تجربه تماشای تهران از یک هتل مرتفع

تجربه تماشای تهران از یک هتل مرتفع
  • 1400/9/7
  • مجید جعفری
  • 0

شهر تهران هتل­های فراوان و البته باکیفیت زیادی دارد که مسافران خارجی و یا افرادی که از شهرهای دیگر برای انجام امور کاری و اداری و یا دید و بازدید به این شهر سفر می­کنند، می­توانند در این هتل­ها اقامت داشته باشند. یکی از متفاوت­ترین هتل­های شهر تهران که چشم­انداز بی­نظیری به کل این شهر دارد، هتل اسپیناس پالاس تهران می­باشد که در غرب تهران ساخته شده است. ما در این مقاله قصد داریم این هتل را برای شما معرفی کرده و در نهایت به شما بگوییم که چطور می­توانید هر یک از این هتل­ها را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر گشتی در مناطق غربی تهران زده باشید، حتما چشم­تان به هتل مرتفعی که در منطقه سعادت آباد قرار دارد، افتاده است. هتل اسپیناس پالاس تهران که یکی از مرتفع­ترین هتل­های این شهر می­باشد و در حوالی میدان بهرود غرب تهران ساخته شده است، یکی از هتل­های ۵ ستاره لوکس تهران است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. این هتل ۲۰ طبقه که در مجموع ۴۰۰ سوئیت و اتاق دارد، چشم­انداز بی­نظیری به کل شهر تهران دارد. هتل اسپیناس پالاس سه رستوران باکیفیت و یک کافی شاپ نیز دارد که می­توانید انواع غذاهای ایرانی و بین­المللی را در این رستوران­ها نوش جان کنید. این هتل امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی نیز دارد که می­توان از بین آنها به سالن ماساژ و زمین تنیس اشاره نمود.

موقعیت و دسترسی هتل

هتل اسپیناس پالاس در غرب تهران واقع شده و طبیعتا برای بازدید از دیدنی­هایی که در غرب تهران هستند، دسترسی بهتری دارد. دیدنی­هایی مانند دریاچه خلیج فارس، پارک چیتگر، باغ ملی گیاه­شناسی و حتی مجموعه ایران مال. البته که در غرب تهران پارک­های متعددی نیز وجود دارد که می­توان برای قدم زدن­های عصرگاهی، روی آنها حساب کرد، خصوصا پارک پرواز که دقیقا روبروی هتل اسپیناس پالاس قرار گرفته و خیلی راحت و با پای پیاده نیز می­توانید خود را به آنجا برسانید. البته پارک‌ ژوراسیک نیز در نزدیکی هتل هست که دیدن آن خالی از لطف نیست.

رزرو هتل اسپیناس پالاس

جهت رزرو هتل اسپیناس پالاس و یا هر یک از هتل های تهران بصورت آنلاین، کافیست سری به سایت اسنپ تریپ بزنید. شما در سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ می­توانید به راحتی با مشخص کردن شهر مورد نظر برای اقامت و همچنین تاریخ ورود به هتل و خروج از آن، لیست پیشنهادی اسنپ تریپ از هتل­های آن شهر را دریافت نمایید و با بررسی و مقایسه هتل­های مختلف با همدیگر، هتل مورد نظرتان را رزرو نمایید. شما می­توانید امکانات هر هتل را بررسی نموده، موقعیت مکانی آنها را مشاهده کنید و ویژگی­ها و قیمت تمام اتاق­های هر هتل را مشاهده نمایید و در نهایت هتل مورد نظرتان را رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *