خرید فالوور اینستاگرام – چرا فالوور بخریم؟ – فالووریاب

خرید فالوور اینستاگرام – چرا فالوور بخریم؟ – فالووریاب
  • 1400/9/6
  • مجید جعفری
  • 4

داشتن مخاطب زیاد در تمام رسانه‌های اجتماعی اعم از تلگرام، توییتر، لینکدین، اینستاگرام و… به عنوان یک نقطه قوت محسوب می‌شود. صرف نظر از نوع کسب و کار یا فعالیت مجازی که دارید، هر چه مخاطبان بیشتری داشته باشید، مشتری بیشتر، فروش بیشتر و نهایتا سود بیشتری خواهید داشت. در واقع هر چه تعداد مخاطبین شما بیشتر باشد، محتوایی که در پیجتان می‌گذارید بیشتر دیده می‌شود. از طرفی اینستاگرام در سال‌های اخیر به عنوان پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی مطرح شده است. وقتی این دو موضوع را کنار هم قرار دهیم، قبول این که تمایل به داشتن تعداد بیشتر فالوور اینستاگرام خواسته‌ی بسیاری از افراد و برندها است و برای رسیدن به آن حاضرند بهای زیادی هم بپردازند بسیار آسان می‌شود. راه‌های متفاوتی برای جذب فالوور وجود دارد. تبلیغ و تبادل، انواع کمپین، محتوای جذاب و… اما در این میان خرید فالوور اینستاگرام انتخاب اول خیلی‌هاست. در پاسخ به این سوال که چرا فالوور بخریم و مزایای خرید فالوور واقعی اینستاگرام می‌توان از چند مورد اصلی نام برد. برای این که بدانید خرید فالوور اینستاگرام چه مزایا و نکات مثبتی دارد و چقدر می‌تواند به توسعه کسب و کار شما کمک کند این مطلب را تا انتها بخوانید.

خرید فالوور اینستاگرام

با افزایش تعداد کاربران در اینستاگرام و تبدیل آن به محیطی جذاب برای تبلیغات و توسعه کسب و کار، تمایل افراد به افزایش فالوورهایشان به صورت سریع‌تر نیز زیاد شد. متخصصین حوزه وب و مارکتینگ هم برای تسهیل این موضوع دست به کار شدند و سایت‌ها و ربات‌هایی طراحی کردند که هر کدام به روش خاص و با کیفیت متفاوت از دیگری، اقدام به جذب فالوور می‌کند. در واقع خرید فالوور اینستاگرام به معنای خریدن خدمات ارائه شده توسط این مجموعه‌ها است و ربطی به خود اینستاگرام ندارد. فالوورهای خریداری شده نیز می‌توانند فیک یا واقعی باشند که البته اخیرا داشتن فالوور فیک در اینستاگرام به یک نقطه ضعف تبدیل شده است. چرا که در الگوریتم جدید اینستاگرام داشتن تعامل بالا با فالوورها و کاربران به عنوان ملاک اصلی برای رتبه بندی پیج به شمار می‌رود و فالوورهای فیک به خاطر این که عملا فعالیتی ندارند، میزان اینتراکشن نسبت به تعداد فالوور را شدیدا کاهش می‌دهند. در بین ارائه کنندگان سرویس‌های گوناگون مربوط به خرید فالوور واقعی اینستاگرام، سایت فالووریاب یکی از بهترین و معروف‌ترین مجموعه‌ها است.

 

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام واقعی مزایای زیادی دارد که باعث استقبال افراد از این راه برای افزایش مخاطب شده است. سرعت بالا، عدم نیاز به صرف زمان و انرژی زیاد، جلب اطمینان دیگر کاربران و عدم ریزش و از دست دادن فالوورها از مزایای اصلی خرید فالوور اینستاگرام هستند که در ادامه مطلب هر کدام به تفصیل شرح داده شده‌اند.

 

۱-سرعت بالا در افزایش تعداد مخاطبین

همانطور که در مقدمه گفته شد، راه‌های مختلفی برای جذب فالوور وجود دارد. اما از بین این راه‌ها، خرید فالوور سریع‌ترین روش برای افزایش فالوور و نهایتا گسترش پیج و برند شما محسوب می‌شود. چرا که برای تهیه محتوا یا تبلیغ باید زمان بیشتری صرف کنید. اما خرید فالوور واقعی به زمان زیادی نیاز ندارد. کافی است پکیج مورد نظرتان را تهیه و فعال کنید. در صورتی که از فالووریاب برای افزایش فالوور استفاده کنید، کافی است پس از خریدن پکیج و تنظیم اکانت فقط فعالیت عادی در پیجتان داشته باشید تا فالوورها افزایش پیدا کنند. البته اگر در کنار خرید فالوور به تولید محتوای مناسب و جذاب هم بپردازید قطعا سرعت افزایش فالوور بالا می‌رود. خرید فالوور برای پیج‌های جدید و کسب و کارهای نوپا اقدامی پر سود به شمار می‌رود.

۲- عدم نیاز به صرف زمان طولانی

فعالیت در اینستاگرام برای بسیاری افراد زمان‌بر است. مخصوصا برای صاحبان کسب و کار که معمولا دغدغه‌های زیادی دارند و زمان چندانی برای گذاشتن پست و استوری روزانه در اینستاگرام ندارند. خرید فالوور این امکان را برای این افراد فراهم می‌کند که با حداقل فعالیت در اینستاگرام باز هم مخاطبان خود را افزایش بدهند. البته می‌توان از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مارکتینگ نیز برای تولید محتوای پیج اینستاگرام استفاده کرد. اما نهایتا خرید فالوور به زمان زیادی نیاز ندارد و ربات‌ها به صورت خودکار این کار را انجام می‌دهند.

۳- جلب اطمینان و رضایت مخاطب

داشتن تعداد زیاد فالوور واقعی به معنای داشتن همراهانی شناخته شده در فضای مجازی است. همین موضوع تاثیر مثبتی  روی مخاطبین تازه‌وارد دارد و باعث می‌شود افرادی که برای اولین بار یک پیج را می‌بینند راحت‌تر به آن اعتماد کنند. فرض کنید ۲ پیج فروش لباس دیده‌اید. یکی ۱۲۰ نفر فالوور دارد و دیگری ۳۰۰ نفر. هر دو پیج هم به یک میزان فعال هستند و محتوای مشابهی هم دارند. قطعا پیجی را که فالوور بیشتری دارد برای خرید کردن انتخاب می‌کنید. به غیر از این موضوع، خود اینستاگرام هم نهایتا به تعداد فالوورهای یک پیج اهمیت می‌دهد. البته به شرطی که فالوورها واقعی و فعال باشند. اگر فالوور فیک بخرید اطمینان به خودتان را هم از اینستاگرام و هم از کاربران آن سلب کرده‌اید.

۴- بعد از خرید، با ریزش فالوور مواجه نمی‌شوید.

یکی از مشکلاتی که در دیگر روش‌های جذب فالوور مثل تبلیغات یا کمپین ها وجود دارد، این است که کاربران ابتدا پیج شما را فالو می‌کنند و بعد از پایان کمپین آن را آنفالو می‌کنند. یا اگر از طریق تبلیغات شما را فالو کرده باشند، احتمال این که بعد از مدتی از پیجتان بروند بیشتر است. اما وقتی با خرید فالوور دست به  افزایش مخاطبین اینستاگرامیتان می‌زنید، چون این فالوورها واقعی هستند و مطابق با روند فعالیت ربات فالووریاب با میل خودشان شما را دنبال کرده‌اند، احتمال این که بعدا آنفالو کنند خیلی کمتر است.

جمع‌بندی

خرید فالوور تاثیرات مثبت زیادی بر کسب و کارهای اینستاگرامی دارد. چرا که در زمان کوتاه و بدون صرف انرژی کافی است از طریق یکی از ارائه دهندگان خدمات پیج اینستاگرام و سوشال مدیا اقدام به خرید فالوور کنید و طبق دستورالعمل همان مجموعه شروع به جذب فالوور کنید. در نظر داشته باشید هیچ محدودیتی برای تعداد فالوور خریداری شده وجود ندارد، اما این که فالوور واقعی بخرید بسیار مهم است. چرا که اگر فالوور فیک باشد تاثیر معکوس روی پیج می‌گذارد. زیرا هم اینستاگرام از روی میزان تعامل فالوورها تشخیص می‌دهد کدام فیک و کدام واقعی است و هم افراد حقیقی که به پیج شما سر می‌زنند از روی تعداد لایک ها و ویوها و همچنین با چک کردن پروفایل فالوورهایتان می‌توانند تشخیص بدهند که یک فالوور واقعی است یا نه. در نتیجه فیک بودن فالوورهای یک پیج باعث سلب اطمینان می‌شود. در عین حال داشتن فالوور واقعی و دارای تعامل کافی با پیج، منجر به جلب اعتماد دیگر کاربران می‌شود و احتمال فالو کردن شما توسط آن‌ها را بیشتر و بیشتر می‌کند.

معرفی فالووریاب به عنوان منبعی مطمئن برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام

سایت و اپلیکیشن فالووریاب امکان خرید فالوور واقعی اینستاگرام را به صورت کاملا امن برای شما به ارمغان می‌آورد. در فالووریاب تک تک فالوورهای جذب شده برای شما واقعی هستند، هر تعداد فالوور که خریداری کنید دقیقا به همان اندازه افزایش فالوور خواهید داشت. فالووریاب کاملا خودکار عمل می‌کند و تنها کافی است بعد از خرید فالوور، پیج خودتان را به پنل فالووریاب اضافه کرده و با معرفی پیج‌های هدفی که معمولا کسب و کار مشابه شما را دارند و منبع خوبی برای جذب فالوور هستند، عملیات افزایش فالوور خودکار را بدون صرف وقت و انرژی شروع کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. سلام تشکر از سایت خوب گویا آیتی،سایت پارس فالوور که معرفی کردین واقعا سایت خوبی بود و واقعا خدماتی که ارائه میده مثل خرید کامنت بسیار با کیفیت،ممنون از سایت خوب گویا آیتی.

  2. سلام ممنونم از مقاله خوبتون , من برای خرید فالور اینستاگرام به چند سایت مختلف سر زدم اما متاسفانه خدمات درستی ندادن اما متا فالوور رو تایید می کنم خیلی پشتیبانی قویی دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *