بهترین معاملات، قیمت‌ها و بسته‌های مایکروسافت سرفیس Pro در دسامبر ۲۰۲۱

بهترین معاملات، قیمت‌ها و بسته‌های مایکروسافت سرفیس Pro در دسامبر ۲۰۲۱
  • 1400/9/25
  • ملیکا امامی
  • 0

بهترین معاملات، قیمت‌ها و بسته‌های مایکروسافت سرفیس Pro در دسامبر ۲۰۲۱

کریسمس نزدیک است و در حال حاضر برخی از معاملات عالی در محدوده شرکت سرفیس مایکروسافت وجود دارد. در اینجا بهترین چیزهایی است که در انگلستان و ایالات‌ متحده یافت شده است.

از ابتدایی ساده با Surface اصلی در سال ۲۰۱۲، طیف رایانه‌های خود مایکروسافت به سرعت به یکی از همه کاره‌ترین مجموعه‌های موجود در سراسر جهان تبدیل شده است. شما چه به دنبال یک لپتاپ انعطاف پذیر کوچک باشید چه به دنبال یک لپتاپ تاشو یا گوشی تاشو، شرکت سرفیس مایکروسافت محصولی با نیازهای شما برای‌تان دارد.

همچنین به طور مکرر به آنها تخفیف داده می‌شود، به خصوص اگر از سخت ‌افزارهای قدیمی آنها استفاده کنید و از آن راضی باشید. در حال حاضر این موضوع، با چندین معامله بزرگ تکنولوژی کریسمس که در حال حاضر در دسترس است، صادق است.

اگر شما می‌خواهید آشنایی و بررسی دستگاه‌های مایکروسافت را ببینید، جای درستی آمده‌اید.

 

مایکروسافت سرفیس لپتاپ ۴ (Microsoft Surface Laptop 4)

فضای ذخیره سازی: ۲۵۶ گیگابایت/ ۵۱۲ گیگابایت/ ۱ ترابایت

وزن: ۲٫۸ پوند

اندازه صفحه نمایش: ۱۳٫۵ اینچ

رزولوشن: ۲۲۵۶ x 1504-پیکسل

CPU: نسل یازدهم اینتل Core i5/i7, AMD Ryzen 5/7

رم: ۸/۱۶/۳۲ گیگابایت

دوربین جلو: ۷۲۰P HD

باتری: ۱۹ ساعت (دارای امتیاز)

مایکروسافت سرفیس لپتاپ ۴ دارای قیمت پایه ۹۹۹ دلار و ۱۲۹۹ دلار برای مدل‌های پایه ۱۳٫۵ و ۱۵ اینچی است.

در کنار هم، سرفیس لپتاپ ۴ شبیه به سرفیس لپتاپ ۳ به نظر می‌رسد. مانند نسل قبلی خود، دارای طراحی فلزی جذاب، صفحه کلید راحت و گزینه‌های نمایشگر ۱۳ و ۱۵ اینچی است. سرفیس لپتاپ ۴ که در گزینه‌های CPU نسل یازدهم اینتل و سری Ryzen 4000 AMD موجود است، قصد دارد عملکرد سریع‌تر و عمر باتری بیشتری نسبت به سرفیس لپتاپ ۳ ارائه دهد.

Best Buy و مایکروسافت همان قرارداد پیش‌ سفارش لپتاپ سرفیس ۴ مایکروسافت است که آن را با سرفیس ایرباد رایگان (به ارزش ۲۰۰ دلار) بسته بندی می‌کنند. این اولین و بهترین معامله سرفیس لپتاپ ۴ است که تاکنون دیده‌ایم.

 

مایکروسافت سرفیس لپتاپ ۳ (Microsoft Surface Laptop 3)

فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ گیگابایت/ ۲۵۶ گیگابایت/ ۵۱۲ گیگابایت/ ۱ ترابایت

وزن: ۲٫۹ پوند

اندازه صفحه نمایش: ۱۳٫۵ اینچ

رزولوشن: ۲۴۹۶ x 1664-پیکسل

CPU: نسل دهم اینتل Core i5/Core i7

رم: ۸/۱۶ گیگابایت

دوربین جلو: ۷۲۰P HD

باتری: ۹٫۷ ساعت

قیمت مدل پایه ۱۳٫۳ اینچی سرفیس لپتاپ ۳ از ۹۹۹٫۹۹ دلار شروع می‌شود. اگر صفحه ‌نمایش بزرگ‌تری می‌خواهید، لپتاپ ۱۵ اینچی سرفیس ۳ پایه ۱۴۹۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.

در بررسی سرفیس لپتاپ ۳ خود از طراحی زیبا، ممتاز و صفحه نمایش لمسی واضح آن را قدردانی می‌کنیم. سرفیس لپتاپ ۳ در تست دنیای واقعی عمل کرد و امتیاز ۴ از ۵ ستاره و جایزه Editor’s Choice را کسب کرد.

در حالی که این لپتاپ خوب و ممتاز وارد دسته گران‌ترین لپتاپ‌ها می‌شود، ما شاهد تخفیفات قابل ‌توجه آن در طول سال بوده‌ایم. ما دیده‌ایم که خرده ‌فروشان از ۲۰۰ تا ۵۷۵ دلار برای پیکربندی‌های مختلف تخفیف می‌گیرند. کم‌ترین قیمتی که تا به حال برای مدل پایه ۱۳ اینچی دیده‌ایم برای سال ۲۰۲۱، ۵۹۹ دلار است.

 

مایکروسافت سرفیس بوک ۳ (Microsoft Surface Book 3)

فضای ذخیره سازی: ۲۵۶ گیگابایت/ ۵۱۲ گیگابایت/ ۱ ترابایت

وزن: ۴٫۲ پوند

اندازه صفحه نمایش: ۱۳٫۵ اینچ

رزولوشن: ۳۰۰۰ x 2000-پیکسل

CPU: نسل دهم اینتل Core i5/Core i7

رم: ۸/۱۶/۳۲ گیگابایت

دوربین جلو: ۷۲۰P HD

باتری: ۱۷٫۵ ساعت

مایکروسافت سرفیس بوک ۳، ۲۰۲۰ دارای قیمت اولیه ۱۵۹۹ دلار برای مدل پایه ۱۳٫۵ اینچی و ۲۲۲۹ دلار برای نسخه ۱۵ اینچی است. خوشبختانه، خرده فروشان برای کاهش این قیمت بالا، تخفیف‌های قابل توجهی بر روی این ترکیبی لپتاپ و تبلت ارائه می‌دهند.

تا کنون، کم‌ترین قیمتی که تا به حال مدل پایه را برای فروش دیده‌ایم، ۱۲۳۶ دلار در طول سال ۲۰۲۱ است. در همین حال، مدل ۱۵ اینچی آن کمتر از ۱۹۹۳ دلار در آمازون نرفته است.

همانطور باید در مورد سرفیس بوک ۳ بگوییم که دارای صفحه نمایش روشن، با وضوح بالا، طراحی جذاب، درجه یک و عمر باتری طولانی عالی می‌باشد. با اینکه انتظار می‌رفت بیش از یک درگاه USB-C روی برد آن باشد، اما با وجود نبودن آن ما به سرفیس بوک ۳ امتیاز کلی ۴ از ۵ ستاره خود را می‌دهیم.

 

مایکروسافت سرفیس گو ۲ (Microsoft Surface Go 2)

فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ گیگابایت

وزن: ۱٫۲ پوند

اندازه صفحه نمایش: ۱۲٫۴ اینچ

رزولوشن: ۱۵۳۶ x 1024-پیکسل

CPU: Intel Core m3-8100Y

رم: ۸ گیگابایت

دوربین عقب: ۸ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۵ مگاپیکسل

باتری: ۱۱:۳۹ ساعت

سرفیس گو ۲ نسبت به نسل قبلی خود عمر باتری طولانی‌تر، حاشیه‌های نازک‌تر و عملکرد بهتر را به ارمغان می‌آورد. قیمت این رقیب سبک وزن iPad Air از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود.

همانطور که در بررسی سرفیس گو ۲ اشاره کردیم، با صفحه نمایش ۱۰٫۵ اینچی واضح، طراحی منیزیمی براق و عمر باتری طولانی سیستم بسیار کاربردی و ممتازی می‌باشد. این تبلت مجهز به یک وبکم چشمگیر و همچنین یک دوربین IR برای ورود ایمن به Windows Hello است. امتیاز کلی سرفیس گو ۲، ۴ از ۵ می‌باشد.

وقتی صحبت از طراحی می‌شود، خارج از حاشیه‌های نازک‌تر، سرفیس گو ۲ تصویری از نسل اول سرفیس گو است. وزن آن تنها ۱٫۲ پوند و ابعاد آن ۹٫۷ x 6.9 x 0.3 اینچ است که با سرفیس گو اصلی (۰٫۳ اینچ، ۱٫۱۵ پوند) وiPad Air (0.2 اینچ ضخامت، ۱ پوند) برابری می‌کند.

 

مایکروسافت سرفیس لپتاپ گو (Microsoft Surface Laptop Go)

فضای ذخیره سازی: ۲۵۶ گیگابایت

وزن: ۲٫۵ پوند

اندازه صفحه نمایش: ۱۲٫۴ اینچ

رزولوشن: ۱۵۳۶ x 1024-پیکسل

CPU: Intel Core m3-8100Y

رم: ۸ گیگابایت

دوربین جلو: ۷۲۰P HD

باتری: ۷:۴۲ ساعت

سرفیس لپتاپ گو یک دستگاه قابل حمل میان رده فوق العاده مایکروسافت است. با قیمت اولیه ۵۴۹ دلار، مقرون به صرفه‌ترین و سبک‌ترین لپتاپ مایکروسافت است. با مدل پایه، شما یک CPU نسل دهم اینتل Core i5، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه eMMC دارید.

برای چند وظیفه‌ای، سرفیس لپتاپ گو را می‌توان با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت SSD یا ۲۵۶ گیگابایت SSD با قیمت ۶۹۹٫۹۹ دلار و ۸۹۹٫۹۹ دلار پیکربندی کرد. مدل‌های با ظرفیت بالاتر، تخفیف‌های بالاتری تا ۲۰۰ دلار دارند.

با توجه به بررسی سرفیس لپتاپ گو ما یک طراحی ویژه و صفحه کلید برجسته داریم. صفحه نمایش ۱۲ اینچی ۱۵۳۶ در ۱۰۲۴ پیکسل آن چه در حال ایجاد اسناد و چه در حال پخش فیلم باشید، واضح به نظر می‌رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *