استفاده از پکیج‌های نمایشگاهی، ابزاری برای نشان‌دادن شخصیت برجسته برند

استفاده از پکیج‌های نمایشگاهی، ابزاری برای نشان‌دادن شخصیت برجسته برند
  • 1400/10/13
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

به نظر شما ابزارهای سنتی ارتباطی مثل کارت ویزیت، پوستر و… چقدر در پیشبرد تجارت اهمیت دارند؟ این روزها جایگاه اینترنت و فضای مجازی در زندگی افراد باعث شده تا کسب‌وکارهای زیادی اهمیت این ابزارهای ارتباطی را نادیده بگیرند. واقعیت این است که علی‌رغم این موضوع، هنوز هیچ چیزی نتوانسته جایگزین کاملی برای کارت ویزیت، سربرگ، پوستر و … شود. هرچقدر هم در حوزه ابزارهای دیجیتالی پررنگ و فعال باشید، هنوز هم ابزارهای فیزیکی لازمه فعالیت تجاری یک کسب‌وکار است. به نظر شما اهمیت این ابزارها را در چه چیزهایی می‌توان پیدا کرد؟ این مطلب را همراه ما بخوانید تا نگاه دقیق‌تری به موضوع داشته باشیم:

اهمیت استفاده از ابزارهای فیزیکی ارتباطی

وقتی در یک رویداد تجاری مهم حاضر می‌شوید، تلاش می‌کنید تا با افراد و بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنید. در چنین شرایطی صرفاً شبکه‌های اجتماعی نیستند که کارآمد هستند. بلکه اگر یک کارت ویزیت، پوستر، پاکت و … داشته باشید، می‌توانید ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشید. همه آنچه گفتیم بخشی از اهمیت این موضوع است. برای مثال پکیج‌های نمایشگاهی یکی از اصلی‌ترین مدل‌های این ابزارها است.

پکیج نمایشگاهی چیست و چه اهمیتی دارد؟

نمایشگاه‌‌ها و رویدادهای تجاری مزایا بسیار زیادی برای کسب‌وکارها دارند. از طرفی حضور در این نمایشگاه‌ها یک فرصت استثنایی و بسیار مهم برای رشد و پیشرفت شخصیت اقتصادی برند است. زمانی که یک حضور فکر شده، موفق و با برنامه‌ریزی در نمایشگاه داشته باشید، می‌توانید مزایای زیادی برای کسب‌وکار خود جذب کنید. حال تصور کنید چقدر داشتن یک پکیج نمایشگاهی که متشکل از طراحی کارت ویزیت، پوستر و دیگر موارد می‌تواند در منسجم کردن و جذاب کردن این تصور و شخصیت نقش داشته باشد!

اگر صاحب یک کسب‌وکار فعال و موفق باشید، حتماً در نمایشگاه‌ها یا رویدادهایی که مربوط به حوزه فعالیت یا صنعت شما است حضور داشته‌اید. یکی از مهم‌ترین چیز‌هایی که می‌تواند شخصیت تجاری کسب‌وکار شما به افراد نشان دهد یک‌دست بودن غرفه شما یا استفاده از پکیج‌‌های نمایشگاهی است.
پکیج‌های نمایشگاهی شامل تمام مواردی است که الگو یا نشانه‌ای از کسب‌وکار شما را دارند. برای مثال بروشور، پوستر، پاکت، کارت ویزیت، غرفه‌های اجرایی و … استفاده کرد.

کارت ویزیت، پاکت یا هر چیزی در این حوزه قرار می‌گیرد باید متناسب با برند باشد. اگر قرار باشد سه مورد از مهم‌ترین اجزای یک پکیج نمایشگاهی را انتخاب کنید به چه بخش‌هایی توجه می‌کنید؟ ما در ادامه از سه گزینه پرکاربرد و مهم مثل کارت ویزیت، پاکت و پوستر با شما صحبت خواهیم کرد.

چاپ کارت ویزیت

معمولاً اولین ابزارهایی که افراد در این حوزه به آن فکر می‌کنند، چاپ کارت ویزیت است. کارت ویزیت به‌راحتی پل ارتباط شما با مخاطب، مشتری یا هرکسی است که می‌خواهید در ذهن او ماندگار شوید. این کارت کوچک نشانه‌ای از برند، کسب‌وکار، شعار اصلی، راه‌های ارتباطی و … تجارت شماست و حمل‌ونقل آن آسانی دارد. به همین دلیل ضرورت دارد تا به چاپ کارت ویزیت و کیفیت خوب آن اهمیت دهید.

چاپ پوستر

فضای کسب‌وکار فعلی به نفع کانال‌های بازاریابی معاصر مانند رسانه‌های اجتماعی، خبرنامه‌های ایمیل و غیره است. اما تبلیغات پوستری هنوز بخش بسیار مهمی از تبلیغات رسانه‌ها است. خیابان‌ها، نمایشگاه‌ها، محل‌های عبور و مرور افراد و جایی که رفت‌وآمد افراد وجود دارد، جایی است که می‌توان توجه افراد را به‌سرعت جلب کرد. حتی فرصتی است که به‌راحتی در ذهن مخاطبین و مردم ثبت می‌شود.

همیشه وقتی حرف از چاپ پوستر دیواری ارزان می‌شود، افراد فکر می‌کنند هزینه چاپ پوستر و همه اطلاعاتی که برای آن باید در نظر بگیرند، چیزی است که برای تبلیغات باید مصرف شود، اما واقعیت این است که چاپ پوستر تبلیغاتی فقط یک بخش از این حوزه است. در بیشتر موارد حتی می‌توانید بودجه‌ای که برای قیمت چاپ پوستر تکی یا چندتایی برنامه‌ریزی می‌کنید، هزینه‌ای باشد که برای پوستر آموزشی صرف می‌شود. این پوسترها در وهله اول به ساخت یک ارزش برای مخاطب فکر می‌کند. در چنین شرایطی حتی تأثیر بیشتری برای مخاطب خواهد داشت و درعین‌حال، با یک تیر به اسم چاپ پوستر هم مخاطب را آموزش می‌دهید و هم غیرمستقیم کسب‌‌وکار خود را به بهترین نحو در ذهن او ماندگار می‌کنید.

چاپ پاکت

به‌طور‌کلی چاپ طراحی و چاپ پاکت با اطلاعات شخصی، اطلاعات بازاریابی یا حتی مکاتبات تجاری مرتبط است. با‌این‌وجود کاربردهای بسیار زیاد دیگری هم دارد. پاکت‌نامه‌ها به همان اندازه که اطلاعات داخل آنها اهمیت دارند، مهم هستند. یک پاکت‌نامه نه‌تنها به مخاطب شما می‌گوید که شما کی هستید، بلکه شخصیت شما را در مقابل آنها هم معرفی می‌کند. حتی فرقی نمی‌کند که این شخصیت متعلق به شخصیت یک فرد است یا شخصیت یک کسب‌وکار، این استفاده از پاکت‌نامه می‌تواند برند یا شخصیت شما را از رقبا متمایز کند. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که چاپ پاکت کاغذی یا حتی چاپ پاکت پلاستیکی نامه‌ها فقط برای حمل محتوا ساخته می‌شوند و ارزش سرمایه‌گذاری ندارند. بااین‌حال، برخلاف تصور عمومی، اگر می‌خواهید به یک برند شناخته شده تبدیل شوید، استفاده از پاکت‌ برای یک برند حرفه‌ای ضروری است.

یکی از مهم‌ترین دلایل اهمیت پاکت‌نامه‌ها این است که جلوه‌ای حرفه‌ای به مشتریان و همچنین رقبای شما می‌دهد. اگر لوگوی کسب‌وکار خود را روی سربرگ‌ها و پاکت‌های خود چاپ کنید، مشتریان فعلی، مشتریان احتمالی و رقبای شما یک برداشت و تصور خوب نسبت به کسب‌وکار شما پیدا می‌کنند. این برداشت خوب، مشتریان را تشویق می‌کند که به شما اعتماد کنند. بااین‌حال، چاپ یک لوگو روی پاکت نامه کافی نیست. لوگوی کسب‌وکار باید چشم‌نواز و منحصربه‌فرد باشد. علاوه بر این، داشتن یک پاکت چشم‌نواز نیز ضروری است زیرا می‌تواند اولین تعاملی باشد که یک مشتری بالقوه با کسب‌وکار شما دارد.

قیمت چاپ پاکت و پکیج‌های نمایشگاهی

تا اینجا از اهمیت ابزارهای فیزیکی و پکیج‌های نمایشگاهی گفتیم. گفتیم که چقدر این ابزار می‌توانند نقش مهمی روی ماندگاری و ثبت در ذهن مشتری داشته باشند. اگر به فکر چاپ پوستر فوری، تهیه کارت ویزیت ارزان، چاپ پوستر در تهران یا کارت ویزیت آنلاین هستید، چاپ آروان پیشنهاد ما به شما است. فقط کافی است سری به سایت چاپ آروان بزنید، سفارش اینترنتی خود را در سایت ما ثبت کنید و با‌توجه‌به مشخصات ثبت شده در سایت، فاکتور محصول موردنظر خود را دریافت کنید. چاپ آروان مرکز چاپ کارت ویزیت در تهران است و سال‌‌ها سابقه درخشان در چاپ سربرگ فوری، کارت ویزیت و … دارد.
علاوه بر این می‌توانید به لیست قیمت هم دسترسی داشته باشید. همچنین در سایت چاپ آروان از ارسال به شهرستان بدون معطلی و دردسر با هزینه کم و به‌صرفه هم استفاده کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *