نکات مهمی که در خرید ps5  باید به آن توجه کنید

نکات مهمی که در خرید ps5  باید به آن توجه کنید
  • 1400/10/19
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

امروزه بازی های کامپیوتری بسیار مورد استقبال قرار می گیرند و افراد ساعات زیادی را به این کار اختصاص می دهند. به همین جهت کمپانی های بزرگی جهت ساخت انواع بازی ها، دستگاه های بازی و وسایل جانبی آن فعالیت می کنند و در این زمینه باهم به فعالیت و رقابت می پردازند. طرفداران این بازی ها نیز به انواع وسایل و بازی های موجود اقدام می کنند. جالب است بدانید که امروزه گیمینگ یا همان بازی کردن، در بسیاری از نقاط دنیا و حتی ایران شغل محسوب می شوند و افراد بخش مهمی از زندگی خود را به آن اختصاص می دهند. گیمر ها در انواع مسابقات نیز شرکت می کنند که یکی از محبوب ترین دستگاه های بازی در این بین، دستگاه PS5 می باشد. این دستگاه طرفداران زیادی پیدا کرده است و از جهات زیادی نسبت به نمونه های قبلی این برند و دیگر ابزار های بازی برتری دارد. خرید بازی PS5 توسط طرفداران بازی های کامپیوتری بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و انواع مختلفی از آن ها وجود دارد. شما می توانید انواع کنسول های بازی و بازی های پی اس فایو و دیگر انواع آن را از پی اس استار تهیه کنید.

 

ویژگی های دستگاه PS5

 

دستگاه PS5 را حتی می توان به عنوان محبوب ترین کنسول بازی در جهان معرفی کرد. فروش این دستگاه و توجهی که از سمت انواع افراد در سنین مختلف کسب کرده است، باعث می شود به یکی از گزینه های پر فروش و دوست داشتنی دنیای بازی ها تبدیل شود. این دستگاه از نظر سخت افزاری آپدیت شده است و ظرفیت بسیار خوبی هم دارد. درایو بازی آن مانند گزینه های قبلی است اما پردازشگر های اصلی و حتی پردازشگر گرافیکی آن تغییر کرده اند و به صورا ارتقا یافته طراحی شده اند. تمامی این ویژگی ها باعث شده اند از مدل های قبلی محبوب تر باشد و تجربه بهتر و واقعی تری را هنگام بازی به مخاطبین ارائه کند. در اصل خروجی تصویر آن نیز از فرمت K4 پشتیبانی می نماید و می توانید از طریق آن به وای فای وصل شوید. به همین جهت این امکان به عنوان مخاطب برای شما وجود خواهد داشت که از طریق وصل شدن به اینترنت با این دستگاه، در شبکه PSN عضو شوید و با پرداخت هزینه های مختص به آن، از بازی های بسیار جذابی که به مشترکین خود ارائه می کند استفاده کنید و اوقات خوبی را پشت سر بگذارید. همچنین می توانید این بازی ها را به صورت آنلاین با دوستان خود نیز انجام دهید.

 

مهمترین موضوعاتی که در خرید PS5 باید به آن توجه کنیم

 

همان طور که اشاره شد، این دستگاه بسیار محبوب است و در سراسر جهان افراد زیادی اقدام به خرید PS5 می کنند.  PS5 آخرین دستگاه سری های پلی استیشن است که نسبت به مدل های پیش از خود مانند PS4 و غیره برتری های ویژه ای دارد و آپدیت شده آن ها محسوب می شود. ظرفیت آن ۸۲۵ گیگابایت است و یکی از پر طرفدار ترین کنسول های بازی در سراسر دنیا محسوب می شود. این محصول متعلق به شرکت سونی می باشد و در آن تغییرات ظاهری و همچنین سخت افزاری مشخصی دیده می شود که با ظرافت های خاصی طراحی و اجرا شده اند. تمامی این ویژگی ها باعث می شوند این کنسول تجربه بهتری از بازی ها را ارائه کند و افراد راحت تر می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. دستگاه PS5 در برخی ویژگی ها مانند مدل های قبلی خود می باشد. به طور مثال دارای up to،  Ultra HD Blu-ray disc و پشتیبانی k4 می باشد. مدیران مجموعه پی اس استار، بیش از دو دهه در زمینه لوازم صوتی و تصویری و بازی ها و کنسول های بازی فعالیت کرده اند و حاصل تجربه آنان، خلق این برند فوق العاده را رقم زده است. تمامی اجناس آن از نظر کیفی عالی می باشند و اصل هستند. همچنین یک هفته ضمانت دارند و می توانید با خیال راحت از آن ها خرید کنید.

 

بررسی دستگاه PS5

 

همان طور که گفته شد، این دستگاه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و در ایران نیز افراد زیادی به خرید آن اقدام کرده اند. بسیاری از ویژگی های آن مانند مدل های قبلی پلی استیشن ها بودند اما برخی ویژگی های ظاهری و سخت افزاری در آن تغییر کرده اند و بهبود یافته اند. برخی ویژگی های آن مانند پردازش گر گرافیکی و پردازش گر اختصاصی آن تغییر کرده اند و قدرت بیشتری دارند.

همچنین این دستگاه به واسطه  پورت lan یا بوسیله اتصال بی سیم، می تواند به وای فای وصل شود و به کاربران اجازه می دهد انواع بازی ها را به بهترین شکل تجربه گنند. در این بین بازی های مختلفی توسط کمپانی های مختلف برای بازی با این دستگاه تولید می شود که گیمر ها با توجه به سلیقه خود می توانند از انواه آن ها استفاده کنند و با خرید بازی PS5 از بازی با این دستگاه لذت ببرند. این بازی ها به بهترین شکل در این دستگاه قابل اجرا هستند و کاربران تجربه بسیار لذت بخشی از کار کردن با این دستگاه خواهند داشت.

 

خرید لوازم جانبی PS5

 

از زمانی که دستگاه پلی استیشن ۵ رونمایی شد، افراد زیادی که به نمونه های قبلی این دستگاه مانند PS4 علاقه داشتند، برای خرید آن اقدام کردند و انواع بازی های آن را نیز به همراه آن تهیه نمودند.

یکی از مهم ترین نکاتی که تمام گیمرها به آن علاقمند هستند و در کنار خرید انواع بازی ها و دستگاه ها به آن ها توجه می کنند، خرید تجهیزات هر دستگاه می باشد.

شما عزیزان می توانید برای خرید لوازم جانبی PS5 با کارشناسان ما همراه باشید.

بسیاری از تجهیزات وجود دارند که تجربیات مختلفی از بازی به شما می دهند و کاربرد های متفاوتی دارند که هریک باعث می شوند شما بتوانید با بازی ها ارتباط بیشتر و بهتری برقرار کنید و به ویژه افرادی که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنند، به این موضوع اهمیت خاصی می دهند. کنسول PS5 نیز تجهیزات مختص به خود را دارد که افراد می توانند به نیز اقدان نمایند تا بتوانند بازی با آن را به بهترین شکل تجربه کنند. این تجهیزات می توانند شامل دسته بازی و یا دسته های اضافه، هدفون و مانند این ها باشند. حتی صندلی های مخصوص گیمینگ هم با بهترین طراحی ها تولید می شوند تا زمانی که افراد چند ساعت پشت سیستم هستند نیز، خسته نشوند و به راحتی به بازی اقدام کنند.

 

سخن پایانی

همان طور که گفته شد، دستگاه های بازی تقریبا مهم ترین محصولاتی هستند که در دنیای بازی های دیجیتالی و کامپیوتری ساخته می شوند و یکی از مهم ترین دستگاه ها، پلی استیشن ها هستند که جدید ترین نمونه آن ها PS5 است که توسط کمپانی سونی ارائه می شود. دستگاه PS5 طرفداران بسیاری دارد و گیمر های حرفه ای نیز به آن علاقه زیادی نشان می دهند. این مدل نسبت به مدل های قبلی پیشرفته تر است و علاوه بر ویژگی های یکسانی که دارد، از نظر ظاهری و بسیاری از امکانات سخت افزاری تغییر کرده است. بسیاری از افراد به خرید آن اقدام می کنند و از بازی ها و انواع تجهیزات این دستگاه محبوب استقبال کرده اند. تجربه بازی با کنسول های دستگاه PS5 بسیار دوست داشتنی و متفاوت خواهد بود. اگر می خواهید از اصالت دستگاه و بازی ها و همچنین لوازم جانبی که می خرید اطمینان داشته باشید، می توانید آن ها را از ستاره بازی ایران، مجموعه پی اس استار، تهیه کنید. علاوه بر ضمانت کالا، دارای نماد اعتماد الکترونیک از سوی وزارت صنعت و معدن تجارت و مجوز از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای می باشد.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *