معرفی بهترین سایت های مورد نیاز سفر: در سفر با تکنولوژی همراه شو

معرفی بهترین سایت های مورد نیاز سفر: در سفر با تکنولوژی همراه شو
  • 1400/10/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

گردشگری و سفر یکی از مهم ترین حوزه هایی است که با پیشرفت دنیای دیجیتال رشد کرده و حسابی تغییر پیدا کرده است. سایت های متعددی وجود دارد که هر کدام در سفر به کمک ما می آیند تا انجام هر کاری را به ساده ترین حالت ممکن پیش ببریم. این وبسایت ها اطلاعات مفیدی را در سفر در اختیار ما قرار می دهند. اینکه بهترین مقصد برای سفر ما کجاست؟ چگونه خود را به شهر مورد نظر برسانیم؟ از کدام جاذبه های دیدنی شهر دیدن کنیم؟ چگونه به دنبال اجاره ویلا در شمال و یا هر شهر دیگری باشیم؟ در ادامه نیم نگاهی خواهیم داشت به سایت هایی که در سفر می توانند بسیار کاربردی باشند و راه و چاه مشکلاتمان را به ما نشان دهند. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

  • شبکه­ های اجتماعی مشاوری مفید در انتخاب مقصد

قصد سفر به هر نقطه از ایران را که داشته باشید سفر شما به چند بخش تقسیم خواهد شد. از انتخاب مقصد سفر و پیدا کردن اقامتگاه بگیر تا تفریحات و دیدنی ها و خوشمزه ترین خوردنی های که باید در شهر مقصد سراغش بروید. اما نقطه شروع سفر جایی است که می خواهید مقصدتان را انتخاب کنید. این روزها در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام به دنبال هر چیزی که باشید می توانید بهترین ها را به راحتی پیدا کنید. احتمالا اگر اهل سفر کردن باشید از قبل هم چندتایی از این بلاگرهای سفری را دنبال می کنید. بلاگرهایی که به هر نقطه از ایران سفر می کنند و بکرترین و زیباترین مناطق ایران را به مخاطبان خود نشان می دهند. دنبال کردن این بلاگرها می تواند شما را به خوبی با ظرفیت های گردشگری ایران آشنا کند. تصاویر و ویدیوهایی که در ایسنتاگرام میبینید به شما یک ذهنیت واقعی از شهر مقصد می دهند. همین باعث می شود تا بتوانید بهترین انتخاب را برای انتخاب مقصد سفرتان داشته باشید.

  • حالا وقت رزرو بلیط است

بعد از انتخاب مقصد نوبت این است تا بلیط خود را رزرو کنید. البته که اگر می خواهید با ماشین شخصی سفر کنید دیگر مشکلی با این مرحله نخواهید داشت و یک پله از دیگران جلوتر هستید! اگر هم که انتخابتان این است که با هر یک از وسایل حمل و نقل عمومی مثل هواپیما، قطار یا اتوبوس سفر کنید باز هم نیازی نیست نگرانی راجع به این قضیه داشته باشید. به طور مثال می خواهید به کیش سفر کنید می بایست قبل از اجاره سوئیت در کیش به سراغ تهیه بلیط بروید. بهتر است چرخی در اینترنت بزنید و با سایت های مختلفی آشنا شوید که انتخاب های خوبی برای رزرو اینترنتی بلیط هستند. اما نکته ای که در رزرو آنلاین بلیط مهم می باشد این است که هنگام رزرو بلیط عجله نکنید! پس به خوبی و سر حوصله همه سایت ها را بررسی کنید و بلیط خود را از سایتی تهیه کنید که ارزان ترین قیمت را به شما می دهد.

  • برای رزرو اقامتگاه در سایت های آنلاین حق انتخاب دارید!

یکی از مهم ترین چالش هایی که هر مسافری با آن درگیر است پیدا کردن یک اقامتگاه خوب در سفر است. فرقی هم ندارد که مقصد سفرتان کجاست. برای سفری یک روزه در همین چند قدمی تهران به دنبال اجاره ویلا در کردان هستید یا برای رسیدن به مقصد صدها کیلومتر راه در پیش دارید، در هر صورت مشکل پیدا کردن یک اقامتگاه خوب همیشه با شماست. مشکلی که با به وجود آمدن وبسایت های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه دیگر نه تنها سخت نیست بلکه به کاری مفرح و لذت بخش تبدیل شده است. قصد سفر به هر شهری را که داشته باشید در این وبسایت ها می توانید به تمامی اقامتگاه های موجود در آن دسترسی داشته باشید.

یکی از بهترین وبسایت های رزرو آنلاین اقامتگاه «لیدوماتریپ» است. این وبسایت در سراسر ایران دارای اقامتگاه های متنوعی از جمله ویلا، سوئیت، آپارتمان مبله، کلبه چوبی و جنگلی، خانه روستایی و اقامتگاه بوم گردی است تا نیاز همه افراد با سلیقه و بودجه های متفاوت را پوشش دهد. چه قصد سفر به پایتخت و اقامت در آن را داشته باشید چه روستایی بکر در دل جنگل های شمال می توانید برای رزرو اقامتگاهتان روی لیدوماتریپ حساب کنید.

  • به راحتی به وضعیت ترافیکی جاده ها دسترسی داشته باشید

اجاره روزانه خانه در تهران

یکی از مهم ترین چیزهایی که مسافرین در سفر با خودرو شخصی برایشان مهم است مطلع بودن از وضعیت ترافیکی جاده هاست. هیچ کسی دوست ندارد تا زمانی به جاده بزند که قرار است ساعت های طولانی در ترافیک بماند. سایت ۱۴۱ مربوط به اداره مدیریت راه های کشور است که این امکان را به شما می دهد تا به تصویر دوربین های ترافیکی جاده ها دسترسی داشته باشید و بتوانید خلوتی و یا شلوغی هر جاده را بررسی کنید. جالب است مگر نه؟! علاوه بر این در این سایت می توانید به وضعیت آب و هوایی هم دسترسی داشته باشید تا بتوانید سفر خود را به بهترین شکل مدیریت کنید.

  • همه شهرها را مثل کف دستتان بشناسید

حالا که تمامی مراحل را پشت سر گذاشته اید وقت آن است تا حسابی در شهر مقصد به گشت و گذار مشغول شوید. البته که هیچ مسافری خوشش نمی آید تا در خیابان های ناشناس مقصد گم شود. مخصوصا اگر با اجاره روزانه خانه در تهران قصد اقامتی چند روزه در شهر بزرگی مثل تهران را داشته باشید احتمالا با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. داشتن یک مسیریاب و نقشه آنلاین دقیقا همان چیزی است که در چنین موقعیتی به آن احتیاج دارید.

راحت ترین گزینه ای که همه ما به آن دسترسی داریم گوگل مپ است اما شاید استفاده از یک سایت ایرانی در سفرهای داخلی گزینه بهترین باشد. یکی از سایت های خوب برای مسیریابی سایت بلد است که نه تنها بهترین مسیرها را به شما نشان می دهد بلکه به راحتی می توانید موقعیت جغرافیایی رستوران ها، مراکز خرید، دیدنی ها و هر چیزی که به آن نیاز دارید را در آن به راحتی پیدا کنید.

برای تجربه سفری بی دغدغه از لیدوماتریپ کمک بگیرید

اجاره ویلا در شمال

لیدوماتریپ به عنوان یکی از بزرگ ترین و مرجع ترین وبسایت های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه می تواند در سفر به هر شهری دغدغه پیدا کردن محل اقامت مناسب را برایمان حل کند. این وبسایت دارای ۸ هزار اقامتگاه در بیش از ۵۰۰ شهر و روستای ایران است. نحوه رزرو اقامتگاه از لیدوماتریپ بسیار آسان بوده و هر کسی که کمترین آشنایی را با فضای آنلاین داشته باشد می تواند اقدام به اجاره ویلا و سوئیت کند.

برای آشنایی هر چه بیشتر با خدمات این وبسایت می توانید کلمه لیدوماتریپ را در گوگل جستجو کنید و یا از طریق نشانی اینترنتی www.lidomatrip.com سری به این وبسایت بزنید و از نزدیک با خدمات آن آشنا شوید. همچنین برای راهنمایی بیشتر می توانید با شماره تلفن ۹۱۰۷۰۰۲۱-۰۲۱ تماس گرفته و از کارشناسان پشتیبانی لیدوماتریپ راهنمایی بخواهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *