ضرورت نصب دوربین های پرستار کودک (بیبی کم)

ضرورت نصب دوربین های پرستار کودک (بیبی کم)
  • 1400/9/20
  • محمد عالی
  • 0

بسیاری از مردم بر این باورند که مانیتورهای کودک نمونه ای از وسایلی هستند که والدین ما در اولین تولد خود هرگز آن را نداشتند، بنابراین اکنون چه لزومی دارد؟ دلیل دیگر می تواند این باشد که کودک فقط در کنار خانه است، بنابراین یک وسیله اضافی برای آنها در خانه است. یا اینکه آنها جلسات خواب کودک خود را به دقیقه می دانند، بنابراین نیازی به مانیتور ندارند. با این حال، وقتی آنها را با میزان حوادث و تلفات مربوط به نوزادانی که تحت نظارت رها می‌شوند، مقایسه کنید، دیگر دلایل خوبی نیستند. اگر این فناوری فوق العاده مانیتور کودک در دسترس ما و در حد بودجه است، پس چرا از آن استفاده نکنیم؟ برای اکثر خانواده هایی که پرستار بچه دارند، دوربین پرستار بچه یکی از وسایل ضروری در خانه است. آنها در زمان دوری به والدین و مراقبان آرامش خاطر می‌دهند و به آنها اجازه می‌دهند هر زمان که مایلند مراجعه کنند. دوربین‌های پرستار بچه اغلب دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای هستند، مانند صدای دو طرفه، هشدارهای تلفن همراه، و لنز با زاویه دید گسترده.این احتمال وجود دارد که فرزند خود را با یک غریبه بسپارید، بسیار نگران کننده است. معمولاً بهترین راه حل، راه اندازی یک دوربین بیبی کم است. ناگفته نماند، این یک راه بسیار مقرون به صرفه برای به دست آوردن آن آرامش در زمانی است که از خانه دور هستید. در این مقاله نحوه راه اندازی دوربین بیبی کم را به شما آموزش می دهیم. همچنین با اصول اولیه دوربین های پرستار بچه، مزایا و معایب آن ها و موارد مهمی که باید قبل از نصب آن ها در نظر بگیرید، آشنا خواهید شد. دوربین پرستار بچه فقط برای مقاصد قابل قبول و منطقی مانند نظارت بر ایمنی فرزند شما یا جلوگیری از سرقت قابل استفاده است.مانند هر دستگاهی که بی سیم است و می تواند به اینترنت متصل شود.چگونه یک دوربین پرستار بچه در خانه خود راه اندازی کنیم؟” بیایید یاد بگیریم که دوربین پرستار کودک (بیبی کم) چیست. همانطور که از نام آن پیداست، این دوربین در خانه برای نظارت یا مراقبت از پرستار بچه ها یا پرستار بچه هایی که برای تماشای استخدام کرده اید استفاده می شود. آنها معمولاً در مکان‌هایی در اطراف خانه تنظیم یا نصب می‌شوند تا فعالیت پرستار بچه و کودک شما را وقتی که در خانه نیستید به تصویر بکشند. برخی از دوربین‌های پرستار بچه در اشیایی مانند عروسک‌ها یا گیاهان گلدانی پنهان می‌شوند – دور از دید کسی.

به گفته بسیاری از والدین، اینها برخی از مهمترین دلایل داشتن آن هستند، خواه دوربین های پرستار کودک باشد یا مانیتور کودک صوتی/حرکتی:

  1. آرامش خاطر و امنیت. داشتن آن‌ها می‌تواند اطمینان‌بخش باشد، زیرا به شما اجازه می‌دهد تا در زمانی که با هم در یک اتاق نیستید، بر کارهای کودک نظارت کنید. آرامش خاطر را فراهم می کند، به خصوص برای والدینی که ممکن است کاملاً مضطرب شوند. نیازی به هدر دادن زمان با بررسی مداوم نوزاد خواب نیست، زیرا دوربین های پرستار کودک به شما می گوید چه اتفاقی می افتد.
    خواب. ضروری است که والدین خواب و استراحت کافی داشته باشند. اگر والدین خواب کافی نداشته باشند، مراقبت از یک کودک فعال را بسیار خسته‌تر و سخت‌تر می‌کند. کم خوابی باعث تحریک پذیری و افسردگی نیز می شود. داشتن یک مانیتور به شما این امکان را می دهد که به اتاق دیگری بروید و استراحت با کیفیتی شایسته داشته باشید.
  2. خانه یا آپارتمان کوچکی دارید. اگر کودک شما همیشه به شما نزدیک است، احتمالاً گریه او را از دست نخواهید داد.
  3. کودک شما در حوضچه کنار تخت می خوابد یا شما در کنار هم می خوابید و دلیل اصلی شما برای داشتن مانیتور کودک این است که بتوانید نوزاد خود را در شب مشاهده کنید.
  4. فردی در خانه دارید که در مورد نوزاد به شما کمک می کند (خانواده شما یا یک پرستار بچه).
  5. شما قبلاً یک سیستم امنیتی نصب کرده اید که می توانید برای نظارت بر نوزاد از آن استفاده کنید.
  6. شما در حال جابجایی از یک حوضچه کنار تخت به یک گهواره جداگانه هستید یا کودک را به اتاق خودش منتقل می کنید.
  7. شما نگران کودک خود هستید و می خواهید هر از گاهی بدون اینکه مزاحمش شوید و بیدارش کنید او را چک کنید.
  8. می خواهید تنفس او را بدون حضور در یک اتاق زیر نظر بگیرید.
    اعضای خانواده ای دارید که دورتر، در منطقه زمانی متفاوتی زندگی می کنند، یا اغلب برای کاری سفر می کنند. شما به سادگی می توانید به آنها اجازه دهید وارد برنامه شوند و فید مانیتور را در زمانی که مناسب ترین آنهاست مشاهده کنند.

چند مرحله برای کمک به ایمن‌تر کردن دوربین شما:

  • برای دسترسی به شبکه وای فای خود به رمز عبوری نیاز دارید که رمز عبور پیش فرض روتر شما نیست رمز عبور نرم افزار دوربین را بلافاصله پس از نصب و سپس هر سه ماه یکبار از حالت پیش فرض تغییر دهید رمز عبور خود را ترکیبی از حروف، اعداد و کاراکترهای خاص بسازید که حدس زدن آن دشوار است برای دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی، دوربین خود را نزد سازنده ثبت کنید دوربین خود را زمانی که از آن استفاده نمی کنید خاموش کنید هر هفته حداقل برای چند دقیقه دوربین را از اینترنت جدا کنید.
  • با این حال، اگر توضیح دهید که به پرستار خود اعتماد دارید و استفاده از دوربین برای آرامش خاطر شما و امنیت کودک است، ممکن است یک پرستار بچه آن را منطقی بداند. با گفتن به آنها در مورد استفاده از دوربین پرستار بچه، صداقت را در آغاز رابطه حرفه ای خود ایجاد می کنید.
  • یک سیستم دوربین بیبی کم با صدای دو طرفه می تواند مزایای بیشتری را برای شما و پرستار بچه شما فراهم کند. اگر مراقب شما به تلفن نزدیک نیست اما نزدیک دوربین پرستار بچه است، می‌تواند برای کمک یا سؤال با شما تماس بگیرد. همچنین می‌توانید از آن برای برقراری ارتباط یادآوری، پرسیدن سؤال یا انتقال اطلاعات بدون نیاز به پیامک یا تماس استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مینی دی وی پرو مراجعه کنید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *