چرا به دیوار سبز در دکوراسیون منزل خود نیاز داریم؟رنگ سبز از ترند های سال ۲۰۲۲

چرا به دیوار سبز در دکوراسیون منزل خود نیاز داریم؟رنگ سبز از ترند های سال ۲۰۲۲
  • 1400/10/15
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

رنگ سبز یکی از بهترین رنگ های ترکیبی بادیوارها با رنگ های بی روح هست.برای ست کردن بهترین رنگ هاو عکس های کاربردی مقاله دکوراسیون منزل شیک را حتما ببینید.شما برای ایجاد تفاوت می توانید هر رنگی را اجرا کنید.اما باید بهترین ترکیب رنگی را برای منزل خودتان پیدا کنید.ما در آروین می توانیم با تیمی حرفه ای و با تجربه بسیاری که در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی داریم بهترین عملکرد را با توجه به نیاز شما برایتان بر آورده کنیم.

اما اجازه بدید از جدیدترین ترکیب فضا در دکوراسیون داخلی و فضای باز برای شما بگوییم.آن هم چیزی نیست جز دیوار سبز که هم به صورت طبیعی و هم به صورت مصنوعی قابلیت اجرا دارند.

دیوار سبز یکی از جدیدترین ترندها در طراحی داخلی هستند و دلیل خوبی هم دارند. آنها زیبا، سالم هستند و مزایای آن بسیار بیشتر از هزینه ها و نگهداری است.

اگر برخی از مجله های اخیر ساختمان را دنبال کرده باشید، ممکن است متوجه شوید که دیوارهای سبز در فضای باز و داخلی اکنون محبوب هستند. محبوبیت دیوارها بیشتر از یک ظاهر زیبا شناختی عالی است. در واقع، داشتن دیوارهای سبز در داخل یا خارج ساختمان شما مزایای متعددی دارد. در مورد این مزایا و اینکه چگونه دیوار سبز می تواند به شما کمک کند بیشتر بیاموزید؟

ابتدا در مورد دیوار سبز مصنوعی مزیت های آن توضیحاتی خواهیم داد

اکنون مجموعه  آروین بزرگترین شبکه تولید کننده و نصب دیوار سبز مصنوعی و چمن مصنوعی در ایران طرح های متنوعی را ارائه می دهد. تغییر رنگ سبز ما فضاهای داخلی را زنده می کند، دیوارهای غیر کاربردی را حذف می کند و صفحه نمایش هایی برای حفظ حریم خصوصی ایجاد می کند که از نظر کیفیت و عملکرد بی رقیب هستند.

شاخ و برگ های مصنوعی ما  فوق‌العاده واقع‌گرایانه است. انواع ترکیب‌های گیاهی، قابل تنظیم و برای ایجاد “دیوارهای زنده” مصنوعی خیره‌ کننده و منحصربه ‌فرد ارائه می‌شود. هر پنل به طور یکپارچه به پانل بعدی متصل می‌شود و در طراحی ارگانیک دقیقاً رنگ ها، سایه ها، ابعاد و حرکت گیاهان واقعی را برای فضاهای داخلی در نظر گرفتیم.این کار و راحتی در یکپارچه شدن پنل ها در نصب آسان هم تاثیر گذار خواهد بود.گزینه هایی برای تراس یا پشت بام شما نیز داریم. گزینه های شاخ و برگ تست شده با اشعه ماوراء بنفش برای ماندگاری زیبایی که محو شدن را به حداقل می رساند. دیوارهای گیاه مصنوعی ما مکمل مناسبی برای هر فضایی هستند.

در مقایسه با دیوارهای سبز طبیعی، که نصب آنها پرهزینه است و نیاز به نگهداری مداوم دارد، پنل های دیوار سبز مصنوعی مزیت حداقل هزینه و کاهش نیازهای تعمیر و نگهداری را ارائه می دهند.
دیوار سبز آروین دیزاین

اما اجازه بدید از مزایای دیوار سبز طبیعی هم اطلاعات مهمی را در اختیارتون قرار بدیم.

هوا را تصفیه کنید

احتمالاً شنیده اید که از جنگل آمازون به عنوان “ریه های زمین” یاد می شود. این به این دلیل است که شاخ و برگ های انبوه و متراکم جنگل آمازون، دی اکسید کربن را به اکسیژن تبدیل می کند. و در حالی که همه ما از فرآیند شیمیایی که گیاهان برای تولید اکسیژن استفاده می‌کنند سود می‌بریم، کارهای بیشتری می‌توانیم انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که هوای خانه ما تمیز و غنی از اکسیژن است.

یکی از مهمترین مزایای دیوار سبز، بهبود کیفیت هوای داخل منزل شما است. تقریباً ۲۵ درصد از انتشار کربن ناشی از فعالیت های انسانی توسط گیاهان جذب می شود و دیوارهای سبز به جذب آن کمک می کنند. گیاهان روی دیوار سموم موجود در هوا را فیلتر کرده و دی اکسید کربن را به اکسیژن تبدیل می کنند. با انجام این کار، آنها محیط سالم تری را برای شما، خانواده و مهمانانتان ایجاد می کنند.

 دمای محیط را کاهش دهید

گرمایش و سرمایش فضای کاری می تواند گران باشد و درتابستان های سخت و گرم می تواند بخش قابل توجهی از سود شما را از بین ببرد. کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید برای کاهش این صورت‌حساب‌ها انجام دهید. از افزودن عایق به آب‌بندی درب‌ها و پنجره‌ها تا جایگزینی سیستم تهویه مطبوع خود با یک واحد با راندمان بالا. اما راه ساده دیگری برای کاهش قبض انرژی وجود دارد: دیوارهای سبز. گیاهان مقداری نور خورشید را جذب و منعکس می کنند که باعث خنک شدن هوا می شود. در نتیجه پول کمتری را برای قبض سرمایش خود خرج می کنید.

حتی یک دیوار سبز بیرونی دمای محیط را کاهش می دهد. بسیاری از شهرها دارای اثر جزیره گرمایی هستند. این جایی است که گرمای تولید شده توسط ماشین‌آلات، وسایل نقلیه و ساختمان‌ها در یک منطقه خاص به دام می‌افتد و دمای کلی را بالا می‌برد. دیوارهای گیاه در فضای باز دمای بیرون را کاهش می دهد که باعث راحتی بیشتر بازدیدکنندگان می شود.

بهره وری بیشتر

تاکتیک های زیادی وجود دارد که کارفرمایان می توانند برای بهبود روحیه کارگران تلاش کنند. یکی از آنها تغییر یا بهبود دکور محیط کار است. کارگران تمایل دارند از پیشرفت های قابل توجه در کیفیت محیط کار خود قدردانی کنند. به هر حال، آنها بخش قابل توجهی از روز خود را در یک مکان می گذرانند. اگر هدف شما بهبود بهره وری کارگران است، دیوار سبز یک روش سریع و مقرون به صرفه برای افزایش بهره وری است. کارکنان به فضای سبز بیشتر در محل کار پاسخ مثبت می دهند.

ساختمان را در برابر آتش مقاوم تر کنید

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، گیاهان حاوی مقدار قابل توجهی رطوبت هستند. این رطوبت آنها را به طور طبیعی در برابر آتش مقاوم می کند. هنگامی که آتش سوزی های جنگلی را در نظر می گیرید، ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما این آتش سوزی ها معمولاً پس از دوره های خشک طولانی رخ می دهند. دیوارهای سبز همیشه سرسبز و سبز باقی می مانند.با افزودن یک دیوار سبز طبیعی به ساختمان خود، آن را در برابر آتش مقاوم تر می کنید.

به ساختمان خود ارزش بیشتری بدهید

برای ارزشمندتر کردن ساختمان خود، می توانید چندین تغییر ایجاد کنید. با این حال، این تغییرات اغلب هزینه بالایی دارند. ممکن است لازم باشد میلیون ها تومان خرج کنید تا بازدهی کمی داشته باشید..

هنگامی که یک دیوار سبز نصب می کنید، ساختمان خود را با ارزش تر می کنید. ظاهر طبیعی مورد علاقه بسیاری از خریداران است. علاوه بر این، صرفه جویی در انرژی به شما ارزش بیشتری می دهد. یک دیوار سبز سرمایه گذاری است که بلافاصله شروع به پرداخت هزینه خود می کند.

همیشه ارزانتر بهتر نیست

دیوارهای سبز ارزان زیادی در بازار وجود دارد، اما لزوماً به این معنی نیست که سیستم های ارزان تر بهتر هستند. اگر کمی پول و زمان بیشتری صرف کنید تا یک دیوار سبز رنگ متناسب با نیازهایتان تهیه کنید، از نتیجه شگفت زده خواهید شد.

دیوارهای سبز در فضای باز و داخلی دارای مزایای متعددی هستند. اگر علاقه مند به شروع کار هستید، باید شروع به تحقیق و برنامه ریزی برای دیوار خود کنید و با تیم ما تماس بگیرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *