایسنس اورجینال، دست شما را برای یک طراحی منحصربه‌فرد بیشتر باز می‌گذارد. زیرا با خرید Elementorpro دسترسی شما به امکانات حرفه‌ای‌تر بیشتر و بهتر خواهد بود.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *