انواع موتور شارژی چیست؟

انواع موتور شارژی چیست؟
  • 1400/9/9
  • محمد عالی
  • 0

امروزه برای پسر بچه ها و دختر بچه ها خرید یک موتور شارژی که به موتور واقعی شبیه می باشد، بسیار هیجان دارد. در صورتی که به دنبال یک هدیه تولد برای پسربچه و دختربچه هستید، بدون شک بهترین گزینه خرید موتور شارژی است. موتور شارژی کودک نسبت به ماشین شارژی از قیمت کمتری برخودار می باشد به همین علت برای هدیه از ماشین شارژی بهتر است.

این هدیه برای بچه ها یک هدیه لاکچری به حساب می آید، پس اگر می خواهید برای کودک خود یا بستگان نزدیک یک هدیه ارزشمند بخرید بهتر است به دنبال خرید این وسیله بروید. اگر قصد خرید موتور شارژی دارید، اما با توجه به تنوع زیاد در مدل ها و قیمت با مشکل مواجه شده اید، مطالعه این مطلب به شما کمک می کند.

موتور شارژی چیست؟

نوعی موتور اسباب بازی است، که تقریبا شبیه به موتور های واقعی ساخته می شود، با این تفاوت که به جای ایجاد کردن نیروی محرکه به وسیله بنزین برای حرکت از یک موتور الکتریکی و باتری بهره می برند. این موتور ها موزیکال هم هستند و کودک می تواند موقع حرکت یا در حالت ایستاده با آن ها موسیقی گوش کند. باتری به کار رفته در این موتورها قابل شارژ هستند و شما می توانید چندین بار آن ها را شارژ نمایید.

ماشین شارژی بی ام و

شرکت BMW که در ایران با نام بی‌ ام‌ دبلیو و بی ‌ام ‌وی نیز شناخته شده، در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ تأسیس شد. در زبان آلمانی به‌ معنای صنایع موتوری با واریا است. از تولیدکنندگان بنام خودرو های لوکس و موتور سیکلت در جهان به ‌شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد.

بیشتر: ماشین شارژی بی ام و

این شرکت در حال حاضر در کشور های آلمان، برزیل، چین، هند، آفریقای جنوبی، انگستان و ایالات متحده آمریکا کارخانه تولید خودرو دارد. ماشین شارژی برند بی ام و تحت لیسانس شرکت معتبر BMW بوده و برای دختران و پسران سنین ۲ نهایتا ۶ سال مناسب می باشد. از آنجایی که هر ماشین شارژی دارای یک سری مشخصات و آیتم های مشترک می باشد آن چیزی که ماشین شارژی bmw را نسبت به سایر محصولات در جایگاه بهتری قرار می دهد دارا بودن استانداردهای کیفی بالا می باشد.

انواع موتور شارژی

۱ – موتور شارژی تک موتوره: این مدل ها دارای یک عدد موتور بر روی چرخ عقب هستند. ویژگی این نوع موتور سبک بودن آن است. معمولا تک سرعته نیز می باشند. برای بچه های سبک وزن طراحی شده اند.

۲ – موتور شارژی دو موتوره: این مدل ها دارای دو عدد موتور الکتریکی بر روی چرخ عقب خود هستند، معمولا سرعت در این موتورها قابل تغییر می باشد. و برای کودکان سنگین وزن مناسب هستند.

تعداد سرعت موتور و ماشین شارژی

در رابطه با فروش محصولات شارژی کودک، وب سایت‌های گوناگونی فعالیت دارند. در این فروشگاه‌های اینترنتی با مراجعه به بخش مشخصات فنی هر یک از محصولات (ماشین و موتور شارژی‌ها) مشاهده می‌شود که حالت سرعت‌گیری ماشین و موتور شارژی را دو یا سه سرعته عنوان می‌کنند:

۱٫ ماشین و موتور شارژی‌ های دو سرعته:

روی داشبورد این محصولات یک کلید با دو وضعیت SLOW (آهسته) و FAST (سریع) وجود دارد و با فشار دادن آن می‌توان وضعیت سرعت را تعیین کرد. در ماشین و موتور شارژی‌های دو سرعته، کنترل از راه دور از نوع رادیویی است (کنترل که آنتن دارند) و دارای برد حداکثر ۱۰ تا ۱۵ متری می‌باشند. همچنین برای هدایت ماشین و موتور شارژی روی آن‌ها کلیدی با عنوان MANUAL (دستی) و RD یا CONTROL  (هدایت با کنترل) نیز نصب شده است. اکثراً روی کنترل این دسته از محصولات دو دکمه جهت‌دهی؛ دکمه حرکت به جلو و عقب و دکمه حرکت به چپ و راست قرار دارد.

۲٫ ماشین و موتور شارژی‌های سه سرعته:

اغلب روی داشبورد هیچ دکمه‌ای برای تنظیم سرعت ندارند؛ به جز چند مدل که در آن‌ها تنظیم سرعت توسط دنده‌‌‌ای انجام می‌شود که روی داشبورد قرار دارد و در سه وضعیت قابل تنظیم است. در ماشین و موتور شارژی‌های سه سرعته به دلیل وجود سیستم SLOW STARTER  (شروع آهسته) با فشار پدال گاز، آهسته شروع به حرکت می‌کنند و به مرور زمان به حداکثر سرعت می‌ر‌سند. کنترل از راه دور آن‌ها دارای برد ۴/۲ گیگاهرتز است و از نوع Wifi یا BLUTOOTH می‌باشد. مزیت این نوع کنترل‌ها عبارتند از:

  1. برد کنترل بالای ۱۵ متر و بدون خطا
  2. دکمه تنظیم سرعت در سه حالت آهسته، سرعت متوسط و سریع
  3. دکمه ایست کامل
  4. جهت‌دهی ماشین و موتور شارژی بدون ثانیه‌ای تأخیر

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا

خرید کالسکه و کریر و کلیه ی لوازم شرکت دلیجان

نی نی بابا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ به عنوان تامین کننده محصولات نوزاد و کودک اصیل ایرانی و خارجی نظیر انواع کالسکه، کریر، ساک لوازم، روروئک، صندلی غذا، صندلی خودرو، دوچرخه، خرید ماشین شارژی و سه چرخه و… برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز کرد. تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات نوزاد وسیسمونی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال ۹۷ اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نی نی بابا به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف کنندگان کنند

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *