آشنایی با خدمات دکوراسیون داخلی شهام دیزاین

آشنایی با خدمات دکوراسیون داخلی شهام دیزاین
  • 1400/9/9
  • علی رفیعی
  • 0

پارکت لمینت

استفاده از پارکت لمینت یکی از راه ها برای داشتن کف منزل بسیار زیبا و با کاربری مناسب است. تغییر دکوراسیون از نکاتی است که همیشه مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین نصب یک کفپوش جدید بر روی زمین می تواند در خانه ی شما تغییر چشم گیری را ایجاد نماید. گاهی با نصب یک پارکت لمینت ساده چنان فضای خانه تغییر می کند که حتی فضا قابل تشخیص نیست. بنابراین اگر تصمیم گرفته باشید کمی از سرمایه ی خود را صرف تغییر این نما بکنید آن چنان تصمیم پشیمان کننده ای نخواهد بود.

 

جنس ماده مورد استفاده در پارکت لمینت

انواع پارکت لمینت معمولا از جنس چوب و یا از مواد دیگری که مبنای و پایه آن چوب است ساخته می شود. در واقع لمینت یا کف پوش لمینت که امروزه از تقاضای بالایی برخوردار است نسل جدیدی از همین پارکت های شناور هستند. لمینت ها نوع کلاسیک این پارکت می باشند. ضخامت پارکت های شناور حدود ۲٫۵ میلی متر ۶ میلی متر است و از لایه دکور یا تزئینی و یک لایه ی نهایی محافظ تشکیل می گردد که لایه نهایی از اهمیت بالایی برخوردار است به این دلیل که از لکه های دائمی و خراشیده شدن جلوگیری می کند.

 

نکات مهم در هنگام خرید پارکت لمینت

نکاتی در هنگام خرید پارکت لمینت مهم هستند که حتما باید از آن مطلع باشید
درجه کیفی و مغزی ام دی اف*
میزان مقاومت آن در برابر ضربه و آب *

کلیک ها و نحوه اتصال پارکت ها *
فوم زیر پارکت ها و ضخامتی که می بایست تهیه کنید*

نکته آخری که شاید به آن باید توجه شود فضای داخلی خانه می باشد که لازم است با توجه به نور ورودی و مساحت فضا مناسب ترین طرح و رنگ انتخاب شود.

 

 

دیوارپوش ام دی اف(MDF)

دیوار پوش ام دی افMDF از جنس نوعی چوب فشرده میباشد که دارای روکش هایی مقاوم است. همانطور که در بالاتر اشاره شد پانل پی وی سی راه کاری مناسب برای پوشش راه پله به دلیل آسیب پذیر بودن در برابر ضربه های محکم نمیباشد اما دیوارپوش ام دی اف بسیار مقاوم بوده و شما میتوانید با خیال راحت از این محصول در تمامی مقاطع استفاده نمایید و این اطمینان را داشته باشید که با ضربه های محکم و مستقیم و همچنین اجسام تیز مقاومت لازم را دارا میباشد.و اما نکته ای که در اینجا باید متذکر شد، عدم مقاومت این متریال در برابر رطوبت و آب میباشد و این نیز به دلیل چوبی بودن این محصول است که میتواند ما را در مورد استفاده از این نوع دیوار پوش در مناطق مرطوب منصرف نماید.

 

از مزایای دیگر این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– مقاوم در برابر مایعات و شست‌وشو

– تنوع بالا در طرح و رنگ

– قیمت مناسب

– مقاوم در برابر ضربه و ساییدگی

– عایق در برابر حرارت، برودت و صدا

 

دیوارپوش پی وی سی چیست؟

امروزه کاربرد دیوارپوشهای پی وی سی رو به افزایش می باشد تا جایی که یکی از بهترین مصالح برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و معماری داخلی می باشد, تنوع رنگی و طرح های زیبا از ویژگیهای این محصولات می باشد, بدلیل دارا بودن ساختار پی وی سی در برابر رطوبت مقاوم بوده, برخی از مدلهای تولیدی کانکس طرحهای داخلی کانکس و پیش ساخته آن با اجرای دیوارپوش پی وی سی می باشد که در طرح های متنوع و زیبا می باشد .بخصوص برای تهیه کانکس جهت مناطق شرجی کانکسهای با نما داخل از دیوارپوش پی وی سی هم مناسب , هم مقرون بصرفه و زیبا می باشد.

 

 


دیوارپوش پی وی سی در چند مدل می باشد , مدلهای ساده , مدلهای روکشدار, مدلهای چاپی
تمامی دیوارپوشهای پی وی سی با ضخامت حدود یک سانتیمتر و یک رویه آن که طرح و نما دیوارپوش بوده  و زیره ( پشت) دیوارپوش برای قرار گرفتن روی سطح دیوار( محل اجر) می باشد همچنین بین زیره دیوارپوشها و رویه اصلی شبکه ای بصورت خانه های توخالی قرار گرفته ( که به میزان کمی نقش عایق صوتی را هم دارد)

 

ویژگی دیوار پوش های پی وی سی

از دیوار پوش های پی وی سی می توان بعد از مراحل سفت کاری ساختمان استفاده کرد و دیگر نیازی به تعمیر و سایر هزینه های جانبی برای پوشاندن دیوارها نیست.

این دیوار پوش ها ضد باکتری و ضد حشره هستند. بنابراین پشت آن ها هیچ حشره ای نمی تواند زندگی کند.

قابل شستشو با انواع مواد شوینده غیر اسیدی

دیوار پوش pvc در برابر سرما و گرما عایق است و اجازه نمی دهد این انرژی ها اتلاف شوند.

انعطاف پذیری بالایی دارند.

در برابر مواد شیمیایی مقاوم هستند.

در پشت دیوار پوش فضای کافی برای عبور سیم کشی های برق وجود دارد.

قابلیت رنگ آمیزی دارند.

عایق صوت به حساب می آیند.

در برابر رطوبت از دیوار محافظت می کنند و در واقع عایق رطوبت نیز هستند.

 

 

استفاده از سقف کاذب

یکی  دیگر از خدمات ما سقف کاذب شهام دیزاین می باشد .این سقف که به صورت گسترده در انواع سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد، توانسته مزیت های بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد که از جمله آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

۱- از امتیازات این سقف می توان به قابلیت جابه جایی آن اشاره کرد. همین مورد باعث خواهد شد تا برتری های بسیار زیادی را نسبت به سقف های دیگر پیدا کند. از این برتری ها می توان به کاهش هزینه های مربوط به نصب و تعمیر اشاره کرد.

 

۲- از این سقف برای بهره مندی از یک دکوراسیون زیبا نیز استفاده می شود. بدین صورت که با کمک آن از این قابلیت برخوردار خواهید بود تا بتوانید نورپردازی های بسیار خلاقانه ای را بر روی سقف به وجود بیاورید.

 

۳- مهندسان و طراحان برای اینکه بتوانند بهینه سازی انرژی را در ساختمان ها پیدا کنند، نیاز دارند تا از سقف های کاذب استفاده کنند. چرا که این سقف با ساختمانی که دارند می توانند از هدر رفتن بی رویه انرژی های سرمایشی و گرمایشی جلوگیری نماید.

 

-۴ از برترین مزیت هایی که می توانید در این نوع سقف ها مشاهده کنید، تعمیر بسیار آسان آن است .

 

۵- از سقف های کاذب می توان به عنوان عایق صدا نیز بهره برد. بدین صورت که با نصب درست آن، خواهید توانست تا از ورود بسیاری از صداها جلوگیری نمایید و از این طریق آرامش را در ساختمان حاکم کنید.

 

مهم ترین ویژگی سقف های کاذب

سقف های کاذب ویژگی های بسیار مختلفی را دارند ولی از مهم ترین آن ها می توان به قابلیت رنگ آمیزی اشاره داشت. بدین صورت که شما می توانید با توجه به نوع و رنگ دکوراسیون خانه، یک رنگ مکمل را انتخاب کنید تا نمای داخلی را بسیار جذاب و شیک نمایید.

در چه مکان هایی می توان از سقف کاذب استفاده کرد؟

از سقف کاذب می توان در پذیرایی استفاده کرد و با کمک آن یک دکوراسیون بسیار ویژه را ایجاد کرد

-آشپزخانه ها نیز مکان مناسبی برای بهره بردن از این سقف ها هستند که بهترین گزینه برای استفاده سقف مجازی کاذب است.

-از دیگر مکان هایی که قابلیت بهره مندی از این سقف را دارند می توان به مواردی همچون حمام، دستشویی و اتاق خواب اشاره داشت.

قیمت سقف کاذب

قیمت سقف کاذب یکی از موارد بسیار پر اهمیت در رابطه با این مبحث می باشد. برای اینکه بتوانیم هزینه های مورد نیاز را برآورد کنیم، نیاز است تا به نکات مختلفی توجه شود. به عنوان مثال هزینه خرید و نصب سقف چوبی کاذب نسبت به سقف کاذب آلومینیومی متفاوت می باشد.

همچنین در صورتی که بخواهید دکوراسیون سقف را بسیار ویژه تر و خاص تر کنید، کافیست از نورپردازی ایده و الهام بگیرید که همین مورد تاثیر مستقیمی بر روی افزایش قیمت های نصب خواهد داشت.
پس قبل از اینکه مرحله خرید و نصب را نهایی کنید، به تمامی این موارد در سقف کاذب توجه کنید و سپس نسبت به عملی کردن آن برنامه ریزی های خاص خود را بریزید.

 

دیوار کناف

اجری دیوار کناف نوعی جدا کننده به حساب می آید که به اسم درای وال نیاز معرفی می گردد. این نوع از پوشش برای نوع غیر باربری که برای تقسیم فضاهای داخلی یک ساختمان استفاده می شود و همچنین دارای قاب سبک نیز می باشند. اجرای دیوار کناف که یک و یا چندین لایه صفحات روکش دار گچی بر روی آن ها پیچ شده اند. دیوار کاذب کناف به صورت پوششی می باشد که دارای خصوصیت خوب و ویژگی های بسیار بالایی است.

 

اگر قصد دارید که سیستم کناف  یا انواع دیوار پوش و پارکت لمینت را در خانه خود اجرا کنید و به کمک یک تیم حرفه ای و خبره نیاز دارید، ما به شما شرکت شهام دیزاین را معرفی می کنیم.

برای مشاوره با کارشناسان شهام دیزاین در ارتباط باشید:

۶۶۱۲۵۹۷۱  – ۰۲۱

۸۸۵۲۸۰۴۴ – ۰۲۱

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *