با کشور فرانسه و زبان شیرین فرانسوی بیشتر آشنا شوید + راهنمای یادگیری سریع

با کشور فرانسه و زبان شیرین فرانسوی بیشتر آشنا شوید + راهنمای یادگیری سریع
  • 1400/9/28
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

 کشور فرانسه یکی از ابرقدرت‌های جهانی در اروپای غربی و همچنین یکی از قدرتهای صنعتی و سیاسی در دنیا محسوب می‌شود. این کشور از جاذبه‌های گردشگری بالایی برخوردار است. که سالانه پذیرای تعداد کثیری از  توریست‌ها از نقاط مختلف جهان می‌باشد. کشور فرانسه در هنر و ادبیات نمایشی بسیار شناخته شده است و بستر رشد بسیار خوبی برای هنرمندان سراسر دنیا می باشد.

از هنرمندان و دانشمندان برجسته این کشور می توان به ژان ژاک روسو، هونوردی بالزاک، کلودمونه، الکساندرگوستاو ایفل، لویی پاستور و غیره اشاره کرد.

کشور فرانسه یکی از‌ بهترین مقصدهای تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی به شمار می‌آید و دانشگاه های فرانسه توانسته‌اند جمعیت بسیار بالایی از دانشجویان بین‌المللی را از کشورهای مختلف جهان به خود جذب کنند.‌ تحصیل در دانشگاه های فرانسه می‌تواند مزیت‌های بسیاری برای دانشجویان بین‌المللی داشته باشد.

در این کشور خدمات بهداشتی برای تمام افراد، قابل دسترس و مقرون به صرفه است. داروها یارانه دریافت می‌کنند. این کشور جزء ارزان‌ترین کشورها در حوزه درمان در جهان می‌باشد. برای بیمارانی که سرطان یا ام‌اس دارند، تمامی خدمات درمانی و پزشکی به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

 

آیا فرانسه زبان سختی است؟

یادگیری هر زبانی به غیر از زبان مادری قطعا چالش‌های خود را دارد. زبان فرانسوی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و یادگیری آن نیاز به تمرین و ممارست دارد. اما اگر آشنایی به زبان انگلیسی داشته باشید، یادگیری زبان فرانسه برای شما بسیار آسانتر خواهد بود زیرا این دو زبان ریشه های مشترک دارند.

 

زبان فرانسه توسط ۱۳۶ میلیون نفر در جهان صحبت می‌شود. امروزه زبان فرانسه پس از زبان انگلیسی، یکی از مهم‌ترین زبان‌های دیپلماتیک به‌شمار می‌رود. و یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد شناخته شده است. حدود ۱۹۰ میلیون نفر، فرانسوی را به عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند.

 

لهجه های مختلف زبان فرانسه

  • لهجه فرانسوی مارسی
  • لهجه فرانسوی پاریسی
  • لهجه فرانسوی شمالی
  • لهجه فرانسوی جنوبی یا MIDI

 

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در تهران

 

اگر تصمیم به فراگیری زبان فرانسه دارید و ساکن شهر تهران هستید، احتمالا در جستجوی بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در تهران باشید. اما آیا می‌دانید ویژگی های یک موسسه زبان خوب چیست؟ بهتر است در اولین قدم به بررسی ویژگی های یک آموزشگاه خوب بپردازیم. از ویژگی های مهم یک آموزشگاه خوب وجود اساتید با تجربه همراه با تکنیک های جدید آموزشی و همچنین محیط آموزشی آرام و مجهز که زبان آموز بتواند در آرامش کامل به یادگیری زبان جدید بپردازد. با توجه به اینکه زبان آموزان از رده های سنی مختلف هستند امکانات و تکنیک های مناسب آن رده سنی استفاده شود. به عنوان مثال برای کودکان از فلش کارتهای مخصوص ،‌ کتابهای داستان ، اشعار و محیط کودکانه در کلاس استفاده شود تا کودکان بتوانند با اساتید و زبان جدید ارتباط بگیرند. با توجه به شیوع کرونا آموزشگاه ها موظف به رعایت تمامی پروتکلها می‌باشند . به همین دلیل قبل از ثبت نام در موسسه زبان از اجرای این مورد اطمینان حاصل کنید.

آموزشگاه زبانهای خارجی پردیسان

آموزشگاه زبانهای خارجی پردیسان با توجه به رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، محیط مناسب توام با آرامش برای زبان آموزان عزیز فراهم کرده است . کادر پرسنلی و اداری آموزشگاه پردیسان که آموزش‌های بسیاری پیرامون نحوه تعامل با زبان آموزان دیده‌اند، همواره در کنارشما هستند. تیم پشتیبان آموزشی در تعامل مستقیم با زبان آموزان می باشند، تا زبان آموزان بتوانند انتقادت و پیشنهادات خود را انتقال دهند. تمامی کلاس‌ها مجهز به نمایشگر LED ، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب ، محیط کلاس و صندلی های مناسب می‌باشند. که پیوسته در حال ضدعفونی شدن هستند. وجود تجهیزات بهداشتی در آموزشگاه برای زبان آموزان عزیز و بررسی سلامت و نشانه های کرونا هم در اساتید و هم در زبان آموزان جهت جلوگیری از شیوع کرونا یکی از مهمترین اهداف آموزشگاه می‌باشد.

آموزشگاه زبان‌های خارجی پردیسان از پیشگامان تدریس زبان فرانسه می باشد. این آموزشگاه سابقه طولانی و درخشان در آموزش زبان فرانسه را دارد و همین تجربه موجب ارائه راهکارهای بهتر برای یادگیری ساده تر و آسان‌تر زبان فرانسه می‌شود. تا زبان آموزان بتوانند با صرف هزینه و زمان کم تر زبان فرانسه را یاد بگیرند. قدمت و سابقه طولانی آموزشگاه زبان پردیسان در دپارتمان فرانسه باعث جذب کادر حرفه ای و با تجربه اساتید زبان فرانسه شده است. کادرمجرب و حرفه ای اساتید آموزشگاه پردیسان با متدهای نوین آموزشی همراه شماست.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *