ایردراپ چیست؟

ایردراپ چیست؟
  • 1400/9/27
  • رقیه کرد
  • 0

برای افرادی که قصد ورود به حوزه ارز های دیجیتال را دارند لازم است با یک سری اصطلاحات رایج در این حوزه آشنایی داشته باشند تا از این طریق بتوانند به موفقیت دست یابندیکی از اصطلاحاتی که در حوزه ارز های دیجیتال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ایردراپ می باشدممکن است با شنیدن این واژه اولین سوالی که برای شما پیش می آید این باشد که ایردراپ چیست؟ ساده ترین و روان ترین تعریف در پاسخ به این سوال را می توان این گونه ارائه داد که، در جهان کریپتوکارنسی، به هر گونه دریافت و یا واریز کوین یا توکن به کیف پول شما ایردارپ گفته می شود.

برای کامل تر شدن پاسخ سوال ایردراپ چیست می توان به این نکته اشاره کرد که گاهی ممکن است با بررسی کیف پول خود متوجه این موضوع شوید که موجودی کیف پولتان افزایش یافته است و این موضوع برای شما سوال برانگیز خواهد بود که چگونه موجودیتان افزایش یافته است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که افرادی که به عنوان عرضه کننده رمزارز به فعالیت می پردازند هر از گاهی از طریق ایردراپ به افراد دارای کیف پول اتریوم تعدادی توکن رایگان ارائه می دهندحال این که ارائه این توکن های رایگان چه سودی برای عرضه کنندگان رمزارز دارد خود موضوعی مجزا و مهم می باشد.

ایردراپ چیست و آشنایی با کارایی آن

این سوال پیش می آید که چه لزومی دارد که توکن های رایگان به کیف پول افراد اضافه شود؟ در پاسخ می توان گفت این موضوع یکی از استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی می باشد که به وسیله ی آن عرضه کنندگان رمزارز مخاطبان خود را افزایش می دهندافزایش مخاطبان می تواند افزایش تعداد سرمایه گذاران را به همراه داشته باشد که این موضوع از اهمیت بالایی برای عرضه کنندگان رمزارز برخوردار می باشد.

در ادامه بررسی کارایی آن موضوع مهمی که وجود دارد این است که ایردراپ کردن تا چه حد موفق بوده استاین موضوع را می توان از رفتار افراد بعد از دریافت توکن های رایگان مشاهده کرداگر افراد بعد از دریافت توکن ها به کسب اطلاعات در این حوزه بپردازند و از طریق موتور های جستجوگر به جمع آوری اطلاعات بپردازند می توان گفت که ایردراپ مورد نظر موفق بوده استگاهی نیز افراد بعد از کسب اطلاعات و حصول اطمینان درباره ی توکن مورد نظر با دوستان و آشنایان خود صحبت می کنند که این موضوع نیز به عنوان نوعی تبلیغات می تواند نشانه ی موفقیت ایردراپ باشد.

البته اگر این موضوع را به عنوان یک راه تبلیغاتی صرف معرفی کنیم اندکی بی انصافی کرده ایم چرا که امروزه این روش به روشی فراتر و با ارزش تر از بازریابی تبدیل شده استدر واقع اگر کارایی های این روش را در نظر بگیریم متوجه این موضوع خواهیم شد که عرضه کنندگان رمزارز، این روش را به عنوان یکی از روش های موثر برای افزایش ارزش ارز معرفی می کنند.

برای دریافت آن به چه ابزاری نیاز داریم؟

حال که به پاسخ روشنی رسیدیم لازم است شما را با ابزار های مورد نیاز برای شرکت در ایردراپ رایگان آشنا کنیمبرای این کار لازم است به موارد زیر دسترسی داشته باشید:

  • کیف پول اتریوم
  • فعال بودن کیف پولتان
  • داشتن حساب کاربری در برنامه تلگرام
  • داشتن حساب کاربری در برنامه توییتر
  • داشتن نشانی ایمیل
  • وی پی ان آی پی ثابت ( به علت تحریم بودن )

در صورتی که هر یک از موارد فوق برای شما فعال نباشند امکان دریافت ایردارپ رایگان برای شما وجود نخواهد داشت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *