میلگرد بستر | قیمت میلگرد بستر فایف

میلگرد بستر | قیمت میلگرد بستر فایف
  • 1400/10/9
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

میلگرد بستر از اهمیت ویژه ای برخودار است. این روزها دیگر کمتر کسی پیدا می شود که از اهمیت میلگرد بستر بی خبر باشد. از میلگرد بستر برای بهبود مقاومت کششی بتن استفاده می شود، زیرا بتن در کشش بسیار ضعیف است، اما در فشار قوی است. فولاد فقط به عنوان میلگرد بستر استفاده می شود، زیرا ازدیاد طول فولاد در اثر دماهای بالا (ضریب انبساط حرارتی) تقریباً برابر با بتن است. همین اهمیت استفاده از میلگرد بستر، باعث می شود تا فرد هنگام خرید، وسواس به خرج دهد. مجموعه صنعتی فایف یکی از کارخانجات صنعتی ایران است که به تولید میلگرد بستر، پرداخته است. این برند ایرانی، نیازهای ساخت و ساز در ایران را بررسی و مطابق با آن و استانداردهای بین المللی میلگرد بستر را تولید و به بازار عرضه کرده است.

مجموعه فایف با تولید میلگردهای بستر با کیفیت و مستحکم، نیاز افراد را به نمونه های خارجی قطع کرده است، به همین دلیل افراد می توانند با هزینه ای بسیار کمتر از میلگردهای بستر خارجی، اقدام به خرید میلگرد بستر از  سایت اینترنتی فایف نمایند.

نکته اینجاست که میلگرد بستر، بتن را قوی تر می کند. با گذشت زمان، بتن ترک می‌خورد ، و زمانی که بتن ترک می‌خورد، بسیار ضعیف تر می شود. بتن ترک خورده بیشتر یکپارچگی ساختاری خود را از دست می دهد. رطوبت و هوا می توانند وارد آن ترک ها شوند و در نتیجه تخریب بتن را تسریع کنند.

اگرچه این کاربرد اولیه میلگرد نیست، اما قطعا تا حدی به جلوگیری از تشکیل این ترک ها کمک می کند. هدف اصلی میلگرد از این نظر کنترل محل وقوع ترک است و در نتیجه پیش بینی این نقاط را آسان تر می کند.

میلگرد بستر

میلگردهای بستر همانظور که گفتیم برای استحکام ساختمان استفاده می شوند. این میلگردها انواع مختلفی دارند و بسته به محل استفاده، در مدل های مختلفی تولید می شوند. مجموعه صنعتی فایف، با تولید انواع و اقسام میلگرد بستر و فروش آن در سایت اینترنتی فایف، کار را برای مشتریان راحت و آسوده کند. میلگرد تقریباً همیشه از فولاد ساخته می شود که دارای خواص کششی عالی نسبت به بتن است.

جالب توجه است که معمولاً از فولاد بازیافتی مانند ماشین‌های قدیمی، وسایل و ماشین‌آلات که با کوره‌های قوس الکتریکی ذوب می‌شوند، به شکل بیلت خنک می‌شوند و سپس ذخیره می‌شوند، ساخته می‌شود. هنگامی که بیلت ها برای ساخت میلگرد آماده می شوند، دوباره تا دمای بالا (اما زیر دمای ذوب خود) گرم می شوند و به سرعت از طریق یک سری ابزار اکستروژن تغذیه می شوند.

اهمیت استفاده از میلگرد بستر

علاوه بر این، هنگامی که صحبت از استحکام و انعطاف پذیری به میان می آید، میلگرد بستر فولادی بسیار قوی تر و بهتر از بتن می تواند فشار، وزن و کشش زیادی را تحمل کند. با افزودن میلگرد به بتن، و با فاصله گذاری آن به روشی خاص، می توان به بتن اجازه داد تا وزن بسیار بیشتری را تحمل کند، فشار بیشتری را تحمل کند و با کشش بسیار بیشتری نسبت به آنچه در غیر این صورت می توانست مقابله کند.

بتن در برخورد با مقاومت کششی کاملاً وحشتناک است و فقط کمی حرکت، مثلاً در اثر زلزله، می تواند آن را از بین ببرد. با این حال، میلگرد به تثبیت بتن کمک می کند تا بتواند با وزن و فشار کششی بیشتری مقابله کند و همچنین به کند شدن تخریب بتن در طول زمان کمک می کند.

قیمت میلگرد بستر فایف

مجموعه صنعتی فایف، با کیفیت ترین میلگرد بستر را با مناسب ترین قیمت، برای شما تولید می کند تا بتوانید هزینه های ساخت‌وساز خود را به مناسب‌ترین مقدار ممکن برسانید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد بستر می توانید به سایت اینترنتی فایف مراجعه نموده یا کارشناسان پشتیبانی فایف تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *