پنج تکنیک‌ زودبازده برای افزایش مشترک‌های کانال یوتیوب

پنج تکنیک‌ زودبازده برای افزایش مشترک‌های کانال یوتیوب
  • 1400/9/20
  • مجید جعفری
  • 0

یوتیوبرهایی که سال‌ها برای مخاطب‌های خود محتوا تولید می‌کنند به خوبی اهمیت تعداد مشترک‌های یوتیوب را می‌دانند. در حال حاضر تعداد مشترک‌های یوتیوب فقط دلیلی برای احساس رضایت از داشتن دنبال‌کننده‌های زیاد نیست. بلکه بالا رفتن این رقم می‌تواند برای‌تان کسب درآمد از پلتفرم را به همراه داشته باشد.

اگر می‌خواهید به یوتیوبری حرفه‌ای تبدیل شوید باید توانمندی‌هایی بالاتر از تولید ویدیوهای خلاقانه و سرگرم‌کننده داشته باشید. این تنها راهی است که باعث می‌شود افراد روی دکمه سابسکرایب کلیک کنند و به طرفدارتان تبدیل شوند.

در ادامه قصد داریم برخی از این تکنیک‌های کم هزینه و سریع، برای افزایش مشترک‌های کانال یوتیوب را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

چطور بازدیدکننده‌ها را به لمس دکمه سابسکرایب یوتیوب تشویق کنیم؟

برای اینکه از کانال یوتیوب‌تان درآمدزایی کنید باید ۱۰۰۰ مشترک داشته باشید. این حداقل تعداد مشترک‌هایی است که نیاز دارید. پس برای افزایش درآمد باید هدف‌تان جذب تعداد بیشتری از بازدیدکنند‌ه‌ها باشید. اگر نمی‌دانید برای افزایش تعداد مشترک‌های کانال یوتیوب از کجا شروع کنید، کافی است راهنمای زیر را بخوانید. در میان آن‌ها ایده‌های ساده‌ای برای زیاد کردن دنبال کننده‌های کانال‌تان پیدا می‌کنید.

وقتی درباره‌ی افزایش دفعات لمس دکمه سابسکرایب یا زیاد کردن تعداد مشترک‌های یوتیوب صحبت می‌کنیم منظورمان «خرید مشترک» یا «بکارگیری روش‌های هک رشد» نیست. چون اگر یوتیوب متوجه شود که با روش‌های مصنوعی مشترک‌هایتان را زیاد کردید شما و کانال‌تان را جریمه می‌کند. با به حالت تعلیق درآمدن کانال‌تان باید فاتحه افزایش درآمدزایی را هم بخوانید.

اگر می‌خواهید تعداد مشترک‌های یوتیوب‌تان زیاد شود باید این کار را از راه درستش انجام دهید. تنها مسیر برای تحقق این خواسته تشویق و متقاعد کردن بینندگان کانال‌تان است. باید در آن‌ها شور و اشتیاق ایجاد کنید تا بدون نیاز به هیچ عامل بیرونی به سادگی روی دکمه سابسکرایت ضربه بزنند و آمار بازدیدتان را زیاد کنند.

خبر خوب این است که راه‌های زودبازده و کم هزینه‌ی زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارند. در اینجا چند مورد از آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

۱- درخواست کردن از بازدیدکننده‌ها: «لطفا، روی دکمه سابسکرایب بزن»

یوتیوبرهای تازه‌کار، وارد کانال شخصی‌شان می‌شوند و ویدیو جدیدی را آپلود می‌کنند و بعد منتظر می‌مانند تا بازدیدکننده‌ها آن‌ها را دنبال کنند. این یک اشتباه رایج است. در حالی که یوتیوبرهای حرفه‌ای در ازای آپلود ویدیو از بازدیدکننده‌ها درخواست می‌کنند تا آن‌ها را دنبال کرده و روی دکمه سابسکرایب ضربه بزنند.

البته شیوه مطرح کردن درخواست هم مهم است. مثلا می‌توانید از الگوی زیر برای بیان آن کمک بگیرید:

«سلام بچه‌ها؛ لطفا کانال من را لایک کنید و مشترک بشید. فراموش نکنید برای دریافت اعلان ویدیوهای جدیدم روی زنگوله یوتیوب بزنید.»

سعی کنید از لحن دوستانه و صمیمی برای بیان درخواست‌تان استفاده کنید. با این روش به آن‌ها یادآوری می‌کنید که محتوای تولیدی کانال‌تان ارزشمند است و برای در اختیار داشتن محتواهای بعدی‌تان باید مشترک شوند. در غیر این صورت موضوع یا مطلب مهمی را از دست خواهند داد.

۲– اهمیت دادن به زیبایی کانال یوتیوب‌تان

وقتی بازدیدکننده‌ای وارد کانال‌تان می‌شود، بنر شما اولین چیزی است که می‌بیند. پس آن را تا جای ممکن زیبا و آراسته کنید. باید مطمئن شوید که بنرتان قانع‌کننده باشد. در هر زمینه‌ای که مشغول به کار هستید باید بنرتان با نام تجاری یا زمینه فعالیت‌تان هم‌خوانی داشته باشد. همینطور آن را طوری انتخاب کنید که برای نمایش در دستگاه‌های مختلف بهینه باشد.

در پایان بازدید، خلاقیت و جذابیت بنر کانال می‌تواند یکی از دلایلی باشد که مخاطب را به سمت لمس دکمه سابسکرایب سوق می‌دهد.

۳– رعایت زمانبندی برای آپلود ویدیوها

اگر مهارت خوبی در تولید ویدیوهای باکیفیت دارید پس آن‌ها را مرتب و در زمانبندی ثابت پست کنید. وقتی از یک بازه زمانی مشخص استفاده می‌کنید، افراد تمایل بیشتری به لمس دکمه سابسکرایب کانال‌تان خواهند داشت. بنابراین به احتمال بیشتری می‌توانید آن‌ها را به مشترک همیشگی خودتان تبدیل کنید.

لازم نیست هر روز ویدیوی جدید پست کنید (تولید ویدیوی روزانه کاری سخت و فرسایشی است). به عنوان مثال این کار را هفته‌ای یک بار انجام دهید. در صورت نیاز می‌توانید دفعات آن را دو تا سه بار در هفته افزایش دهید. کافی است مطمئن شوید که تمامی ویدیوهای تولیدیتان از استانداردهای کیفی یکسانی برخوردار هستند.

۴– دانلود دکمه سابسکرایب آماده و اضافه کردن آن به ویدیوها

گذشت زمان یکی از فاکتورهای مهم برای افزایش دنبال‌کننده‌های کانال است. اما انتظار منفعل شما را به نتیجه دلخواه نمی‌رساند. پس علاوه بر درخواست شفاهی می‌توانید با دانلود دکمه سابسکرایب آماده و اضافه کردن آن به ویدیوهایتان بار دیگر بازدیدکننده‌ها را فعالانه تشویق کنید. یادآوری‌های بصری ویدیو را دست کم نگیرید.

۵– اضافه کردن دکمه سابسکرایب حرفه‌ای یوتیوب به وب‌سایت

اگر وب‌سایت خودتان را دارید چرا از این مزیت برای افزایش مشترک‌های یوتیوب‌تان استفاده نمی‌کنید؟ با پیوند سایت و کانال‌تان، مخاطب‌ها محتواهای ویدیویی شما را راحت‌تر پیدا می‌کنند. همینطور می‌توانید با افزودن لوگو یا برند کسب‌وکارتان به ویدیو، امکان پروموت شدن آن را زیادتر کنید.

برای افزودن دکمه سابسکرایب حرفه‌ای به سایت‌تان از قابلیت کدهای جاسازی شده و HTML گوگل کمک بگیرید. برای این کار کافی است به صفحه مربوطه رفته، سپس نام کاربری یوتیوب (نه نام کانال‌تان) را وارد کنید. سپس طرح‌بندی مناسب را برای دکمه‌تان انتخاب نمایید. گوگل به صورت خودکار کد را برای شما تولید می‌کند. این کد را کپی کرده و در HTML سایت خود قرار دهید.

حرف آخر

با کمک روش‌های زیر می‌توانید بازدیدکننده‌ها را تشویق کنید تا به مشترک‌های کانال یوتیوب‌تان تبدیل شوند:

از آن‌ها (با لحنی دوستانه و صمیمی) درخواست کنید تا روی دکمه سابسکرایب یا زنگوله یوتیوب ضربه بزنند.
به زیبایی بصری کانال‌تان توجه کنید. بنر زیبایی برای آن انتخاب کنید. با دانلود انیمیشن دکمه سابسکرایب و لایکِ جذاب، بازدیدکننده‌ها را تشویق کنید.
در روزهای مشخصی از ماه یا هفته روی کانال‌تان ویدیوهای باکیفیت منتشر کنید و به این زمانبندی پایبند بمانید.
با دانلود انیمیشن دکمه سابسکرایب و لایک و همچنین افزودن آن به سایتِ کسب‌و‌کارتان، مشترک شدن و دسترسی به ویدیوهای یوتیوب را برای مخاطب‌ها راحت‌ کنید. برای پیدا کردن پروژه های آماده دکمه لایک و سابسکرایب می توانید سایت BAAAK را در گوگل سرچ کنید.
دکمه سابسکرایب آماده را به ویدیوهایتان اضافه کنید. افراد وقتی چیزی را زیاد ببینند به سمت آن تمایل بیشتری خواهند داشت. پس از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با کمک قدرت بصری، مشترک‌های کانال یوتیوب‌تان را افزایش دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *