بهترین فروشگاه قطعات موبایل در بازار ایران

بهترین فروشگاه قطعات موبایل در بازار ایران
  • 1400/10/7
  • محمدرضا مرتضایی
  • 2

آیا با اجزای مختلف گوشی‌های هوشمند آشنایی دارید؟ و آیا هرگز مجبور به خرید قطعات موبایل شده‌اید؟ اگر جزو کاربرانی باشید که برای خرید این قبیل محصولات به بازار مراجعه کرده‌اید، به‌طور حتم شاهد تفاوت بین قیمت و کیفیت محصولات شده‌اید. حساسیت این موضوع زمانی بیشتر است که قصد خرید قطعات اصلی موبایل ازجمله تاچ ال سی دی، باتری و… را داشته باشید. بدون شک کسانی که مسئولیت فروش این قطعات را برعهده دارند اگر از تخصص و دانش لازم در این زمینه برخوردار باشند، هیچ‌گاه محصولات بی‌کیفیت و نامرغوب را به‌جای محصولات اصل در لیست محصولات قرار نمی‌دهند. در این مقاله قصد داریم ضمن بررسی قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ، به معرفی بهترین فروشگاه ها در زمینه فروش قطعات موبایل بپردازیم؛ زیرا خرابی نمایشگر گوشی‌های موبایل و تعویض آن ازجمله بزرگ‌ترین مشکلاتی محسوب می‌شوند که دارندگان گوشی همراه و تعمیرکاران با آن روبه‌رو هستند.

How to Repair a Broken Phone | Digital Trends

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ در سایت‌های اینترنتی

همانطور که می‌دانید صفحه‌نمایش یا ال سی دی گوشی سخت‌افزاری است که نسبت به فشار، ضربه، حرارت و آب حساس است. این صفحه همانند موس کامپیوتر که فرمان را به رایانه می‌فرستد با لمس انگشت کاربر روی صفحه نمایشگر فرمان را به سرعت دریافت و پردازش می‌کند. در صورتی که این صفحه به دلایلی دچار اختلال در عملکرد شود یا اینکه در اثر آسیب شدید قادر به روشن شدن نباشد، مجبور به تعویض ال سی دی گوشی می‌شویم. در چنین زمانی کاربران گوشی سامسونگ یا دیگر برندها به‌دنبال یک فروشگاه معتبر خواهند بود که هم کیفیت و هم قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ و دیگر برندها در آن مناسب باشد. برای شروع می‌توانید در بستر اینترنتی این کار را انجام دهید که بدین وسیله انتخاب‌های زیادی پیش رویتان قرار خواهد گرفت، ازجمله فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، ترب، ایمالز، ایران سرویس پک و… که محصولات قابل عرضه خود در زمینه  فروش قطعات موبایل را همراه با توضیح مشخصات کالا و قیمت ارائه مینمایند. کاربران گوشی‌های سامسونگ و تعمیرکاران این حوزه می‌توانند با مشاهده قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ و مقایسه آن با دیگر سایت‌های مشابه برای خرید تصمیم بگیرند.

نکته دیگر اینکه این فروشگاه‌ها از نظر توزیع و ارائه محصولات، متفاوت از یکدیگر عمل می‌کنند. درواقع سه فروشگاه اول فروشنده اختصاصی قطعات موبایل و تاچ ال سی دی نیستند، بلکه این فروشگاه‌ها واسطه خرید بین فروشنده اصلی و خریدار هستند. این در حالی است که قطعات موبایل ایران سرویس پک به‌طور اختصاصی و بدون واسطه به متقاضیان ارائه می‌شود. در این فروشگاه طیف وسیعی از تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ به‌صورت اصل با قیمت مناسب و به شکل تک محصولی یا عمده ارائه می‌شود. جهت اطلاع از قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ می‌توانید هم‌اکنون به وبسایت فروشگاه ایران سرویس پک بروید. خریداران به لحاظ سلیقه و طرز تفکر با یکدیگر متفاوت هستند؛ به همین دلیل تعمیرکاران گوشی سامسونگ و کاربران عادی ممکن است به‌ دنبال خرید و تعویض تاچ ال سی دی با کیفیت پایین‌تر باشند تا قیمت تاچ ال سی‌ دی سامسونگ برایشان ارزان‌تر تمام شود. مسئله‌ای که وجود دارد این است که این قطعه جزو قطعات اصلی موبایل است و بین صفحه نمایش اصل و کپی همواره تفاوت‌هایی وجود دارد که بر کارکرد گوشی و طول عمر این قطعه تأثیر مستقیمی دارد؛ بنابراین قیمت ارزان نمی‌تواند توجیهی برای خرید قطعات بی‌کیفیت باشد.

معرفی برخی از مدل‌های ال سی دی سامسونگ

افرادی که در فروشگاه تخصصی قطعات موبایل فعالیت می‌کنند دانش لازم در مورد اصل بودن قطعات موبایل و کیفیت آن‌ها را دارند و محصولات خود را با تضمین اصل بودن کالا ارائه می‌کنند. همچنین تمامی قطعات موبایل عرضه شده به‌طور مستقیم از شرکت مربوطه خریداری و در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود؛ به همین دلیل قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ در فروشگاه ایران سرویس پک بسیار مقرون‌به‌صرفه است. تاچ ال سی دی شرکتی یا همان محصول اصلی، درواقع محصولی است که از روی خود گوشی توسط شرکت با همان کیفیت به‌صورت جداگانه تولید شده‌اند و کاملاً قابل اعتماد هستند. علاوه‌بر‌آن تنها کیفیت نمایشگر موردتوجه نیست بلکه اگر مشخصات ال سی دی خریداری شده با صفحه اصلی گوشی سامسونگ تطبیق نداشته باشد روی عملکرد کل دستگاه ازجمله باتری تأثیر منفی می‌گذارد؛ اما از موارد دیگری که بر قیمت تاچ ال‌ سی دی سامسونگ اثر می‌گذارند می‌توان به مدل و اندازه گوشی اشاره کرد.

به همین علت شما با محدوده قیمتی متفاوت از یک برند روبه‌رو هستید. ازجمله قطعات موبایل که در این فروشگاه عرضه می‌شوند شامل: تاچ ال سی دی سامسونگ j120 دارای صفحه نمایش لمسی خازنی super AMOLED با ۱۶میلیون رنگ، نمایشگر۴٫۵ اینچی، رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل، دارای عملکرد خوب در زیر نورخورشید و وضوح تصویر است. توجه داشته باشید که این محصول مناسب دیگر مدل‌های گوشی سامسونگ نیست. تاچ ال سی دی سامسونگ j7 prime دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و قابلیت مالتی تاچ یکی دیگر از محصولات باکیفیت این فروشگاه اینترنتی است. قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ به دلیل مختلف بودن مدل و فناوری از یکدیگر تفاوت دارند و در مقایسه با سایت‌هایی که به‌صورت غیرتخصصی و با واسطه این محصولات را می‌فروشند قیمت مناسب‌تر و پایین‌تری دارد.

 

 

تاچ ال سی دی سامسونگ مدل A10S دارای صفحه نمایشی ۶٫۲ اینچی، بدون فریم، شامل حفره دوربین در بالای صفحه نمایش یا به عبارتی ناچ، با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ یا همان HD+، مجهز به پنل IPS و مقدار روشنایی ۴۳۰ نیت است که از دیگر محصولات این فروشگاه محسوب می‌شود. از دیگر قطعات موبایل می‌‌توان به تاچ ال‌ سی‌ دی A01 مدل SM-A015، تاچ ال سی دی A11 مدل SM-A115F و دیگر مدل‌ها اشاره داشت.
نکته پایانی
فروشگاه قطعات موبایل ایران سرویس پک با هدف حذف واسطه‌ها و تأمین قطعات موبایل در بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به‌صورت اینترنتی مشغول به فعالیت هستند. در راستای این هدف قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ در ایران سرویس پک در مقایسه با قیمت‌های موجود در بازار و بسیاری از سایت‍‌های اینترنتی بسیار اقتصادی‌تر و باکیفیت است. به دلیل اینکه این فروشگاه اینترنتی به‌طور تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند اشراف کاملی روی محصولات دارد و شما می‌توانید برای مشاوره از این مجموعه کمک بگیرید. ازاین‌رو نه تنها کاربران عادی بلکه فروشندگان قطعات موبایل و تعمیرکاران گوشی‌های هوشمند از خرید قطعات موبایل از سایت ذکر شده رضایت بالایی دارند. شما می‌توانید جهت اطلاع دقیق‌تر از قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ به سایت https://iranservicepack.com مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. باسلام
    چند وقت پیش ال سی دی گوشی من شکست خیلی دنبال قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ و یک سایت قطعات موبایل گشتم تا یک تاچ ال سی دی اصلی پیدا کنم چون تو شهر خودمون مدل گوشی من پیدا نمیشد.اولش خیلی میترسیدم که یه موقع خراب نباشه و اذیتم نکنه ولی چون با تحقیق خرید کردم از یک فروشگاه خوب خریدمو انجام دادم جنس هم به موقع رسید و هیچ مشکلی هم نداشتم.

    1. تعمیرکارای موبایل فقط میگن قطعه گوشی تون پیدا نشد و از این حرفا ولی تو اینترنت پیدا میشه هرچی بخوای نمیدونم چرا اونا هیچی پیدا نمیکنن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *