مودم همراه اول با ۳۰۰ گیگ اینترنت هدیه و قیمت باورنکردنی!

مودم همراه اول با ۳۰۰ گیگ اینترنت هدیه و قیمت باورنکردنی!
  • 1400/10/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

راهنمای جامع خرید مودم همراه اول

مودم همراه اول امروزه تبدیل به یکی از پرطرفدارترین مودم‌ها شده است. یک مودم ۴G که سرعت بسیار بالایی دارد و تا ۳۲ نفر امکان اتصال به آن را دارند. در این مقاله از گویا آی تی به سراغ مودم ۴G همراه اول می‌رویم.

مودم همراه اول

مودم همراه اول ۴G

یکی از محبوب‌ترین مودم های همراه اول مدل Utel-L443 است. این مودم ۴G است و برای استفاده از آن کافی است سیم کارت را داخل مودم قرار دهید و آداپتور را به برق متصل کنید. یکی از ویژگی‌های مهم این مودم، دارا بودن دو آنتن خارجی است. این آنتن‌ها به تقویت شبکه دیتا کمک بسیار زیادی می‌کنند. تا ۳۲ نفر می‌توانند به مودم از طریق شبکه وای فای متصل شوند و به صورت همزمان از مودم استفاده کنند. همچنین ۴ پورت LAN در پشت این مودم وجود دارد که همزمان تا ۴ سیستم می‌توانند از طریق LAN به مودم متصل شوند.

برخی از مودم‌ها، برای خاموش شدن باید آداپتور آن‌ها را از برق خارج کرد و برای خاموش و روشن کردن مودم دکمه‌ای وجود ندارد؛ اما در این مدل از مودم همراه اول دکمه خاموش و روشن کردن وجود دارد و علاوه بر آن دکمه روشن و خاموش کردن وای فای نیز در کنار آن است.

بسته مودم همراه اول

به صورت کلی، بسته‌ مودم همراه اول نسبت به بسته‌های سیم کارت‌های معمولی ارزان تر است. به همین دلیل استفاده از مودم همراه اول مقرون به صرفه‌تر از سیم کارت معمولی است؛ چون هم قیمت بسته‌ها کمتر است و هم سرعت بسیار بیشتری دریافت می‌کنید و هم قابلیت اتصال دیگران به مودم نیز وجود دارد.

اما بر روی مودم Utel-L443 یک عدد سیم کارت رایگان نیز وجود دارد. این سیم کارت با توجه به انتخاب شما، دارای یک بسته ۲۰ و یا ۳۰۰ گیگابایتی است. این بسته به صورت کاملا رایگان فعال می‌شود و فقط کافی است بعد از خرید مودم، سیم کارت را داخل آن قرار دهید و به اینترنت متصل شوید تا بسته برای شما فعال شود.

سرعت مودم همراه اول

موضوع سرعت، موضوع تقریبا پیچیده‌ای است. شما با استفاده از مودم معرفی شده، می‌توانید حداکثر ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه سرعت دانلود داشته باشید و برای آپلود هم حداکثر ۵۰ مگابایت بر ثانیه. اما این سرعت برای همه مکان‌ها ممکن است دردسترس نباشد. با توجه به میزان آنتن‌دهی هر مکان، سرعت نیز در آن متفاوت است. این مودم‌ها از طریق سیم کارت به دکل متصل می‌شوند و هر چه فاصله کمتری با آن داشته باشید، سرعت بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. علاوه بر فاصله، مواردی مانند نبودن مانع مثل ساختمان‌های مرتفع در مسیر، بسیار تاثیرگذار است. اینکه چه سرعتی را شما خواهید داشت به عوامل گفته شده بستگی دارد و گاهی اوقات با جا به جایی مودم سرعت شما بیشتر نیز می‌شود. اما در مجموع سرعت اینترنت از طریق مودم تا ۱۵۰Mbps برای دانلود و تا ۵۰Mpbs برای آپلود باز است.

مناسب برای گیمرها

صنعت بازی‌های رایانه‌ای بسیار پیشرفت کرده است و روز به روز به تعداد گیمرها اضافه می‌شود. یکی از اصلی‌ترین نیازهای گیمرها اینترنت پرسرعت با پینگ مناسب است. مودم L443 از UPnP و NAT پشتیبانی می‌کند که برای بازی بسیار واجب و مناسب است. با استفاده از این مودم، می‌توانید تجربه لذت بخشی از بازی کردن را برای خود رقم بزنید.

مودم همراه اول گیمر

جزئیات بیشتر مودم همراه اول

یکی از قابلیت‌های این مودم، Multi-SSID است. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید چندین شبکه وای فای به صورت همزمان ایجاد کنید؛ به طور مثال زمان که مودم روشن و فعال می‌شود، به جای یک وای فای، دو وای فای با رمزهای متفاوت و تنظیمات مختلف قابل دسترس است. همچنین قابلیت‌هایی مانند فیلتر بر اساس IP ،MAC و URL نیز وجود دارد.

این مودم دارای نشانگر LED است که خاموش یا روشن بودن، میزان آنتن‌دهی و سیگنال، وضعیت شبکه WiFi، وضعیت شبکه دیتا و وضعیت پورت‌های LAN را نمایش می‌دهد.

مشخصات مودم همراه اول

به صورت کلی ویژگی‌های این مودم عبارتند از:

  • سیم کارت رایگان
  • بسته اینترنت رایگان
  • سرعت دانلود تا ۱۵۰Mbps
  • سرعت آپلود تا ۵۰Mbps
  • دارای ۴ پورت LAN
  • امکان اتصال به صورت همزمان ۳۲ کاربر
  • پشتیبانی از کارت حافظه
  • ۲۴ ماه گارانتی
  • ۲ عدد آنتن خارجی برای تقویت شبکه دیتا
  • امکان ایجاد شبکه‌های مختلف وای فای به صورت همزمان
  • قابلیت فیلتر بر اساس IP ،MAC و URL
  • پشتیبانی از NAT و UPnP برای بازی
  • دارای نشانگر LED
  • و …

 

قیمت مودم همراه اول

قیمت مودم همراه اول با توجه به تورم ممکن است تغییر پیدا کند. از این رو باید قیمت به روز را بررسی کرد. یکی از مزایای خرید مودم همراه اول، سیم کارت رایگان است که همراه با مودم داده می‌شود. این سیم کارت با توجه به بسته انتخابی شما دارای ۲۰ یا ۳۰۰ گیگابایت اینترنت است. این بسته برای ۱ سال معتبر است و شما تا یک سال می‌توانید از حجم رایگان خود استفاده کنید. همچنین این قابلیت را دارید تا این بسته اینترنت را برای سیم کارت دیگری فعال نمایید. البته سیم کارت موردنظر حتما باید همراه اول باشد.

برای فعالسازی سیم کارت و بسته، کافی است بعد از خرید مودم همراه اول ، سیم کارت را داخل مودم قرار دهید و به اینترنت متصل شوید. البته فعالسازی و احراز هویت سیم کارت ممکن است تا ۲۴ ساعت زمان ببرد؛ پس حداکثر تا ۲۴ ساعت می‌توانید سیم کارت را فعال کنید و از بسته خود استفاده نمایید.

بهترین روش خرید مودم همراه اول

روش‌های مختلفی برای خرید مودم همراه اول وجود دارد. حتما دقت داشته باشید که از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. پیشنهاد ما نمایندگی همراه اول محبی است که مودم‌ها را با ۲۴ ماه گارانتی ارائه می‌کند. تفاوتی ندارد در کجای کشور هستید، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب هر کجا که باشید مودم همراه با سایر اقلام مانند سیم کارت برایتان ارسال می‌شود ومی‌توانید استفاده کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا درخواست مشاوره نیز، می‌توانید با کارشناسان نمایندگی همراه اول محبی  تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *