دستگاه بلوک زنی | لیست قیمت دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی | لیست قیمت دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک
  • 1400/10/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

دستگاه بلوک زنی یکی از دستگاه هایی است که این روزها به شدت به کار افراد در زمینه ساختمان سازی آمده است. اما اینکه این دستگاه ها را از کجا و با چه قیمتی بخریم، اهمیت زیادی دارد. خرید از مراکز معتبری همچون بتن سرمد باعث شده تا خیال شما از بابت کیفیت و دوام محصولات راحت باشد. شما در سایت بتن سرمد می توانید انواع دستگاه بلوک زن تولید شده توسط این مجموعه را به همراه اطلاعات آن مشاهده نمایید. مجموعه بتن سرمد با بیش از ۳ دهه سابقه در عرصه صنعت در زمینه ساخت ماشین آلات صنعتی و ساختمانی توانسته با تولید محصولاتی با کیفیت بالا، دوام زیاد و قیمت مناسب اعتماد مشتری های خود را در این سال ها به خود جلب کند.

دستگاه بلوک زن با استفاده از نیروی برق و به روش دستی یا اتوماتیک جهت ساخت انواع بلوک در کارگاه های عمرانی، ساختمان سازی و احداث کارخانه مورد استفاده قرار می گیرد. بلوک به دلیل وزن پایین و مقاومت بالا در برابر زلزله، در ساختمان سازی، مورد توجه قرار گرفته است، همچنین، عملیات اختلاط مصالح شن و سیمان برای ساخت بلوک را بلوک زنی می گویند.

انواع دستگاه بلوک زنی

در دستگاه بلوک زن می توان انواع قالب را برای تولید بلوک با اندازه و تعداد مختلف استفاده نمود، که متداول ترین آن بلوک زن ۴ قالبه، بلوک زن ۵ قالبه و بلوک زن ۶ قالب است. انواع دستگاه بلوک زنی که در مجموعه بن سرمد تولید و به بازار عرضه می شوند، عبارتند از:

  • بلوک زن دستی
  • بلوک زن برقی
  • بلوک زن هیدرولیک
  • بلوک زن تمام اتوماتیک (بلوک زن ثابت یا تخم گذار)

بلوک زن دستی

بلوک زن ۲ قالب به صورت دستی بوده که به آن دستگاه بلوک زن تکی نیز می گویند و برای استفاده به برق احتیاج ندارد. در این مدل تراکم قالب ها به وسیله سمبه با حرکت دست انجام می گیرد و دستگاه بلوک زن دستی در مدت زمان ۸ ساعت، توانایی ساخت ۲۰۰ تا ۳۰۰ بلوک را دارد.

بلوک زن برقی

دستگاه بلوک زنی برقی شامل مدل های بلوک زن ۴ قالبه، بلوک زن ۵ قالبه و بلوک زن ۶ قالبه به صورت دستی یا اتومات کار می کند. در مدل های برقی، حرکت دستگاه بلوک زن و تراکم قالب بلوک به وسیله مصرف برق تک فاز یا سه فاز، توسط نیروی الکتروموتور تا توان ۱٫۵ تا ۳ اسب بخار انجام می گیرد که برای تولید بلوک های سقفی و دیواری مورد استفاده است، همچنین برای هر شیفت کاری می توان ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ بلوک را تولید کرد.

بلوک زن هیدرولیک

در بلوک زن هیدرولیکی، ساخت بلوک دقیق تر و در تیراژ بالا انجام می شود. ویبره قالب ها به صورت برقی بوده و پرس نیز هیدرولیکی است، به همین دلیل بلوک ساخته شده ابعاد صاف و یکنواختی دارد. همچنین در یک شیفت کاری تعداد ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ بلوک را می توان تولید نمود.

بلوک زن اتوماتیک (دستگاه بلوک زن ثابت)

دستگاه بلوک زنی ثابت (یا دستگاه سیار، تخم گذار، دستگاه بلوک زنی پاکت دار) برای ساخت بلوک به نظارت یک اپراتور نیاز دارد. پس از ساخت، بلوک ها بر روی پالت چوبی در زیر دستگاه قرار گرفته و برای خشک شدن به محل مناسب منتقل می شود. از ویژگی های دستگاه می توان به امکان نصب سیلو، امکان تعویض قالب برای ساخت انواع بلوک و امکان ساخت حداکثر ۱۴۰۰۰ بلوک در یک شیفت کاری اشاره کرد. همچنین دستگاه تمام اتوماتیک می تواند به صورت دستگاه بلوک زن اتوماتیک ۱۲ قالبه سیلودار با ظرفیت های مختلف نیز ساخته شود.

لیست قیمت دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

قیمت دستگاه بلوک زن ، به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل شامل نوع دستگاه، تعداد قالب، داشتن باکت، تعداد موتور، چند کاره بودن و متریال استفاده شده در بدنه است. شما باید با توجه به نیاز و بودجه در نظر گرفته یکی از این دستگاه ها را انتخاب کنید. برای مثال دستگاه بلوک زن تمام دستی قیمت کمتری نسبت به دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک در بازار دارد. از آنطرف هم دستگاه بلوک زن نیمه اتوماتیک نسبت به دستگاه بلوک زنی اتوماتیک قیمت کمتری دارد.  با توجه به نوسانات قیمت در بازار لطفا برای اطلاع از قیمت دستگاه ها با شماره های درج شده در سایت بتن سرمد تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *