ایمالز، مرجع مقایسه قیمت بهترین کالاهای دیجیتال برند اپل

ایمالز، مرجع مقایسه قیمت بهترین کالاهای دیجیتال برند اپل
  • 1400/9/9
  • مجید جعفری
  • 0

در چند سال اخیر، برند اپل با ارائه محصولات منحصربه‌فرد خود به ابر قدرت دنیای دیجیتال تبدیل شده و گوی رقابت را از رقبای خود ربوده است. به‌طوری که در حال حاضر، این برند نماد زیبایی، کیفیت و لایف استایل لاکچری در میان کاربران است. اپل به عنوان یک برند قدرتمند محصولات متنوعی از جمله آیفون، آیپد، اپل واچ، مک بوک، ایرپاد و آیمک را در مدل‌های مختلف روانه بازار کرده و دریچه جدیدی از تکنولوژی را به روی کاربران خود گشوده است.

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، از دو لحاظ به شما تبریک می‌گوییم، اول به این دلیل که به احتمال زیاد طرفدار اپل هستید و یک زندگی دیجیتالی باکیفیت را تجربه می‌کنید، و دوم اینکه با خواندن این مقاله به اطلاعاتی دست خواهید یافت که شما را در خرید آگاهانه کالاهای دیجیتال برند اپل همراهی خواهد کرد.

بهترین کالاهای دیجیتال برند اپل کدامند؟

برند اپل، ۴۵ سال پیش به دست دو استیو و رونالد وین، جان گرفت و در حال حاضر بزرگترین شرکت فناوری جهان است. این برند به‌عنوان محبوب‌ترین برند حوزه تکنولوژی شناخته می‌شود و همواره در حال بروزرسانی تکنولوژی و فناوری به کار رفته در محصولات خود است. برای آشنایی بیشتر، در ادامه به بررسی بهترین کالاهای این برند می‌پردازیم.

آیفون

آیفون یکی از گوشی‌های رده بالا است که طرفداران بسیاری در میان جوانان ایرانی دارد. سالانه مدل‌های جدیدی از گوشی‌های آیفون به بازار عرضه شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، به همین سبب نمی‌توان بهترین گوشی آیفون را به صورت دقیق مشخص کرد. این کمپانی در هر دوره یک گوشی باکیفیت را تولید و روانه بازار می‌کند، و به پشتوانه همین کیفیت در صدر پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرد.

علی‌رغم اینکه گوشی‌های آیفون نسبت به رقبای خود قیمت بالاتری دارند، اما کاربران همواره یکی از مدل‌های اپل را جزو گزینه‌های اصلی برای خرید گوشی در نظر می‌گیرند. در هنگام خرید گوشی آیفون، ایمالز به‌عنوان مرجع معتبر مقایسه قیمت گوشی آیفون در کنار شماست، تا بتوانید به‌صورت آگاهانه خرید کنید.

آیپد

هنگامی که تبلت‌ها برای نخستین‌بار روانه بازار شدند، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفتند. اما با گذشت زمان از محبوبیت این محصول کاسته شد و تنها تعداد معدودی از برندها در مسیر تولید این محصول باقی ماندند.

برند اپل از جمله برندهایی است که در حال حاضر نیز، به‌صورت قدرتمند به تولید تبلت‌های خود یعنی آیپدها می‌پردازد، و توانسته سهم بزرگی از بازار را از آن خود کند. آیپدها، به سبب سیستم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری منحصربه‌فرد خود توانسته‌اند نظر بسیاری از گیمرها و گرافیست‌ها را به سمت خود جلب کنند.

اپل واچ

مقاوم‌ترین اپل واچ دنیا در سال ۲۰۲۱ توسط کمپانی اپل به بازار عرضه شد. اپل واچ سری ۷ در حال حاضر یکی از بهترین اپل واچ‌هایی است که تاکنون روانه بازار شده است. این ساعت با صفحه نمایشی بزرگتر، نسبت به سری‌های قبلی، تاکنون توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. همچنین بهتر است بدانید که قیمت اپل واچ سری ۷ نسبت به سری‌های قبلی این محصول تفاوت چندانی نداشته است.

مک بوک

یکی از منحصربه‌فردترین محصولات کمپانی اپل، مک بوک است. لپ تاپ‌های اپل که مک بوک خوانده می‌شوند در سه مدل اصلی: مک بوک، مک بوک ایر و مک بوک پرو تولید می‌شوند. طراحی ظاهری مک بوک‌ها به‌قدری زیباست که همواره در میان سایر برندها می‌درخشد. اگر به دنبال یک لپ تاپ شیک، زیبا، باکیفیت و قدرتمند هستید، یکی از مدل‌های مک بوک را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

ایرپاد

در چند سال اخیر ایرپادها به یکی از محصولات پرطرفدار تبدیل شده‌اند. این محصولات با ویژگی‌هایی از جمله کارایی آسان، شارژ وایرلسی، اتصال بلوتوثی، دستیار صوتی همراه سیری و طراحی منحصربه‌فرد توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای را در میان ورزشکاران، گیمرها، توریست‌ها و افرادی که زمان زیادی را با گوشی سر و کار دارند باز کنند.

برند اپل، همواره به تولید ایرپادهای جدید با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد پرداخته و روانه بازار می‌کند. قیمت ایرپاد نسبت به سایر هندزفری‌های بلوتوثی گران‌تر است، اما این مسئله تاکنون مانع محبوبیت و پرفروش بودن این محصول نشده است.

آیمک

تمام آن چیزی که از اپل انتظار می‌رود، در مک‌های این برند به نمایش گذاشته شده است. طراحی فوق‌العاده زیبا و چشمگیر در کنار تکنولوژی منحصربه‌فرد، آیمک را به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل کرده است.

همواره بهترین و قدرتمندترین صفحه‌نمایش‌ها از آن آیمک‌ها بوده، و این قدرت در سری جدید آیمک ۲۰۲۱ به خوبی به نمایش گذاشته شده است. سری جدید اول این وان‌های اپل، نمایشگری کاملاً مسطح، با ضخامت ۱۱٫۵ میلیمتر، ۲۴ اینچ با رتینا ۴٫۵k داشته و یک تجربه منحصربه‌فرد از زیبایی، قدرت و سرعت را به شما ارائه می‌کند.

خرید بهترین کالاهای دیجیتال برند اپل از ایمالز

اگر به دنبال خرید محصولات فوق‌العاده جذاب و باکیفیت اپل هستید، ایمالز مرجع مقایسه قیمت بهترین کالاهای دیجیتال برند اپل است. در واقع ایمالز، نقطه عطفی است که مشتریان را به فروشندگان وصل می‌کند و به دلیل رقابتی بودن فضای ایجاد شده، می‌توانید محصول مورد نظرتان را با بهترین قیمت تهیه کنید.  همچنین می‌توانید با نصب اپلیکیشن ایمالز از قیمت به روز محصولات اپل به سرعت آگاه شوید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *