سرامیک کف | خرید و قیمت انواع سرامیک کف + مدرن ترین کاشی کف

سرامیک کف | خرید و قیمت انواع سرامیک کف + مدرن ترین کاشی کف
  • 1400/10/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

سرامیک کف نقش مهمی در فضای خانه ایفا می کند. گزینه های کفپوش کاشی و سرامیک اغلب بادوام و پایدار هستند، به همین دلیل هم از محبوبیت بالایی بین مردم برخوردار است. اما اینکه از کجا بخریم خیلی مهم است. در کاشیران شما می توانید از کیفیت و دوام کاشی و سرامیک خود مطمئن باشید. در کاشیران قیمت انواع سرامیک کف بر اساس کیفیت و درجه‌بندی، هزینه حمل و نقل، محل نصب، نوع لعاب و … کاملا بررسی شده و مشخص است. شما می توانید بهترین ها را با نازل ترین قیمت، از طریق سایت کاشیران خریداری نمایید.

اگر خیلی وقت است که نگاهی به مدل های تولید شده کاشی و سرامیک نکرده اید، ممکن است از انواع مختلف کاشی و سرامیک های موجود شگفت زده شوید. کاشی و سرامیک این روز ها از محبوب ترین کف پوش ها هستند.
کاشی و سرامیک یکی از رایج ترین انواع کفپوش است که در خانه یافت می شود، زیرا برای بسیاری از کاربردها و مکان ها مناسب است. تونی کاستلانو، تاجر ارشد The Home Depot می‌گوید: «افزایش دوام، کاشی‌های سرامیکی را برای هر اتاقی در خانه، مانند آشپزخانه، حمام، یا حتی ورودی ها عالی می‌کند». “نصب آن آسان است، تمیز می شود و در صدها سبک موجود است که می تواند با هر طرحی مطابقت داشته باشد. اگر به دنبال بازسازی با بودجه هستید، سرامیک قیمت بسیار خوبی را ارائه می دهد.”

هنگام خرید، متخصصان کاشیران توصیه می‌کنند که شماره قسمت کاشی و سرامیک را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نتیجه نهایی تمیز و یکنواختی دارید. “علاوه بر این، مطمئن شوید که تفاوت بین لعاب و بدون لعاب را درک کرده اید. در حالی که بدون لعاب ظاهری هنرمندانه و سنتی می دهد، کاشی های سرامیکی لعابدار محافظت بیشتری برای کفپوش های با دوام بیشتر ایجاد می کنند.”

سرامیک کف


کاشی و سرامیک کف از ماسه، محصولات طبیعی و خاک رس قرمز یا سفید ساخته می شود و سپس در کوره پخته می شود. کاشی و سرامیک را می توان لعاب دار یا بدون لعاب کرد، اگرچه کاشی و سرامیک لعابدار گزینه محبوب تری است .سرامیک های کف براق سطحی شیشه ای دارند، در حالی که سرامیک های لعاب دارای روکش مات و بافت بیشتری هستند که شبیه کاشی‌های سنگی هستند. کاشی و سرامیک به دلیل دوام و مقاومت آن در برابر لکه ها، بوها و باکتری ها، گزینه ایده آلی برای حمام، آشپزخانه، ورودی، رختشویخانه و گلخانه است.

سرامیک کف در برابر رفت و آمد زیاد و وزن های سنگین کاملا مقاوم است. همچین سرامیک کف تحت تأثیر لکه ها، آب و عناصر طبیعی قرار نمی گیرد. این سرامیک ها از تنوع گسترده ای از رنگ ها، شکل ها و طرح ها برخوردار هستند. یکی از بهترین ویژگی های سرامیک های کف، این است که نگهداری از آن و تمیز کردنش بسیار راحت است.

همچنین سرامیک کف در برابر آب برای جلوگیری از تشکیل کپک و باکتری مقاوم است و در هوای گرم به خنک شدن خانه کمک می کند.

فرآیند تولید سرامیک های لعاب دار و بدون لعاب، مشابه یکدیگر است. تنها تفاوت آن‌ها در این است که پخت سرامیک لعاب دار در کوره یک مرحله اضافه دارد.. در واقع، یک لایه شیشه مایع روی سطح خاک رس کشیده شده و پخته می ‌شود. لعاب در کنار خلق رنگی ماندگار و طرح های متنوع، از سرامیک در برابر لکه و رطوبت هم محافظت می‌کند. کاشی و سرامیک های تک پخت، دو پخت و پرسلانی لعاب دار در دسته سرامیک های لعاب دار قرار می‌گیرند. شما می توانید تمامی این تنوع و زیبایی ها را در سایت اینترنتی کاشیران مشاهده کنید.

خرید و قیمت انواع سرامیک کف + مدرن ترین کاشی کف

سایت اینترنتی کاشیران طیف گسترده ای از کاشی سرامیک کف و کاشی های مدرن را از بهترین برندهای کاشی سرامیک ایرانی و برندهای خارجی به شما ارائه می دهد. اگر به دنبال پیدا کردن سرامیک کف متناسب با بودجه و سلیقه تان هستید، کارشناسان پشتیبانی کاشیران در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا تجربه خرید اینترنتی موفقی را از سایت کاشیران داشته باشید. در کاشیران نیازی نیست کیفیت را فدای بودجه کم خود کنید. شما می توانید متناسب با بودجه خود، سرامیک کف پذیرایی با کیفیت و زیبایی را خریداری نمایید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *